vrijdag 9 juni 2023

HOOGGEVOELIG ZIJN IS EEN LAST? HET WORDT EEN ZEGEN ALS JE HET OP WAARDE KUNT SCHATTEN! ~ Mieke Vulink


HOOGGEVOELIG ZIJN IS EEN LAST? HET WORDT EEN ZEGEN ALS JE HET OP WAARDE KUNT SCHATTEN!
Ik lag gisteren het grootste deel van de dag op de bank en in bed. Hoofdpijn, keelpijn, duizelig, intens moe en nergens energie voor. En dat gebeurt veel vaker, bij een hoge druk van de Schumann resonantie, bij Zonnevlammen, tijdens volle maan, op portaaldagen etc. etc. Mijn agenda wordt deels bepaald door wat er per dag 'wil gebeuren' en ik hou daar ook bewust rekening mee. Wat niet echt nodig is plan ik niet vooraf al in. Niet iedereen in mijn omgeving kan dat waarderen! Maar ik kan, en wil niet anders meer dan trouw te blijven aan de liefdevolle levensstroom zelf, die mij leidt en voedt.
Toegegeven; het komt niet altijd uit wanneer er zo'n krachtige instroom is die me plat legt. Soms betrap ik mezelf erop hoe ik mezelf mokkend overgeef aan wat het in me teweeg brengt. Af en toe roept het ook weer een soort rampscenario-gedachten op ('wat is er toch aan de hand?') Mede door dit soort gedachten, die innerlijk onrust veroorzaken, voelt mijn ego zich dan niet echt 'op haar best'. De plannen die ik voor die dag gemaakt had moeten dan wachten of door betere vervangen worden.

Maar oh wat is dit een snelweg naar de verbinding met hogere Zelfdelen! Zij weten het echt veel beter hoor. Hoe mooi is het als we, vanuit een volledig vertrouwen in de hogere leiding, op die innerlijke snelweg kunnen blijven. Hoe rijk voelt het om uploads te ontvangen die er voor zorgen dat we nog meer van onze ware, goddelijke essentie op Aarde kunnen ervaren! Alles wat ons nu uit het oude gareel trekt, trekt ons ook uit onze oude mindset. Het brengt onze oude neigingen en reacties feilloos in beeld zodat we met een glimlach onze handen en ons hart weer openen: 'Oh ja, er wordt mij nu een beter plan voor vandaag aangereikt!'. En als je dat kunt toelaten, zul je er altijd met meer liefde en zelfkennis uitkomen.

Probeer het een volgende keer maar eens; kijk naar jezelf, hoor je gemopper of voel het protest als je je niet lekker voelt. Naast diegene die moppert staat een Lichtgestalte die jou met uitgestrekte handen mee wil nemen naar die andere wereld, waar je zo naar verlangt, en die je zo graag op Aarde wilt brengen.
Heb het leven lief!

Mieke Vulink

Dankjewel Martha Krul dat je ons van zoveel op de hoogte houdt; het scheelt echt als je ook weet wat er gaande is