vrijdag 30 juni 2023

De energie update van vandaag, 30/06/2023 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag, 30/06/2023

Wij worden met een ongelooflijke snelheid verder omhoog gestuwd. Je eigen stilte, je eigen wereld en dicht bij jezelf zijn, zijn daar heel duidelijk mee verbonden.

Je bent alle zeilen aan het bij zetten om jezelf in balans te houden. Je schip vaart in woelige wateren, maar je bent een volleerde stuurman/-vrouw op je eigen schip. Je weet dat je hier door gaat komen, al is het lang niet altijd gemakkelijk.

Het geloof in jezelf is daar belangrijk bij. Geloof en vertrouwen en dat je wordt gedragen in on-voorwaardelijke liefde. Je bent een uitzonderlijke ziel. Dat is het beeld dat wij niet zo snel van onszelf hebben, maar het universum ziet ons zeker als zodanig.
Voel en weet.


Geloof in mijzelf
Ik weet wie ik ben.
Ik voel het diep van binnen.
Ik kan er misschien niet de juiste
woorden voor vinden om het te
beschrijven, maar ik weet wie ik ben.
Woorden kunnen ook niet omschrijven
wie ik in werkelijkheid ben.
Ik ben groter, dan woorden kunnen
vertellen.
Ik geloof in mijzelf.
Diep van binnen is dat een weten.
Dat weten komt naar voren en
openbaart zich iedere dag een beetje
meer.
Het is gelijk het openen van de bloem,
die voorzichtig zijn kopje boven
de grond uitsteekt en zich vervolgens
naar het zo belangrijke zonlicht richt.
Zo zijn ook wij verbonden met onze
Bron.
De Bron van alle leven.
De Bron die ons voedt.
De Bron die ons leven geeft.
Wij weten meer dan wij kunnen
verwoorden.
Het is een weten.
Het is verbonden aan het geloof in onszelf.
Geloven in jezelf is verbonden aan
de on-voorwaardelijke liefde.
Ook die liefde voor onszelf is
aan het ontwaken.
Wij voelen het.
Wij weten het.
Niets hoeft ons verteld te worden.
Wij geloven in onszelf.
Hadden wij dit geloof niet gehad,
dan hadden wij deze klus niet
kunnen klaren.
Het weten is diep van binnen
altijd aanwezig geweest.
Nu is sluier van het verborgene
verwijderd.
Nu mag het gekend worden.
Het geloof in ons zelf geeft
ons kracht.
Alles is verbonden.
Geloof – Hoop en LIEFDE.
Het geloof en de hoop zijn al
heel lang zichtbaar.
De LIEFDE wordt iedere dag
sterker.
Dit hangt samen met de processen
van het licht in het universum.
Het licht wordt zoveel sterker
dat onze fysieke ogen zich behoorlijk
moeten aanpassen.
Wij zouden dat sterke licht niet
kunnen verdragen.
Wij zijn energetische wezens die
op aarde wonen in een fysiek lichaam,
maar wij leven als overgegane zielen
in het grote licht van de LIEFDE.
Daarom past ons fysieke lichaam
zich aan.
Wij zijn aan het overgaan,
zonder afstand te doen van ons
fysieke lichaam.
Hoe uniek is dat.
Het is een bijzondere tijd.
Door te geloven in jezelf,
weet je alles.
Je bent je dat alleen niet altijd
bewust, maar je weet wel.
Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul