zaterdag 11 februari 2023

Opinie: ik ben moe. Intens moe, maar toch…! Irma Schiffers

Opinie: ik ben moe. Intens moe, maar toch…!

09FEB

engelse vlag

Irma Opinie

Ja, ik ben moe. Van de leugens, het flagrante bedrog dat ons dagelijks overspoelt, de polarisatie, de hebzucht, de vergeetachtigheid van de premier en zijn tassendragers, de corruptie van de macht, de onderdrukkers uit de wereld van het grote geld die dromen van miljarden slaven en van nog heel veel meer waar George Orwell zomaar eens jaloers op zou kunnen worden.

Als je de bijbel erop naslaat, komt er een einde aan de wereld en aan het leven van de mens en komt er een einde aan de tijd. Bij mijn weten zitten we nu in de eindtijd. Maar dan zonder dat er een einde aan de wereld komt, noch aan het leven van de mens. Wel aan het leven van de ‘non-humans’, de gewetenloze hebzuchtigen die niets ontziend en vanuit ‘onmenselijkheid’ alles confisqueren van de burgers om niet alleen geld, maar vooral macht te verkrijgen. En dat gaat niet zo heel erg lang meer duren, al zijn we er op dit moment nog niet. Maar we gaan het zien!

De mensheid ontwaakt. Eindelijk zou ik zeggen, vanuit het perspectief van de wakkere en kritisch ingestelde mensen gezien dan. De slapende medemensen, die klakkeloos aannemen wat de mainstream lees, ‘afhankelijke’ media hen voorschotelen omdat ze het wel aangenaam en gemakkelijk vinden -en vooral veilig- zullen het wellicht niet met mij eens zijn. Zeker niet als ze die grote sprong over de cognitieve vijver die doordrenkt is van corruptie, leugens en misleiding echt niet willen maken. Wellicht omdat ze het niet aankunnen, maar er zijn er ook die het niet ‘willen’, want die roze bril kleurt alles zo lekker zacht.

Dat onze slapende medemensen niet willen voelen dat er dagelijks mensen willens en wetens op alle mogelijke manieren worden omgebracht door de op geld- en macht beluste kleine club van elites, dat er heel veel kinderen verdwijnen en onderworpen worden aan de meest gruwelijke misdaden en velen honger en armoede moeten ondergaan, doet pijn. Intens pijn.

Immers, het probleem niet onderkennen leidt tot inactiviteit, ergo tot medeplichtigheid, want dit afschuwelijke systeem vanNot wanting truth onderdrukking wordt daardoor steeds langer in stand gehouden. Je biedt immers daarmee letterlijk het podium om die horrorshow steeds weer voorbij te laten trekken die als een theatershow, zelfs opvallend onder enorme volgspots, wordt opgevoerd. En ook pas dan, als je dit theater durft te bezoeken nadat je je TV hebt uitgezet en de gedrukte krant louter gebruikt als bodemvulling voor de kattenbak. Een welverdiende plek voor deze schandalig gecorrumpeerde papieren- en online vullis die de comfortzone-fans moedwillig in slaap houdt. Wanneer je toch een gedrukte krant prefereert neem dan bijvoorbeeld een abonnement op ‘De Andere Krant’ of ‘Gezond Verstand’ en gebruik echte kattenbakkorrels. Dan worden je geliefde huisgenootjes tenminste ook niet per ongeluk besmeurd met die giftige inktstoffen.

Geweten. Een prachtig woord, een mooie omschrijving van slechts één magisch aspect van de mens, maar waar huist het in hemelsnaam? Geweten = ik heb een geweten. WAAR dan? Of ‘geweten’ = ik heb het geweten. Dan moet ik vragen ‘WAT dan?’ Maar in beide gevallen: waarom deed je dan niets? Waarom durfde je je stem niet te verheffen of met anderen te delen wat je weet of hebt ‘geweten?’

Veel gehoord antwoord: dan word je afgesabeld, je wordt gecensureerd, gevolgd door de overheid en geheime diensten, je raakt je vrienden kwijt, je familie, je wordt een wappie genoemd; echtscheidingen, banen kwijt, inkomsten kwijt… en ga zo maar door. Ja, Afgronddat kan zeker zo zijn. Maar ook dat is een programma van de machtswellustelingen. Hier schrijft een getuige van al die zogenaamde ‘vreselijke’ dingen. We zijn gek, want we zijn wappies! Echter degenen die zó gek zijn dat ze denken de wereld te kunnen veranderen, zijn degenen die het daadwerkelijk doen! Wat de duistere kant kan kunnen wij ook. Maar dan nog beter want we zijn met heel veel meer.

Wat ik zelf nog veel vreselijker zou vinden is dat ik mijn ziel, mijn verbinding met het universum, mijn kostbare lijntje naar mijn oeroude kern zou hebben verkocht om al deze ‘vreselijke gevolgen’ te vermijden, ervan weg te lopen. Ik zou het gevoel hebben verraad te hebben gepleegd aan alle levende wezens hier op aarde waar ik gelukkig nog steeds zo’n diepe verbondenheid mee voel. Hoe kom ik straks over die brug die me terugleidt naar mijn kern, naar mijn ziel? Ik zou ‘m waarschijnlijk niet over durven gaan, net als degenen die nu niet over die vijver van leugens en corruptie durven te springen. Ik kies voor beide. Voor de vijver hier en voor de brug daar…

Ik zal mijn best blijven doen af en toe iets te publiceren; vooral de vertalingen van belangrijke Engelstalige producties en video’s zal ik voor mijn rekening blijven nemen. Maar soms vraag ik me af waarom ik daar al die nachtelijke uren aan blijf besteden. Om degenen die al wakker zijn nog verder te informeren? Of misschien wel zodat ze het kunnen delen met anderen die nog niet wakker zijn? Ja, waarschijnlijk dat laatste mag mij uit mijn slaap houden.

Ik schrijf al vanaf 2010 over dit soort zaken. Vanaf 2014 op dit blog. En ik heb over werkelijk alles geschreven wat nu om ons heen zichtbaar is. Over MK-ultra, mind control, over false flags, 9/11, MH17, kindermisbruik, Georgia guidestones, chemtrails, de EU, transhumanisme en robotisering, over Rusland en Poetin (met een interessante en zeer uitgebreide Valdai-speech van Poetin die ik heb vertaald, die overigens enorm veel gedeeld is), over Oekraïne, de Bilderberg groep, het WEF, psychologisch-spirituele artikelen, columns en ga zo maar door.

Om nog maar te zwijgen over de vijf interviews die ik heb gehouden met voormalig elite-bankier Ronald Bernard die een boekje open doet over het satanische kindermisbruik in die wereld en hoe hij daardoor -gelukkig- is ingestort en een andere weg heeft gekozen; diverse keren met mijn dierbare vriend Ole Dammegard over false flags en andere zaken; met David Icke, met Dr. Elke de Klerk over de hele covid-scam, en nog veel meer.

Ik heb een zoekfunctie aan de rechterkant op deze site staan, alsmede een  Tag-cloud met veel onderwerpen. Zo’n zoekbalk scheelt mij veel extra werk om alles nog maar weer eens te herhalen voor diegenen waarvan nu de ogen open gaan. Typ een onderwerp in of kijk in de Tag-cloud en je zult het vinden zodra je voor die ‘vijver’ staat en de intentie hebt om te gaan springen. Voel je van harte welkom aan de andere kant!

Gelukkig zullen velen zich hier in herkennen: je bent niet alleen en de overwinning van de menselijkheid is uiteindelijk een feit!

Ik ben moe. Intens moe, maar toch…  ga ik door!

©Irma Schiffers

Alle artikelen op deze site worden belangeloos geschreven ten bate van ‘hue-manity’ en mogen geheel of gedeeltelijk worden overgenomen, mits de bronnen worden gerespecteerd.