donderdag 16 februari 2023

Zelf doen ~ 16 februari 2023 ~ LichtFlits


Zelf doen

Door Lichtflits

Het is een uitspraak
en een houding
die bij me hoort.

Ik onderwijs mezelf.
Ik werk vanuit
nieuwsgierigheid
en voor alles is er een
oplossing als iets
opgelost mag worden.

Alles wat ik nodig heb
bevindt zich in mij of
komt op mijn pad door
mijn duidelijke intenties.

Alle ervaringen zijn
leerprocessen waardoor
ik meZelf steeds beter
leer kennen.

Ik ben een
ervaringsdeskundige
wat voor mij betekent
dat ik deel vanuit
eigen ervaring.

Ik leg de volledige
verantwoordelijkheid
altijd bij mezelf,
zodat ik zaken zelf
kan veranderen.

En soms zou ik wel
willen dat dat gevoel
niet zo sterk in mij
aanwezig zou zijn.

Maar ik heb ook gemerkt
dat ik enkel in mijn kracht
kan staan als ik mijn Zelf
waardeer en erken als kracht.

Lichtflits