donderdag 18 november 2021

Geliefde Vrienden Van Het Licht! ~ 18 november 2021 ~ Judith

Geliefde Vrienden Van Het Licht!

Telepathisch ontvangen door: Judith, gedeeld door @Kabamur_Taygeta

#LAKA – 17 November 2021

Vrees niet de geruchten van oorlogen en eindeloze duisternis.  Want het licht is daar voor jullie om het pad te openen dat jullie zoeken.  Wanneer je focust en gelooft, creëer je een veel groter scenario.

Kies licht en het groeit exponentieel om de verschuiving van perspectief naar heling en de samensmelting van rijken te ondersteunen.

Licht boven duisternis verkiezen is net zo makkelijk als het moment waarop ik het voertuig kies waarin ik wil reizen.

Als ik in een speelse staat ben, kan ik contact opnemen met vrienden die het leuk zouden vinden om met mij te reizen in een vaartuig met een groot zwembad om in te zwemmen, een paar grote witte tijgers om te aaien, heerlijk eten om van te genieten, en altijd veel gelach en muziek.

Voor serieuze bijeenkomsten, vooral met mijn vader, Oudste IKAI, zullen we ons in gewaden kleden en het leiderschap van Oudsten en Aartsengelen toestaan de richting voor de bemanning te bepalen.  Er zijn meer keuzes van vaartuigen dan in deze mededeling kan worden uitgelegd.

Mijn punt is echter dat je ook eindeloze keuzes hebt.  Dit zijn variabelen die je op een pad leiden.  Met intentie, heb je de macht om licht te kiezen.  Dit zal je altijd dichter bij vrede brengen.

Vreedzaam reageren op anderen die je ergeren zal je dichter bij je Hoger Zelf brengen.  Waar je ooit uitvloog en fouten en oordelen vond, kan je in plaats daarvan merken dat je jouw energie en emoties op een productieve manier observeert en vasthoudt.

Misschien heb je ooit je energie over de hele plaats verspild en voelde je je chaotisch.  Nu merk je dat je naar de situatie kijkt en kalm wordt.

Jullie wereld is aan het veranderen.  Jullie zijn niet meer dezelfde.  Sommigen van jullie smelten samen met de Hogere Rijken op vele manieren nu jullie volledig begrijpen dat jullie niet dezelfde zijn.  Je kunt verwachten dat de stabilisatie van omstandigheden je leven zal raken als je je herinnert wie je werkelijk bent!

Net zoals de duisternis donkerder zal worden, weet en verwacht dat het licht veel helderder zal worden!  Dit zijn de momenten van grote verdrukking.

De omstandigheden zullen voor velen veel slechter worden, maar zij die het begrijpen, kunnen boven het verhaal uitstijgen en zich de goedheid en de majesteit herinneren die wacht.

Jullie zijn holografisch van aard en toch apart in vrije wil.  Terwijl dualiteit haar lelijkste spel speelt, zijn jullie mijlenver vooruit.  Schaakmat.  Laten we dit doen!

Ik ben LAKA en een machtige kracht om tegen te strijden.  De duisternis kaatst op mijn energie af!

Begrijp dat je het licht draagt en de duisternis kan niet bij je in de buurt komen!

Reinig je aura en veld met wit licht.  Geef opdrachten van je intentie.

Wees dankbaar voor het leven!  Hou van elkaar en van jezelf.

Spoedig zullen we opstaan!

EN EEKE MAI EA!

Ik hou zo van jullie!

LAKA

Kanaal: Judith

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org