vrijdag 29 oktober 2021

Ivo van Vega: Je Gedachten Veranderen, Lage Frequenties Kunnen Je In De Val Lokken ~ 29 oktober 2021 ~ Sharon Stewart

Ivo van Vega: Je Gedachten Veranderen, Lage Frequenties Kunnen Je In De Val Lokken

Gechanneld door Sharon Stewart – 27 oktober, 2021

Sharon: Ik hoef de “oude informatie” niet te zien. Daar ben ik voorbij. Ik wil nieuwe innovaties zien, ik wil zien welke mooie dingen er zullen voortkomen uit de rebellie die duidelijk deze planeet heeft overgenomen.

Ik zag vandaag een bericht over een arts die ondergrondse medische praktijken begint voor anti-vaxxers. Oké, dat is wat ik wil zien en over wil horen. Het oude spul is een hoop paniek, angst, woede en haat. We zijn er allemaal geweest, hebben dat gedaan, hebben het T-shirt gekregen en we zijn klaar met dualiteit. Echt klaar ermee. Ik in ieder geval wel.

Je gedachten veranderen. Je wilt het oude niet meer. Je put uit wat je weet dat gezonder is, maar je wilt niet leven binnen wat er om je heen is. Het kan je niet schelen, want je weet dat het allemaal gaat veranderen, dus waarom zou je je er aan vastklampen? Waarom zou je je aanpassen als het toch weggaat?

Je doet de dingen op jouw manier omdat het voor jou goed voelt. Het maakt je niet uit wat anderen doen. En dat is de mentaliteit van een rebel. Je bent non-conformistisch.

Ik ben het zat om over dat verdomde virus te horen. Ik ben het zat om over de Storm te horen. Ik ben klaar om verder te gaan met de volgende fase van de dingen.

Ivo, ik weet dat je een goed punt hebt over laagfrequente berichtgeving, gedachten, video’s enz.

Ivo: Dat heb ik inderdaad, mijn lief. En dat is dat mensen voorzichtig moeten zijn met aan hoeveel van deze dingen ze zichzelf blootstellen. De reden hiervoor is dat lage frequenties een valkuil zijn voor de menselijke geest.

Ja, een val. Een ding dat velen van jullie geneigd zijn te doen is te proberen de denkwijze te begrijpen van de wezens die jullie dit aandoen. Nou, als je gezonder bent, is de kans groot dat je dat niet kunt. Dus dat is een valstrik. Accepteer gewoon dat ze deze dingen doen, om welke reden dan ook, en vraag niet langer waarom.

Het andere wat mensen doen is depressief en angstig worden als ze te veel worden blootgesteld aan deze laagfrequente nieuwsberichten/conversaties/video’s. Ze worden depressief. Om die reden heeft Sharon, die veel persoonlijke ervaring heeft met depressie, gezegd: “Vertel me iets prachtigs dat uit de opstand voortkomt,” in plaats van mij te blijven vertellen over de opstand. Omdat ze natuurlijk begrijpt dat de oplossing voor depressie en angst positieve energieën is. Of die nu komen in de vorm van gedachten, boodschappen of lichamelijke activiteit, ze helpen nog steeds heel erg bij depressie.

Je moet dus oppassen dat je niet blijft hangen in negatieve berichten.

Sharon: Ik denk dat sommige mensen van wie ik berichten zie dat wel doen. Ze blijven gewoon dezelfde dingen posten, alsof ze het niet kunnen geloven.

Ivo: Wat een ander probleem is met laagfrequente berichten/nieuws: Je kunt je er niet op afstemmen. Dus kun je het niet geloven. Dus ben je geschokt, wat adrenaline oplevert, waar je hersenen en lichaam verslaafd aan kunnen raken. Dus blijf je ook om die reden vastzitten.

Ik bestudeer wat je dagelijks tegenkomt, mijn lief. Ik ben tenslotte je gids.

Zoals ik je heb gezegd, is bezorgdheid slechts angst in vermomming. Er zit geen element van zorg in zorgen. Het is het projecteren van angst op een persoon of een situatie en het is contraproductief.

Sharon: Ja. Ik heb geleerd me geen zorgen te maken over Ivo.

Ivo: Samenvattend kunnen we stellen dat er geen einde komt aan angst. Angst is een toestand die zichzelf voedt.

Er is geen positieve oplossing, en jullie moeten allemaal toegeven dat dat is waarnaar jullie op zoek zijn.

Dus angst voor de Storm is contraproductief. Want angst biedt jullie geen oplossing. Alleen in liefde, in een hogere frequentie, zul je je antwoorden vinden.

Sharon: Ja. Angst is het virus.

Ivo: Precies, mijn lief.

Sharon: Dank je, Ivo.

Ivo: Mijn liefste, ik dank jou ook. Het zal niet lang meer duren en dan zijn we weer samen.

Kanaal: Sharon Stewart

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org