dinsdag 12 oktober 2021

Mijn dromen ~ Marco van Barneveld


Mijn dromen

Vrijdag droomde ik van aliens
Zij landden op aarde
Ik schudde hen de hand
Voelde hun liefde
En stelde bange medemensen gerust: wees niet bang, ze komen in pure liefde

Zaterdag droomde ik dat ik door een kasteel liep
In elke ruimte was een demon die steeds zijn uiterste best deed mij bang te maken
Met felverlichte ogen en duivelse geluiden en gebaren
Ik keek ze stuk voor stuk recht aan en lachte ze vierkant uit: joh stel je niet zo aan…
Het was een mooi kasteel

Zondag droomde ik dat ik door de stad liep en Trump op een bankje zag zitten
We schudden elkaar de hand en raakten in gesprek
Hij was moe toen ik hem aantrof maar vol energie na ons gesprek
Everything will be allright, zei hij vol vertrouwen
En met een hartegroet namen we afscheid

Alledrie de dromen zo levensecht. En zo mooi. Almost there lieve mensen.
Almost there. Het duister vertoont de laatste stuiptrekkingen.
Het licht steeds krachtiger.

Shine on you crazy diamonds.
Shine on
Marco