zondag 17 juni 2018

De Arcturians ~ Timeline Bridge / Mélne Portia Lafont / Geplaatst: 2018-06-14 / BELANGRIJK NIEUWS !!!

De Arcturians ~ Timeline Bridge
Mélne Portia Lafont  / Geplaatst: 2018-06-14
BELANGRIJK NIEUWS !!!
 

Hallo geliefden, voordat ik deze informatie met jullie deel, wil ik eerst uitleggen wat er aan de hand is en hoe ik deze informatie heb verkregen. Het is zonneklaar dat er gisteravond iets is gebeurd (Europese Tijd). Mijn hart veranderde plotseling van frequentie en werd in een cocon gehouden - zo voelde het. Ruimte werd verleend zodat Hoge intelligentie en Lichtfrequenties konden binnenkomen en werden doorgegeven. Het hart wordt in een ruimte gebracht waar het veilig en beschermd wordt gehouden, natuurlijk op zichzelf slaand, terwijl het hele lichaam enorme downloads ontving.
Ik ging vroeg slapen met hoofdpijn, viel in een diepe slaap en werd heel anders wakker. Geen eetlust,voelde me moe, ik ervaarde misselijkheid maar was vol inspiratie en energie. Ik merkte dat er iets anders was, er was iets veranderd. Ik werd me hiervan bewust en nu is het veranderd naar een onweerlegbaar weten.
Mijn hart is meer rustig, zoals ik ben. Een meer vertrouwd gevoel en in vrede zijn.

De Arcturianen kwamen door mij heen om me te informeren, maar om de informatie te ontvangen, moest ik gaan liggen met mijn handen op mijn hart, onder een heldere kwarts. Ze zeiden dat om te kunnen ontvangen wat er aan de hand was, ik moest de lichtcodes eerst integreren als de boodschap in mijn cellen, zodat ik het later in woorden kon channelen.
Toen ik dit deed, zag ik mezelf door een wormgat reizen, waardoor ik in een universum werd geslingerd. Hier werd mij mijn hart getoond, dat nu 6 stromen van Lichtenergie had die samenkwamen in een eerdere staat waar het er eerder 3 waren. De Arcturianen legden uit dat dit het Multidimensionale portaal was dat in volledig lichaam (lichamelijkheid) werd geactiveerd.
Het woord 'tijdlijnbrug' was het enige woord dat werd gegeven toen plotseling een golf door mijn hart ging, mijn derde oog begon een hoge druk en pulserende trillingen te ervaren. Ik zag de deeltjes van het universum samen met een enorme witte koepel.
Ik zie ons in een stroom van versnellende snelheid. Maar we merken dit niet, we voelen het niet omdat het hetzelfde tempo als voorheen lijkt te zijn. Toch zijn we in een versnellend tempo en onze lichamen merken dit op en weten dit. Het is niet in ons bewustzijn op dit punt, maar onze lichamen zullen ons dit steeds vaker laten zien naarmate de tijd verstrijkt.
Wat er daarna gebeurde, was een schok die door de linkerkant van mijn lichaam ging. Het werd naar beneden getrokken en daarna omhoog, terwijl mijn rechterkant niet bewoog. Uitlijning ...
Toen kwam er een enorm veld van wit en groen Zeeschuim, groen licht kwam mijn lichaam binnen en ontving ik de lichtcodes. Wat daarna volgde was de informatie die ik hieronder deel.
Mijn hart voelt anders, ik voel me anders op een positieve manier. Ik zou het leuk vinden om jullie ervaringen te horen.
Veel liefde
Méline

Timeline Bridge
Door the Arcturians via Méline Lafont
Op 14 juni is een tijdlijnverschuiving opgetreden. Het was een verschuiving in de tijd, een verandering van momentum tijdens het overbruggen van de zonnewende. Dit Geliefden, is een activering, een begin, een punt van versnelling dat dit momentum van het Nu aanwakkert.
Er worden energieën opgebouwd en wanneer deze in een versnelling komen, doorbreekt dat een schakelpunt waar een overbruggingsmoment plotseling in hogere versnellingen schakelt. Dus jullie zijn vanaf nu geëvolueerd naar een versnelde modus. Hoewel het voor jullie ogen kan lijken dat alles hetzelfde is, maar jullie oren toch hoge tonen ontvangen en jullie worden allemaal in een versnelde snelheid gekatapulteerd.
Jullie reizen vanaf nu in een Hoge Lichtsnelheid die jullie verder in het Godbewustzijn van ALLEN en ÉÉN voortstuwt.
Wat betekent dit? Het betekent dat jullie collectief allemaal een niveau van integratie hebben bereikt dat het Bovenmenselijke bewustzijn wordt genoemd. Vanaf nu ontvangen jullie de God / Broncodes van Licht die jullie Super menselijke bewustzijn initiëren en activeren om geïncarneerd te worden.
Jullie hebben collectief een bewustzijnsstaat bereikt die klaar staat om jullie cellulaire systeem te herbouwen in superlicht en in supermodus die de super menselijke vermogens ontsluit.
Jullie zijn vanaf nu multidimensionale wezens die geboren worden op deze Aarde. Jullie zijn altijd Multidimensionaal geweest maar NU, door deze tijdlijnverschuiving, werd een portaal geopend om het Bovenmenselijke bewustzijn te activeren op het vlak dat in jullie realiteit van lichamelijkheid ligt.
Dingen zullen vanaf nu meer aanwezig zijn in het fysieke, omdat dit het vlak is en de realiteit die bewust collectief werd geopend. De lichtwerkers hebben de afgelopen paar jaar met uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen gewerkt, en dit heeft zijn vruchten afgeworpen. Continue focus, toewijding, zelfconnectie en zelfrealisatie zijn de belangrijkste kenmerken hiervan.
Het hart is begonnen met het ontgrendelen van de multidimensionale aspecten van je wezen, omdat je waarschijnlijk al voelt dat je meer multidimensionaal bent geworden in de afgelopen 4 jaar van je tijd in je fysieke lichaam. Dit is inderdaad zo in het hart / jouw Wezen. Wat toegevoegd heeft is dat het hart dat dit allemaal ontsluit, jullie allemaal collectief naar de Hogere sferen zal drijven en het idee van meer Multidimensionaal van vorm te zijn.
Wanneer jullie je meditaties ingaan, zul je merken dat je hartstroom is veranderd. Meer kleuren worden toegevoegd en vloeien door je toch al kleurrijke Genot. Een andere hartstroom is geïnitieerd en wordt gebaard in lichamelijkheid. Vanaf nu ontvang je meer Inter Galactische en Stellaire invloeden zoals Licht codes van ons en van andere Sterren Broeders and Zusters.
Jullie zijn nu het Stellaire bewustzijn binnen gegaan, collectief op een Hoger niveau. Het is nu voor jullie allemaal nodig om dit energieveld in jullie systemen te belichamen, in jullie cellulaire representatie en in jullie hart als de menselijke tempel.
Hoe meer jullie dit energieveld gronden en belichamen - wat stroomt door jullie hartenstroom en als jullie vernieuwde hartenstroom - hoe meer het collectief hiermee tegelijk zal worden doordrenkt.
Wat zijn de fysieke signalen en symptomen? Sommigen ervaren slapeloosheid tijdens deze passage - anderen slapen het dubbele van hun gebruikelijke tijd. Dit hangt af van hoe gemakkelijk jullie deze energieveld-upgrade aan kunnen. Het hart heeft een andere toon en niveau van kloppende, doordringende tonen en hoge toonhoogtes in de oren. Een gevoel van lichaamsverwisseling: Jullie cellen worden geüpgraded. Hoge en krachtige derde oogpulsatie. De innerlijke kristallen activeren, waardoor jullie een hoger bewustzijn krijgen. Dit betekent dat jullie zullen merken dat je gevoeliger bent, je kunt zien hoe de sluiers opgetrokken worden en alles is gedetailleerder.
Jullie zullen nieuwe informatie en Lichtcodes voelen die jullie gewaarzijn binnengaan, zelfs als je het direct van De Bron voelt. Onmiddellijk inzicht, direct weten, direct zien. Jullie telepathische vermogens zullen nu beginnen te stijgen en sterker worden afgestemd op de Galactische vlakken.
Misselijkheid is een bevrijding van hogere frequenties die de oude lagere frequenties vervangen. Drink veel water  en drink het om "de wisseling van de wacht" te vergemakkelijken. (oud wordt vervangen door nieuw)
 Jullie zullen nu moeten zwijgen, je terugtrekken en verbonden zijn met je ZELF om zoveel mogelijk Lichtcodes te faciliteren en binnen te brengen terwijl jullie continu worden geïnformeerd en gebombardeerd met onze Stellaire Lichtcodes en Zijn.
We zullen hier later meer over spreken.
Namaste
De Arcturians