zaterdag 27 november 2021

Zie De Leiding Die Er Is, Binnenin Jezelf ~ 27 november 2021 ~ Door Simone

Zie De Leiding Die Er Is, Binnenin Jezelf.

Door: Simone – 24 November 2021 – the.voiceofthegalaxy/

In mijn boodschap van vandaag wil ik een visie met jullie delen.

Er gebeuren veel dingen.

Vele meningen worden gemaakt

Vele overtuigingen worden gemaakt.

Aan beide kanten van de lijn.

Mag ik je vragen om een stap terug te doen.

En visualiseer de situatie als een maquette op een tafel

in de kamer waar je staat.

Nu kun je rondlopen.

Bekijk alle kijkpunten.

Nu wil ik je vragen om terug te gaan in de tijd
en laat een 10 jaar jongere jij naar dezelfde maquette kijken.

Ziet deze jongere versie van jou alles met dezelfde ogen
als de “hier en nu” jij?

Ik denk dat jullie deze vraag allemaal met NEE kunnen beantwoorden.

Nu springen we vooruit in de tijd en laten we een 10 jaar oudere jij naar
dezelfde maquette kijken.

Zoals je ziet, zal er weer een ander gezichtspunt zijn.

Misschien vallen je nu dingen op die je vroeger niet opmerkte. Of sommige
dingen storen je niet zoals voorheen.

Wel mijn geliefden, dit is precies waarom jullie hier zijn. Om jullie zielen te
laten groeien, na te denken over jezelf en de beste versie van jezelf te worden.

En wanneer de huidige jij de moed heeft om een stap terug te doen en te luisteren naar de
wijsheid en die van binnen zit. Hoe minder een stap terug nodig is. Des te meer
meesterschap zal worden verdiend.

Simone