dinsdag 12 oktober 2021

OK....Unite



OK...

In USA krijg je $9000 als je je overleden familielid registreert als C overleden.
Ook al is dat niet zo.
Dat mag ook met terugwerkende kracht.
Geen probleem....
Ze vertellen het gewoon.

Let that sink in...

Wat denk je wat er gebeurt?
De cijfers aan c doden reizen de pan uit.
De truc is natuurlijk om iedereen eerst financieel uit te kleden zodat je dat misschien wel gaat overwegen.

Als je nu nog steeds niet ziet dat ze er alles aan doen om de cijfers op te krikken...
Voor iets wat nooit bewezen is, nooit is geïsoleerd....
Het eigenlijk niet bestaat maar een bio wapen is met een patent (je kunt geen patenten maken op iets wat natuurlijk is).

Dan ja...
Kunnen ze je dus echt alles wijsmaken.

Dit is corruptie op een level dat we nog nooit eerder hebben gezien.
Mensen worden door de overheid dus "legaal" omgekocht om te liegen en krijgen daarvoor betaald....
Als dit geen waanzin is dan weet ik het niet meer..
Deze hele leugen kan alleen maar stoppen als we onze ogen openen en zien wat er echt gebeurt!
Het is jouw taak als mens om op te komen voor de waarheid.
Doe het voor je kinderen, de volgende generatie.
Jij en ik zijn verantwoordelijk voor wat we toestaan.
Ik zal mijn mond iig niet houden.
Ik zal de waarheid blijven delen!
Ik hoop ook dat jij dat doet.
Samen!