woensdag 27 juni 2018

Eigen verhaal door Suzanne Tierolf

 Suzanne Tierolf
 foto van Martha Krul.


Net wakker. Heerlijk geslapen  :-) Was ook knap moe, 2 dagen opgepast omdat mn dochter ziek was, ze heeft veel last van de ‘symptomen’ maar zoekt het heel erg in het reguliere circuit. Vroeger had ze en deed ze meer met de energieen. Maar toen ze op haar 16e er achter kwamen dat ze een aangeboren hartafwijking bleek te hebben en daar aan geopteerd moest, is ze het gaan loslaten, durft ze er niet meer op te vertrouwen. Ze hoort mij aan, is zelf echt ook een lichtwezen maar houdt zich liever vast aan reguliere circuit. Wat ze ook flink afloopt en dan is er ook vaak wel iets wat ze doen, operatie, medicatie, maar het haalt het niet weg.


Komt wel weer. K geef af en toe kleine tips mee, voetenbadje, vliegen, k vertel wel alles over mijn proces en ben er verder voor haar. Na een jaar zelf volledig uit de running te zijn geweest door mijn proces en langzaam steeds meer kunnen, ben ik superblij met de enorme vooruitgang die nu zichtbaar is. Ik kan elke dag meer. Ik geniet elke dag meer. Ik ben de hele dag bewust. De tools uit mn gereedschapskist worden elke dag meerdere keren gebruikt.

Vaak gedacht dat ik het niet zou halen, ik had fysiek zoveel last dat ik dacht dat mn lijf het opgaf en zoveel angst en paniekaanvallen dat ik dacht gek te worden.

En nu.....ik ben herboren...een totaal ander mens dan een jaar geleden. Ik geniet intens, ik ben super dankbaar, super blij, het gaat fysiek goed, heb geen angst en paniekaanvallen meer en voel hoe mooi het leven is. Veel laat ik voorbij gaan, 3D drama...hoef ik niets meer mee. Kijk geen nieuws, kies bewust wat ik eet en drink omdat mn lijf die behoefte heeft en als mensen er iets van vinden heb ik er geen last. Ik kies bewust waar ik mee mee verbind.

Nooit gedacht te voelen zoals ik nu voel en te zijn waar ik nu ben. Het wordt echt alleen maar mooier, beter. Dus iedereen die volop middenin het proces zit...houdt moed, heb vertrouwen en geef je over....het is waanzinnig mooi, bijzonder waar je naar toe werkt en ook jij komt daar!! Tuurlijk heb ik nog n moment van inzakken, en dat mag, maar daar kom k heel snel weer uit omdat ik weet hoe ik mn tools moet gebruiken. Ja, je mag aan de bak, maar als het mij is gelukt, lukt het jou ook....

Bewegen, goed voor jezelf zorgen, mediteren, positieve gedachten kiezen, alle tips inzetten, en heel belangrijk...voelen wat bij jou wel en niet resoneert.


LIEF JEZELF je komt er echt doorheen en uit! Het is al goed.
147