zondag 10 oktober 2021

Ik ben de wereld ~ Nienke Maria


💗Ik ben de wereld 💗

Al mijn projecties die ik naar buiten toe richt zijn van mij
En haal ik weer terug naar mijn hart

Hij wijst mij af
Wordt:
Ik wijs mezelf af

Zij doet niet lief
Wordt:
Ik ben niet lief (voor mezelf)

Zij gaat over mijn grenzen
Wordt:
Ik geef mijn grenzen niet aan

Volle verantwoordelijkheid nemen voor mijn projecties
Geeft een berg van groei en bewustzijn
Centreert, blijeert, puureert, en Aard.

Zo verteld het leven mij
Waar ik nog meer mijn lichtendeliefde mag leven

Zo ben ik jou, en jij mij
Samen groeien we in een wereld van bewustzijn
Nemen we verantwoordelijkheid voor dat wat zich aandient in onze verbinding

Dank je wel dat je mijn projecties spiegelt
En mij laat zien dat

Ik de wereld ben

En ik elke dag weer een beetje meer over mijn bezeerde kindstukken leer
En jij mij ook spiegelt hoe groot mijn lichtje is

Omdat ik de wereld ben.


**********