zaterdag 9 oktober 2021

Het Channelen Van Vadertje Tijd: (dit zou velen moeten helpen) / Door David Star ~ 9 oktober 2021

Het Channelen Van Vadertje Tijd: (dit zou velen moeten helpen)

Door David Star – 6 Oktober 2021

Bron: Ik ontving dit bericht van een vriend. Ik heb de bron niet. Ik heb geprobeerd de bron te vinden maar dat is niet gelukt. David Star schreef het. Dat is alles wat ik weet. Ik wilde het doorgeven omdat zo velen verward zijn over de twee naast elkaar bestaande tijdlijnen.

Er zijn twee frequenties die naast elkaar bestaan op aarde. Een is het oude paradigma, de andere is het nieuwe.

De nieuwe constructie werd in het leven geroepen om stabiliteit in de nieuwe realiteit creatievelden mogelijk te maken. Het is een ondersteunend systeem, een frequentie om naar terug te keren als je verstrikt raakt in het oude paradigma, in plaats van te vallen kun je terugkeren naar de nieuwe structuur.

Er zal een tijd komen, in de grote verschuiving wanneer het oude niet meer is. Het is een tijd die nadert, het is een tijd die nabij is, het is een tijd die herinnerd zal worden.

De twee realiteiten werken in tandem voor evolutie, om het grote ontwaken te laten plaatsvinden moeten zij de geboorte van deze nieuwe frequentie op jullie planeet voelen en aanvoelen, zij moeten deze verandering kunnen proeven, ook al kunnen zij het niet zien, zij kunnen het voelen.

Het zijn deze zelfde strengen die branden in het hart van de ontwaakten. Hoe kan ik leven in mijn vreugde, mijn geluk, en mezelf ondersteunen?


Het antwoord is simpel, kies je hart of geef je over. Het is niet hoe je niet in jouw hart kunt leven en ondersteund worden, het is hoe je in jouw hart kunt leven en vrij kunt zijn. Je zult geleid worden en erachter komen hoe je met minder kunt leven. Je hoeft niet alles op je planeet te consumeren.

Wat kun je missen, wat heb je niet nodig, wat kun je wegdoen, zodat je vrede in je hart kunt krijgen? Zodat je eeuwige vreugde kunt verwerven? Dus het is eenvoudig, er is geen keuze, er is te leven vanuit het hart, of te leven in last.

Jouw hart laat je niet te lang teruggaan naar de oude frequentie omdat die te veel is om te dragen, het heeft zijn aantrekkingskracht verloren. Deze boodschap is om jullie te helpen de dualiteiten op het werk te begrijpen, tot de dag waarop twee één worden.

Geschreven door David Star

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org