donderdag 21 september 2017

LICHTMEESTERS BOODSCHAP VAN DE METATRON / 9 september 2017 / Tetsiea Blijham


LICHTMEESTERS BOODSCHAP VAN DE METATRON
 9 september 2017 / Tetsiea Blijham
Welkom. Welkom in mijn Veld. Ik ben de Metatron. Welkom in mijn Veld van de Kristallijnen frequenties. De frequenties, de Kristallijnen frequenties, zijn de Velden die sinds kort door mij geopend zijn. Omdat de mensheid al zover was in het Ontwakingsproces. Sinds het einde van de vorige eeuw is het Bewustzijn van de mens zo gestegen, zo in de versnelling geraakt, dat jullie nu in staat zijn om te verbinden met mijn frequenties, vanuit het Kristallijnen Veld. Ik ben degene die dit Veld geopend heeft, geregeerd heeft. Door de verbinding met het Kristallijnen Veld is het Ontwakingsproces van de mensheid verduizendvoudigd, minimaal. Door je te verbinden met dit Veld is jouw Ontwakingsproces verduizendvoudigd. Dat wat jij levenslang nodig had om te verwerken, verwerk jij nu in een leven. Daarom ervaar je, jou leven als zo snel. Zo in de centrifuge, zoals in de rollercoaster, kun je dat noemen.
Weet dat, dat wat jij meemaakt in dit leven, die versnelling daarin Goddelijk geleid is en voorgeprogrammeerd is, door vorige levens. Ja, jouw lichaam heeft vaak tijd nodig om bij te benen in jouw Ontwakingsproces. Daarom heb je vaak zoveel last van je lichaam. Jouw Ziel is al vele stappen vooruit. En jouw lichaam heeft het nodig om uitgezuiverd te worden, zodat het mee kan in jouw proces. Jouw proces gaat ook versneld in je interactie met andere mensen, sommige mensen die niet ontwaakt zijn of die nog aan het ontwaken zijn. Omdat jij zo vooruit holt voel jij je vaak ontheemd, niet meer verbonden met anderen. Dat komt door dit proces. Weet dat niet jij de enige bent die vooruit holt, dat anderen met jou hollen. En dat iedereen de tijd nodig heeft om te ontwaken, om bewust te worden wat goed is voor hem of haar. Voel je niet ontheemd, onthecht. Want die verbinding die blijft. Maar ook de verbinding met anderen, die vooruit snellen. Verbindt je ook met hen, zoek ze op. Verbindt je met hen in de ether, dus online, in energie, in het Veld. Want samen zijn jullie hele grote stappen aan het zetten. 
Ik ben de Metatron en dit is mijn boodschap.
- Tetsiea