zondag 31 mei 2020

Channeling Ismael: Je Hogere Zelf - Channeling Lichtwereld


Channeling Ismael:
Je Hogere Zelf -

Channeling Lichtwereld


De energie die je om je heen voelt, zijn de hogere wezens die je helpen je af te stemmen op je Hogere Zelf. (Gids Inge) 

Inge: Kan je wat zeggen over het openstellen voor je Hogere Zelf?

Ismael: “Ja, als je je kunt openstellen voor je Hogere Zelf, dan ben je ook afgestemd op Al-wat-is. Maar de meeste mensen hebben daar nog veel moeite mee, om zich zomaar aan alles - aan de bron, zeg maar - over te geven. Daarom is het gemakkelijker om met je gidsen contact te maken. Let wel, ik ben wel bij jou, maar ik ben niet jou. Ik ben een eigen persoonlijkheid. Je Hogere Zelf is verbonden met de oerkracht, ik dus ook. Maar ik kan jou er naar toe leiden en tevens jou overal voor beschermen. Want er is zoveel wat de mensheid nog niet weet, dat vind je nog in geen enkel boek. Dus ook als je met je Hoger Zelf contact maakt, is het beter om je toch af te schermen en je gids om bescherming te vragen.”

Inge: Voordat ik een lichtavond geef of een privé-sessie, stem ik me altijd eerst af op mijn Hogere Zelf. Ik voel me dan heel rustig worden en heel krachtig.



Ismael: “Je Hogere Zelf is ook diegene die vanuit de kosmos tijdens de sessies met je werkt. Dit is de twee-eenheid en zij houden de mensen al vanuit de oudheid in verbinding. Maar nu de aarde op een andere manier gaat draaien, is het weer de bedoeling om de oorspronkelijkheid te verbinden. En jij zegt al in jezelf: 'Ik sta nu open om verbinding met mijn Hogere Zelf te hebben', dan is dat al zo omdat jij je al volledig overgeeft.

Men denkt altijd: 'Het is de energie om mij heen, mijn Hoger Zelf'. Nee, de energie die je om je heen voelt, zijn de hogere wezens die je helpen om je af te stemmen op je Hogere Zelf.”

Channeling Hogere Zelf (Inge)

Alleen Zijn, Zijn, Een-zijn, Al-een-zijn.
Al-een-zijn, is nu wat jij voelt.
Dit Zijn op aarde, is wat nu ís.

Bewust-zijn, dat is alles, want alles ís.
Dus als het is, laat het dan Zijn.
Zo gemakkelijk is het, want alles is er, is er al op jullie aarde.
Dit gewoon te mogen laten zijn, hier, nu, dat is alles.

Een-zijn. Als je bent, gewoon Zijn, ben je één.
Want jouw Zijn, is één, één met al wat Is.
Zo gemakkelijk is Zijn, want Zijn, is er al.
Gewoon zijn.

Vertrouwen, is weten, voelen, dat het je aan niks ontbreekt.
Dat jóu niks ontbreekt, omdat jouw Zijn, heeft alles; is één.
Dus vertrouwen, is weten, dat je alleen hoeft te Zijn,
omdat je al één bent.

Dank, mijn Zijn.

……………


Quote: 'Energieniveau'