woensdag 7 juni 2023

De opgesloten bubbels die eruit moeten knallen ~ Jenny Schiltz / juni 6 2023

De opgesloten bubbels die eruit moeten knallen


Ik wil met jullie delen wat ik de leden van de aurareiniging onlangs heb gestuurd. Heel wat mensen antwoordden dat deze informatie geweldig zou zijn om te worden geblogd en op grote schaal zou worden gedeeld.

Ik kan niet geloven dat het al juni is. Mei was een duizelingwekkende maand van heen en weer reizen naar de oostkust om mijn moeder te zien, die erg ziek was. Op de 19e stierf mijn moeder en we hielden haar diensten op de 30e.

Mijn moeder heeft de afgelopen jaren dementie gehad, maar kon nog steeds thuis zijn, verzorgd door haar man. De dag dat ik in maart naar Cozumel vertrok, is de dag dat ze zichzelf niet kon oprichten na een val. 911 werd gebeld en in het ziekenhuis werd vastgesteld dat ze een urineweginfectie had. Ze kreeg IV-antibiotica, maar het was alsof er een knop omging. Toen de infectie eenmaal was doorgebroken, kon ze niet meer lopen of zichzelf ophouden. Ze werd naar een afkickkliniek gestuurd en vervolgens een paar keer terug naar het ziekenhuis totdat uiteindelijk werd besloten dat haar naar huis sturen met een hospice de beste optie was. Ze overleed een maand later.

Haar echte overgangsreis begon echter aan het begin van het jaar.

Vanaf januari van dit jaar zag ik het gezicht van mijn moeder tijdens het reizen en het doen van zelfgenezend werk. Toch was het niet de moeder die ik me herinner door mijn leven te zien. Deze moeder straalde. Ze had ongelooflijk licht en wijsheid in haar ogen. Het was mijn moeders hoogste zelf, en ze was mooi.

Ze deelde met mij wat er in mijn familie in het gareel werd gehouden en hoe het werd opgeruimd. Het was de taak van mijn moeder om het project te voltooien, maar mijn zus, mijn oudste, mijn kleindochter en ik hadden ook afgesproken om te helpen bij het opruimen van de voorouderlijke lijn. Het is niet verrassend dat mijn heiligbeen pijn en stijfheid begon te krijgen. Ik wist dat er vastzittende energie, vervorming en trauma was die door de hele linie moesten worden opgeruimd. Dit begrip was goddelijk getimed met mijn Cozumel-reis en de collectieve genezing van het goddelijke vrouwelijke.

Op een ochtend kwam het hoogste aspect van mijn kleindochter binnen. Ze vroeg me om de energetische tol die op ons lichaam werd gevoeld, aan mijn dochter uit te leggen. Er werd uitgelegd dat het lichaam van mijn moeder sneller vervaagde dan verwacht, en we pakten allemaal de speling op in de hoop dat het werk zou worden voltooid.

Ik nam contact op met mijn dochter, die zei dat ze bekkenbodemproblemen had, en mijn kleindochter zei dat haar rug pijn deed. Beiden voelden zich energiek, overweldigd en uitgeput. Een driejarige manier om hiermee om te gaan was driftbuien en onredelijk zijn. Begrijpen wat er gebeurde, zorgde voor meer gemak en gratie tussen moeder en dochter.

Ik deel dit omdat zo velen op dit moment in transitie zijn, en vele anderen zullen op Zielsniveau gevraagd worden om te helpen door een grotere last op zich te nemen om de voorouderlijnen en het DNA op te ruimen. Dit kan erg uitputtend zijn, vooral door deze monumentale verschuiving.

We zitten allemaal in een grote transitie. Sommigen zullen dit ervaren door het lichaam volledig te verlaten. Sommigen zullen de dood ervaren van aspecten die niet vooruit kunnen in het toenemende licht. Sommigen zullen deze overgang ervaren door nieuwe aspecten van zichzelf te laten ontstaan. Er is ongetwijfeld geen enkel wezen dat onze grote overgangsfase niet zal raken.

Het is veel, en elke plek waar we weerstand, koppigheid of verwachtingen hebben, zijn gebieden die zullen optreden. Dit kan op het fysieke, mentale, emotionele en zelfs spirituele vlak van ons wezen zijn.

De energieën die binnenkomen zijn buitengewoon. Ze drijven ons tot het uiterste, en als dat gebeurt, ontdekken we ons vermogen om licht en aanwezigheid vast te houden, en het Christusbewustzijn groeit exponentieel. Spirit heeft me laten zien dat er enorme opwinding is in het veld. Het botst tegen mensen en activeert het verborgene.

Heb je ooit een fles gevuld en op de zijkanten en bodem moeten tikken om een ingesloten luchtbel los te maken? Dat is wat er nu met ons gebeurt; we worden getikt, geagiteerd en getriggerd zodat het ons door elkaar schudt, waardoor de opgesloten bubbels worden bevrijd die vastzittende emoties, trauma's en zelfs verborgen herinneringen bevatten.

Dit proces kan meedogenloos en intens aanvoelen, maar het is een geweldige kans om de bubbel volledig naar boven te laten komen, te laten knappen en te verdwijnen. Soms maakt het knallen een spetter, een scène, maar op sommige momenten kan dat niet worden verholpen en mag het ook niet worden gestopt.

Het overlijden van mijn moeder was erg moeilijk. Ongeveer twee weken voordat mijn moeder stierf, kwam haar hoogste aspect weer binnen en vroeg me om dagelijks de kwantumkoorden van mijn moeder door te snijden. Ze bond de mensen om haar heen vast en, in sommige gevallen, energetisch putte ze dierbaren uit in een poging in het lichaam te blijven. Haar menselijke aspecten waren doodsbang. Ze was boos dat ze stervende was. Ze hield het dagen langer vol dan het hospice had verwacht. Ik werkte op het fysieke vlak om haar angsten te verlichten en op het astrale vlak om haar door het proces te coachen. Ik wist niet zeker of alles wat ik deed hielp, maar ik probeerde het.

Toen ze uiteindelijk overleed, ervoer ik niet de vreugde die kan worden gevoeld wanneer de andere kant zich opent en ontvangt. Het voelde niet vol licht. Dit was en is heel erg moeilijk te verwerken. Spirit deelde dat ze in een soort Boot Camp zat, een intense, donkere nacht van de ziel en het leven. Er waren veel gebieden in het leven waarop ze verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid vermeed.

Er werd uitgelegd dat dementie een tussenruimte is. Het stelt zielen in staat om aan zichzelf te werken, een levensevaluatie door te maken en zichzelf en anderen op kwantumniveau te helpen, terwijl ze tegelijkertijd een fysieke vorm hebben om die genezing in te verankeren. Dit werk wordt echter niet geforceerd. Mijn moeder kreeg de kans om dit werk te doen, maar koos ervoor om het niet te doen. Bij haar overlijden had ze geen andere keuze dan door de modder te gaan voordat ze kon oversteken.

Maar zelfs na de dood wilde ze zich verzetten. Ze bezocht mij en andere paranormaal begaafde familieleden, vol woede dat er niet meer was gedaan om haar lichaam draaiende te houden. Ze voelde dat we haar lieten sterven. Je kunt je voorstellen hoe verwoestend het is om dit te ervaren als je zo vol verdriet en verlies bent.

Ons is altijd geleerd dat ze naar het licht gaan als er iemand passeert. Dat was niet waar in deze ervaring. Ik sprak ook met anderen die hun ervaringen deelden van iemand die overstak en de ervaring niet vol licht maar duisternis en wanhoop was. Ik was bang dat ze aardgebonden zou blijven, maar haar hoogste aspect verzekerde me dat ze zou oversteken; ze moest eerst razen en tieren voordat ze aan het werk ging dat voor haar lag. Ik had ook een reikibrug van licht gemaakt om haar te helpen wanneer de tijd kwam om over te steken.

Voor mij heeft het begrijpen van haar ervaring me een ongelooflijke motivatie gegeven om mijn innerlijke werk te doen en mijn zielspad te bewandelen. Ik kan het doen terwijl ik in het lichaam ben en het werk erin verankeren, of ik kan naar mezelf kijken als het te laat is en dan in een ander worden meegesleurd. Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik kijk waar ik weerstand heb of afleiding koester in plaats van me erin te verdiepen.

Het kostte mijn moeder vier dagen om zich te settelen en te stoppen met het spuwen van woede na het overlijden. Ze begon toen aan de moeilijke uitdaging om haar leven vanuit meerdere perspectieven te bekijken en te zien wat ze had gecreëerd en de gevolgen voor goed of slecht.

Gedurende de volgende 11 dagen ploeterde ze door haar spullen, en toen ik incheckte, was het alsof ze in een put van middelhoge modder zat. Elke stap was moeilijk. Tegelijkertijd ervoer iedereen die had ingestemd om te helpen (ikzelf, mijn zus, mijn dochter en mijn kleindochter) enorme heiligbeen- en lage rugpijn. Ik zou momenten hebben waarop jeugdherinneringen naar boven kwamen, en ik wist dat ze die momenten aanraakte tijdens haar levensoverzicht. Haar proces hielp bubbels bloot te leggen die in mij moesten knappen.

Jenny Schiltz -


Tijdens haar dienst kwam ze naast me zitten. Ze vertelde me dat ze binnenkort zou oversteken. Ik vroeg haar of ze de voorouderlijke zuivering kon voltooien, en ze zei nee. Als haar dochters, kleindochter en achterkleindochter meer van de last zouden overnemen, zou dat schadelijk zijn voor ons allemaal. Door haar leven niet frontaal onder ogen te zien, kon ze haar rol als projectleider niet volbrengen. Ze vertelde me dat ze uiteindelijk weer zal komen om haar project af te ronden. Ik vroeg haar of ze nog steeds boos op ons was, en ze zei nee. Ze wilde zichzelf gewoon niet onder ogen zien en had een leven opgebouwd, waarbij ze zichzelf, haar trauma's, haar pijn en haar schaduw nooit onder ogen hoefde te zien.

Het was het beste gesprek dat ik in een paar jaar met haar heb gehad. Toen de dementie toesloeg, verloor ik langzaam maar zeker mijn moeder. Het verlies dat ik op dat moment voelde, was enorm. Oh wat heb ik haar gemist.

De dag na de dienst van mijn moeder verloren mijn lage rug, rechter SI-gewricht en pees die langs het rechterbeen steeds meer hun grip. Het begon strakker te worden, krampachtig tot het punt van ondragelijke pijn. Ik had geen andere keuze dan de golven van pijn te berijden, en er was geen greintje gratie die ik bezat toen het begon. Ik heb gehuild, geschreeuwd, gevloekt en viel bijna flauw. Al die tijd zei ik tegen mezelf dat ik moest ophouden een dramaqueen te zijn.

Dit is een enorme bubbel die voor mij knalt. Heupen zijn de basis, en het verlies van mijn beide ouders zorgt voor een verschuiving van mijn eerste basis. Toen het fundament verschoof, kwam er een ongelooflijke angst aan het licht dat er iets zou kunnen gebeuren, ik zou gewond raken en we zouden opnieuw alles verliezen. (trauma dat is overgebleven van een aanrijding door een dronken bestuurder en het ondergaan van meerdere ruggengraatoperaties) Deze angst heeft de aanscherping van de pees veroorzaakt. De bijbehorende pijn hielp me om me te laten zien hoe diep die angst werkelijk was. Het heeft de herinneringen opgeroepen van de jaren van intense zenuwpijn, beperking, het gevoel dat ik een last was en alles financieel kwijtraken. Ik realiseerde me niet dat ik had gewacht tot de andere schoen zou vallen.

Ik heb de afgelopen dagen rust genomen om deze grote pees een pauze te geven en te zitten met al deze diepe wervelende emoties. Toen mijn vader 23 jaar geleden overleed, had ik kleine kinderen, een veeleisende baan van 9 tot 5 en veel financiële stress. Ik had niet de tijd of bandbreedte om mezelf volledig te laten rouwen. Nu lijkt het alsof mijn lichaam zegt: rust, treur, laat het er allemaal uit. De tijd van onderdrukken, begraven of zweten onder het kleed kruipen is gedaan.

Dit is het moment om te voelen, diep te voelen en volledig te voelen zonder verontschuldiging. Hiervoor zie ik de afgelopen dagen mijn heup verzorgen als een geschenk.

Spirit legt uit dat velen door lichamelijke pijnen, ontstoken zenuwen en een heropleving van ziekten en aandoeningen gaan. Dit zijn de bellen die proberen naar de oppervlakte te komen. Het doet pijn en is ellendig, maar het is zo'n mooie kans om te genezen.

Op 4 juni was ik aan het mediteren en tot mijn verbazing kwamen mijn moeder en vader naar me toe. Ze hielden elkaars hand vast en toen ik ernaar vroeg, vertelden ze me dat alles goed is tussen hen en dat er niets vergeven hoeft te worden. Dat was het moment waarop ik wist dat ze was overgestoken omdat ze nog steeds zo boos op hem was geweest toen ze stierf.

Ze vertelde me dat alles wat ik haar vertelde over de andere kant waar was. Ze is niet meer in het donker. Het is echt prachtig. Ze vertelde me dat ze alle hulp kon voelen die ik energetisch en spiritueel heb gegeven. Ik vertelde haar dat ik zo blij voor haar was; door die modder ploeteren is moeilijk, maar ze deed het. Sinds ze is overgestoken via de brug, ontspant mijn heup en ik geloof dat ik aan de beterende hand ben.

Dit was zo'n geweldige en pijnlijke reis. Niet alle sterfgevallen zijn vredig; niet alle overtochten zijn gemakkelijk. Wat we in dit leven ook uitstellen of weigeren te zien, te erkennen of te genezen, het houdt niet op om gezien, gehoord of genezen te worden, simpelweg omdat we een lichaam laten vallen.

Ik heb zoveel geleerd door haar transitie.

Mijn hart doet pijn en ik sta mezelf toe om met het verdriet mee te gaan. Ik merk dat ik meer dan normaal naar de muur staar, en de tijd lijkt voorbij te glippen. Het verliezen van een dierbare is zoveel complexer dan het op het eerste gezicht lijkt. Alles met die persoon heeft een kans om te worden opgeruimd en naar het licht te worden getild, mochten we dat willen.

Met zoveel transities op dit moment, moeten we elkaar ruimte en gratie geven. Verdriet vertroebelt de geest, het plaatst je in de ruimte van geen tijd en de dagelijkse gang van zaken kan overweldigend zijn. Ik heb een vriend die een website-ondersteuningsgroep voor verdriet runt. Www.grieving.com, ik raad aan om contact te maken met anderen als je worstelt met verdriet en je alleen voelt. Als je diep in verdriet zit, is er geen normaal, maar toch blijft de wereld draaien alsof dat zo zou moeten zijn.

Het is niet verrassend dat de numerologie voor de maand juni een vier is. Bij vier draait alles om de basis. De energie van juni vraagt ons om onze basis opnieuw te evalueren. Dit zijn onze overtuigingen, programmering, gezondheid en wat we moeten doen voor onze volgende stappen. Soms zijn er in onze fundering de valkuilen die eruit moeten worden gelaten, en als die bubbel eenmaal is gesprongen, zal onze basis nog sterker zijn.

Ik stuur jullie allemaal veel liefde en doorzettingsvermogen om in je schaduw te blijven graven, stap voor stap door je modder te ploeteren. Elk ding dat we tegenkomen, creëert dan ruimte voor meer vreugde en ons hoogste aspect om te Zijn.


Jenny