woensdag 13 oktober 2021

Het Leven Wordt Voor Een Groot Deel Bepaald Door Wat Je Er Zelf Van Maakt. ~ 13 oktober 2021 ~ Judith Kusel

Het Leven Wordt Voor Een Groot Deel Bepaald Door Wat Je Er Zelf Van Maakt.

Door Judith Kusel: 11 Oktober 2021

In deze tijd moeten we begrijpen dat het leven is wat je er zelf van maakt.

Ik zat vanmorgen te ontbijten op mijn balkon, met uitzicht op de baai, de majestueuze bergen en de zee. Ik raakte in vervoering door de fonkelingen van de water sprieten, dansend op de zee! Het was gewoon magisch. En ik dacht: Die wateren zullen hier nog zijn, lang nadat ik deze planeet heb verlaten en zullen er tot in de eeuwigheid zijn. Mensen zijn gekomen en gegaan, maar het water van het leven gaat door met zijn eb en vloed en zijn voortdurende beweging. Toen werd ik eraan herinnerd dat zelfs in de ruimte water te vinden is, en ik verwonder mij nog steeds over dit alles!

Wij zijn werkelijk de meesters van ons eigen leven en van ons eigen welzijn, innerlijk en uiterlijk. Niemand kan ooit ons innerlijk evenwicht, onze innerlijke vreugde, onze innerlijke vrede, ons innerlijk geluk, ons innerlijk geloof, ons innerlijke zielzelf wegnemen, tenzij we hen dat ook toestaan.

De Wateren des Levens herinnerden mij hieraan. Want werkelijk, dat vreugdevolle dansen van de water sprieten en de licht fonkelingen op de wateren, herinnerden mij eraan dat de eeuwige levenskracht bruist. Ze houdt nooit op te bestaan. Ze is voortdurend in vernieuwing en dus in voortdurende beweging, en dat geldt ook voor je ziel.

Je mag dan je fysieke vat afwerpen wanneer je de aarde verlaat, maar je ziel leeft voort en keert inderdaad slechts terug naar haar ware energetische staat en haar eigen thuis-galaxie en wordt dan daadwerkelijk herenigd met al haar andere zielsdelen en zelfs de Zielengroep, aangezien allen werkelijk voor altijd Eén zijn met het Goddelijke. De Ziel omarmt het Goddelijke in zichzelf.

Ik ben zo vaak in mijn leven opnieuw verbonden geweest met de Zielefamilie in de galactische Sfeer en ben zelfs in staat geweest om met hen te communiceren. Het heeft alle angst weggenomen om mijn fysieke lichaam te verliezen, of angst voor de dood. Ik ben in dit leven namelijk vijf keer bijna gestorven, en ik kan alleen maar zeggen dat er een diep gevoel van vrede is wanneer dit gebeurt, omdat men waarlijk in de hoogste sferen wordt getild en wordt omringd door Wezens van Licht en altijd aanwezige Goddelijkheid.

In mijn Ziels Reading wordt empathisch gezegd: De toekomst kan nu niet voorspeld worden, want in werkelijkheid creëert de ziel haar eigen toekomst in het hier en nu, door de vrije keuzes die ze maakt!

Toen ik dit weekend zat en mijn Huna-gebed voor manifestatie opschreef, werd ik geïnspireerd om de visioenen en gebeden die ik in mijn hart en ziel koesterde, werkelijk op te schrijven. Sommige heb ik gehad toen ik op reis ging naar herontdekking, en zijn weer opgedoken, omdat nu de tijd is, om dit te co-creëren in de Nieuwe Aarde en voor de Nieuwe Gouden Eeuw. Het Goddelijke heeft mij gevraagd: “Wat wil je nalaten als blijvende erfenis voor de Nieuwe Mensheid en de Nieuwe Gouden Eeuw?” Ik was in tranen, want daar was het visioen, dat ik heb gehad, en een deel van dit visioen is reeds in vorm en wezen gekomen. Nu, bij het opnieuw opschrijven van de visie, werd ik geïnspireerd om een nog grotere visie toe te voegen.

Als je die visie hebt uitgeschreven, voeg er dan aan toe: “Voor het hoogste en beste en voor het hoogste goed van alle betrokkenen!”  Dan stem je je visie en gebed af op de Goddelijke Wil en manifesteer je je daadwerkelijk binnen de Wet van Een.

Het is net als het creëren van een visiebord, herhaal dit dan elke ochtend, want dan train je je onderbewustzijn om deze visies te accepteren. Velen hebben een visie, maar dan zal het onderbewustzijn alle angsten om te falen, of te overleven, enz. opwekken. Zo gebeurt er zelfsabotage. Als je je visie elke ochtend hardop herhaalt, herprogrammeer je je onderbewustzijn en zo staat het open om te manifesteren en te ontvangen. Meer dan dit, je moet het resultaat loslaten. Want je gebed en visie kunnen zich in een andere energetische vorm manifesteren, want de Nieuwe Aarde is volledig nieuw en onontgonnen en groter dan je je nu ooit kunt voorstellen,

De volgende stap is dan om dagelijks kleine actie-stapjes te zetten naar de visie, de droom, naar de manifestatie van het gebed! Anders zal het in de ongevormde staat blijven en zul je jouw focus en aandacht beginnen te verliezen. Zelfs de kleinste stap, begint het manifestatieproces in vorm en wezen te brengen.

Meer dan dit, je moet er diep in voelen, en het vasthouden in jouw hartruimte, en dan liefdevol, dit omhoog duwen in jouw Zielester en dan door de Sterrenpoort, en het dan loslaten.

Door de visioenen en gebeden op te schrijven, geef je er in feite al vorm aan. Door dit te herhalen zal de Wet van synchroniciteit zich inderdaad ontvouwen en de mensen, de kansen energetisch in je leven brengen. Want in werkelijkheid is alles energetisch.

Hoe meer we dit doen, hoe meer ons leven een daad van liefdevolle dienstbaarheid zal worden, want als we liefdevol creëren, ons dat voorstellen en inderdaad in liefde en met liefde handelen, zal alles wat we manifesteren ook daadwerkelijk liefdevol het grotere geheel dienen.

We zullen werkelijk vervuld zijn van vreugde, en die vreugde vinden in het vertrouwen dat alles zich perfect ontvouwt, terwijl we waarlijk, in het hier en nu, ons toekomstige zelf en de Nieuwe Aarde en het Nieuwe Gouden Tijdperk creëren.

Wanneer je in hoogste afstemming bent met je eigen ziel, je zielsdoel en roeping en de Goddelijke Wil en Doel voor je leven, de Goddelijkheid in jezelf omarmt en werkelijk vervuld bent van onvoorwaardelijke liefde, kun je niets creëren dat niet in overeenstemming is met je eigen hoogste zielsgoed en dat van anderen.

Judith Kusel

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org