maandag 17 september 2018

Het Belichamen van Mahatma's Rol door Mahatma, de Kosmische Logos / Gechanneld via Natalie Glasson - 14 september 2018 -

Het Belichamen van Mahatma's Rol door Mahatma, de Kosmische Logos
Gechanneld via Natalie Glasson - 14  september 2018 -
Oorspronkelijke bron: Sacred School of OmNa
Gegroet Ik ben Mahatma, bekend als de kosmische logos en opziener van het Universum van de Schepper met de hoogste vibratie. Mijn doel is om de vibratie en energie van de Schepper te handhaven in alle 352 dimensies van het Universum van de Schepper. Ik ben een bewustzijn of bron in plaats van een individueel wezen of persoon. Ik belichaam alle expressies en aspecten van de Schepper in het Universum van de Schepper en zelfs daarbuiten. Hoewel ik in elke schepping aanwezig ben, ben ik ook in staat mijn vibratie uit te breiden om verbinding te maken met energieën buiten het Universum van de Schepper door de huidige vibratie te verhogen. Wanneer ik mijn energie uitbreid om buiten het Universum van de Schepper te verbinden, dan is dit wanneer een energielading door alle 352 dimensies stroomt die de vibratie van allen verhoogt en alles afstemt op een grotere waarheid in zichzelf.
Heb je dit ook ooit als je doel gezien, om de vibratie van je eigen wezen, je omgeving en gebieden buiten je huidige bestaan ​​te behouden, te verhogen en uit te breiden? Dit is een denkproces en een manier van zijn die zeer krachtig en bekrachtigend voor je is. Het plaatst je in het centrum van je realiteit als de schepper van je ervaringen en een mogelijkheid om een ​​positieve invloed op anderen te hebben. Het is een taak om verantwoordelijkheid te nemen in plaats van toe te staan ​​dat het leven je leider wordt. Neem de tijd om mijn vraag aan u voor te stellen. Ben je bereid om te accepteren dat het jouw doel is om de vibratie van je eigen wezen, je omgeving en gebieden buiten je huidige bestaan ​​te behouden, te verhogen en uit te breiden? Als je niet gelooft dat dit een van je vele doelen en rollen op de aarde is, waarom dan niet?

De trilling van je wezen handhaven, verhogen en uitbreiden

Wanneer je je innerlijke kracht aanvaardt, op jezelf vertrouwt en jezelf als een bron erkent van de vibraties en liefde van de Schepper, wordt een focus op het handhaven, verhogen en uitbreiden van de vibratie van je wezen heel gemakkelijk.
  • Ten eerste is er een noodzaak om je bewust te zijn van je huidige vibratie, energie en frequentie van licht, dit vereist observatie en onderzoek naar je innerlijke licht. Vraag tijdens meditatie of stilte om bewust te worden gemaakt van je innerlijke licht en het volledig te mogen ervaren in het moment. Je zou je jou licht binnenin je kunnen voorstellen en erkennen hoe het voelt en ook welke sensaties je krijgt. Neem de tijd om gewoon bij je innerlijke licht te zijn en ervaar hoe het zich uitbreidt naar je hele wezen. Je bent misschien niet in staat om je licht of de frequentie ervan in woorden uit te leggen, maar je kunt wel een wetendheid of een gevoel van je licht krijgen. Om deze oefening zo vaak te bereiken als je in staat bent, is door je licht, energie en vibratie te behouden.
  • Het verhogen van je energietrilling is het uitnodigen of oproepen van de updates van energie die van nature door de dimensies van het Universum van de Schepper stromen om deze te verankeren en in je wezen te aarden. Nieuwe updates en upgrades van energie worden voortdurend gegeven door de Schepper, gefilterd door de dimensies en beschikbaar voor elke persoon om te ontvangen. Bij het bereiken van dit proces, zul je merken dat je energietrilling stijgt, een versnelling in de snelheid van je lichttrillingen en nieuwe openingen van genezingen die zich manifesteren. Zeg Gewoon:
'Ik roep vanuit het meest geschikte niveau van het universum van de Schepper de essentiële en geschikte opgewaardeerde en geactualiseerde energieën naar voren om volledig te verankeren in alle niveaus van mijn wezen en een opkomst en versnelling in mijn licht te ondersteunen. Hierdoor kan mijn licht worden vergroot en krachtiger stralen met een grotere uitzetting en helderheid. Ik nodig Mahatma en mijn gidsen uit om dit hele proces te ondersteunen en te overzien. Dank je.'
  • Het uitbreiden van je energietrilling vereist dat je contact maakt met energiebronnen buiten jezelf, dit kunnen Opgevaren Meesters, Engelen, Aartsengelen, Sterrenwezens, Godinnen, Moeder Aarde, Lichtstralen of zelfs eigenschappen van de Schepper zijn. Daarbij koppel je je energie aan een andere perceptie en visie van de Schepper, variërend vanuit je huidige blik. Het samenvoegen van je energie en het ontvangen van activeringen of transformaties door de uitbreiding en verbinding van je licht met een andere bron zal je vibratie helpen verder te gaan dan je huidige ervaring en bestaan. Je energietrilling uitbreiden is door een nieuw aspect van je wezen, licht en aanwezigheid te zien, te voelen of te erkennen, dat nog niet eerder is waargenomen. Het universum van de Schepper is overvloedig aanwezig met inspirerende wezens van puur licht en liefde die graag met je verbinden en hun energie delen. Voordat je met de oefening begint, kun je iemand in gedachten hebben met wie je verbinding wilt maken of je kunt vragen om het meest goddelijk passende wezen van licht en liefde om naar voren te treden om contact met je te maken, met als doel je energietrilling uit te breiden. 
Zeg gewoon:
'Ik roep Mahatma op om mij te ondersteunen, te beschermen en te begeleiden. Ik wil verbinding maken met ................, Met als doel mijn energietrilling uit te breiden en nieuwe aspecten van mezelf te realiseren die ik nog niet eerder heb ontdekt. Ik nodig uit ……………. om mij je energie te sturen, sta ik open om je energie te ontvangen en deze in mijn wezen te verankeren. Moge deze synthese de uitbreiding van mijn energietrilling ondersteunen op een mooie en positief impactvolle manier. Dank je.'
De vibratie voor uw omgeving handhaven, verhogen en uitbreiden
Door het bereiken van de oefeningen, heb ik, Mahatma, met je gedeeld, je zal de transformatie van je omgeving ondersteunen, wat  de realiteit betekent die je in jezelf hebt en dagelijks ervaart, hoe klein of groot deze ook mag zijn. Om dit verder te ontwikkelen, wil je wellicht mediteren of stil zijn en voelen in de energie en het licht van je realiteit als geheel, hoe het licht aanvoelt of welke gevoelens van verbinding met het licht van je werkelijkheid uit je innerlijk wezen naar voren komen.
Om de vibratie van je werkelijkheid te verhogen, is er een behoefte om innerlijke vragen te stellen of te vragen om welke energieën uit het universum van de Schepper je roepen om je realiteit te transformeren in een zuiverdere hogere vibratie van licht. Richt je op het verankeren van het licht vanuit een bron of vanuit de innerlijke niveaus of vraag om een ​​kwaliteit van de Schepper om in je realiteit te aarden. Zie, voel of erken het licht dat in je werkelijkheid stroomt en een positieve invloed heeft op jouw realiteit.
Om de vibratie van je realiteit uit te breiden, kun je een beroep doen op je hogere zelf, hogere ziel of welk label dan ook dat je wilt gebruiken om hun pure en hoogtrillende energie en waarneming in je wezen te downloaden en daarmee een nieuwe perceptie te bieden van de manier waarop je naar jouw  realiteit kijkt en een nieuwe energietrilling in jouw realiteit. Dit hogere aspect van jezelf zal je in staat stellen om alles wat nodig is om je realiteit te herkennen vanuit een vergroot bewustzijn en gewaarzijn, te downloaden en te ontwaken.
De vibratie behouden, verhogen en uitbreiden buiten je huidige bestaan
Het is waardevol om je vibratie boven je huidige bestaan ​​op aarde te verheffen en uit te breiden, dat doe je door je bewustzijn en je hele wezen op één lijn te brengen met het Universum van de Schepper, alles te accepteren wat het Universum van de Schepper met je deelt. Het universum van de Schepper is zo groots en uitgestrekt, het bestaat in je wezen en in alle aspecten van de Schepper. De energie van het Universum accepteren moedigt je aan om illusies, blokkades, beperkingen en stagnerende energieën los te laten. Je staat ook het Universum van de Schepper toe je te koesteren en te ondersteunen op alle gebieden van je wezen en werkelijkheid.
'Mahatma, steun me alsjeblieft in het handhaven, verhogen en uitbreiden van mijn vibratie voorbij mijn huidige bestaan ​​door mij te verbinden met de meest hoogste en geschiktste energieën en vibraties van het Universum van de Schepper. Steun alstublieft mijn verbinding met het Universum van de Schepper en sta mij toe om de nodige energieën met gemak en perfectie te ontvangen. Mijn doel daarbij is om illusies, blokkades, beperkingen en stagnerende energieën los te laten, waardoor het Universum van de Schepper mij kan ondersteunen op alle gebieden van mijn wezen en werkelijkheid. Dank je.'
Telkens wanneer je jezelf accepteert zoals je nu bent, verhoog en vergroot je jouw vibratie, je hebt een positieve invloed op alle zielen en wezens om je heen, waarlijk over de hele Aarde.
Met constante aanwezigheid, liefde en steun,
Mahatma, kosmische logos
Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl