maandag 11 oktober 2021

Mijn meditatie van 10-10 ~ Martha Krul


Mijn meditatie van 10-10

Vandaag 10-10 het voelt voor mij als een
voltooiing van iets heel bijzonders.
Het voelt als een afsluiting, die 10.
Ook zie ik er de 1-1 in voor een nieuw
begin.
Dat gaat door mij heen wanneer ik naar
mijn eigen stilte ga.

Ik zie meteen de aarde in een liefdevol
licht en op die bol zie ik de mensen zitten.
Ja boven op een bol.
Het is prachtig om te zien.
Zij zitten hand in hand in het licht.
Allemaal met een bloemenkrans om hun nek.

Wanneer je goed naar dit beeld kijkt zie
je verschillende dingen naar voren komen.
Net als bij een paranormaal beeld.
De mensen zijn allemaal kinderen.
Dat heeft te maken met onschuld en liefde.
Het zijn zuivere mensen die nog volop in het leven staan.
Het zijn duidelijk mensen van de nieuwe tijd.

Je voelt hun verbondenheid.
Je hoort ze lachen.
Ze zijn blij, allemaal.
Er heerst een opgetogen stemming.
Ja, zo zie ik de nieuwe wereld.
10-10 → 1-1.

Het einde en een nieuw begin.
De energie op die bol is zo prachtig.
Het is een hele hoge trilling en alles is
verlicht door een stralende zon.
Het zou de hemel op aarde kunnen zijn.
Ik kijk nog eens rustig naar de groep en
hoor dat er prachtige muziek wordt
gespeeld.

Ik ken de trilling van die muziek niet.
Ik merk dat de trilling heel hoog is.
Ik word er emotioneel van en voel een
overweldigend geluksgevoel.
Nu begrijp ik waarom ze mij juist dat beeld
laten zien.

Wij zijn moe en verlangen naar de verandering.
Tijd is aards.
Gisteren naar morgen.
Dit is de nieuwe aarde die er in de energie
al is.
Wij hoeven ons alleen maar dat beeld voor
ogen te halen en voelen die transparante trilling.
Het is bijzonder wat een visualisatie met ons
kan doen.

Even naar dat beeld en wij ZIJN in de nieuwe
wereld.
Wij hoeven niet te wachten.
Wij kiezen onze eigen dimensies.
Ik weet het zeker.
Ik ga vanaf nu dagelijks even daar kijken en voelen
of ook daar dingen aan het veranderen zijn.

Ja, de energetische wereld verrast ons iedere keer
opnieuw.
In die energetische wereld zijn geen grenzen.
Daar is het einde en het begin gelijktijdig te zien.

Zo leer je iedere keer weer wat nieuws.
Het zal nog lang niet ophouden.
Wij hebben pas een heel klein stukje van die
nieuwe wereld ervaren.
Maar ik word er heel blij van.
Dat geeft ons kracht om door te gaan.

Daar willen wij wonen.
Daar willen wij gelukkig zijn.
Het komt, nee het IS er.


Martha Krul