woensdag 23 november 2022

Kryon: Vuurtorens schijnen om anderen de Weg te wijzen ~ 22 november 2022 ~ Barbara Bessen

Kryon:  Vuurtorens schijnen om anderen de Weg te wijzen

Door Barbara Bessen  /  6 november 2022
Vertaald uit het Duits door Henk Steur

Lieve vrienden van de maandelijkse boodschappen!

Iedereen die mijn boodschappen al een tijdje leest (ik denk dat ik hier in mijn 15e jaar zit) weet dat veel van de eerste berichten van de spirituele entiteit Kryon kwamen. De andere spirituele vrienden volgden. Opgestegen Meester Saint Germain is sindsdien erg aanwezig geweest. Yeshua en Maria Magdalena zijn de afgelopen jaren gevolgd. Het lijkt er nu op dat Kryon weer vaker de scepter zwaait. Voor november voelde ik hem meteen, alsof hij “Hier” wilde roepen. Zijn thema is een van zijn bekende: Jullie zijn de bakens van deze tijd! En hij voegde er vaak aan toe in de channelings: Vuurtorens zijn niet allemaal op één plek. 

Hij wilde overbrengen dat we als ontwaakten niet verloren zijn, maar ons in het dagelijks leven vaak een beetje alleen voelen als de mensen om ons heen onze problemen niet willen delen. Er is veel veranderd sinds hij dit zei – ruim twintig jaar geleden. Veel mensen worden wakker en wenden zich tot spirituele kwesties. Toch lijkt het onderwerp vuurtorens behoorlijk aanwezig te zijn. Laten we luisteren en voelen wat Kryon ons hier wil doorgeven. Ik wens je veel plezier bij het onderdompelen in de berichten en hun inherente energiepakketten.

Gelukkig november!

Hartelijke groeten, Barbara Bessen

Channeling november 2022 Kryon: “Vuurtorens schijnen om anderen de weg te wijzen”

Gegroet, lieve mensen, Ik Ben Kryon van Magnetische Dienst. Ik heet je welkom in mijn veld. Het veld van multidimensionaliteit en het veld van liefde. Wat is liefde? De basisdingen van het bestaan. Niet alleen die van jou en die van je lichaam. Liefde is de basis van alles. Leun een beetje achterover en geniet van onze verbinding. Ontspan gewoon. Wanneer men ontspannen is, verdwijnen de gedachten die onmiddellijk aanwezig zijn wanneer men gefixeerd is op informatie. De gedachten brengen een evaluatie teweeg van wat er wordt gehoord of gelezen. Ik wil dat je ontspant om klaar te zijn voor een innerlijke ontmoeting met mij. Ik zou willen dat mensen niet alleen spirituele boodschappen zouden lezen, maar ook in direct contact zouden komen met mij of andere collega’s. Wat is visualisatie? Het is de essentie van de schepping. Wat als we een gemeenschappelijke plek creëren waar we elkaar altijd kunnen ontmoeten. Uiteraard alleen als jullie vaker contact met mij willen hebben. Misschien om nog dieper te ontspannen en andere percepties te ontwikkelen.

Misschien ook om helende informatie voor je lichaamssysteem te krijgen. Misschien om mij vragen te stellen die zich nu ontwikkelen in deze explosieve tijd van verandering. Ik ben beschikbaar Ik kan altijd bezocht worden. Ik ben heel divers. En een deel van mijn wezen is altijd beschikbaar en informeert de kern van wie ik ben. Het is de moeite waard om over na te denken. Want eigenlijk ben ik een broer, net als jullie. En we zijn gelijk. Je bent je gewoon niet bewust van je grootte en multidimensionaliteit. laten we dichterbij komen Sluit je ogen en stel je voor waar je me wilt ontmoeten. Het enige wat belangrijk is, is dat je je daar vestigt. Alsof je lichaam van vlees en bloed niet bestaat. Soms duurt het even voordat je volledig los kunt laten. Maar dat kun je oefenen. Als je goed ingeburgerd bent in de plaats van je keuze, bel me dan. Ik ben er zo. Ik zal waarschijnlijk aan je verschijnen in een koperkleurig gewaad. Als het anders is, is er een reden die ik je graag wil uitleggen. Ik sta nu voor je. geef mij je hand Zo zijn we verbonden. Concentreer je op één punt van mij, veranker jezelf. En luister nu naar wat ik u wil overbrengen.

Het zou fijn zijn als je vertrouwt op wat je ontvangt en het is zonde om daar vraagtekens bij te zetten. We zitten nu heel dicht bij elkaar, dat komt door de externe omstandigheden, de veranderingen in de magnetische velden van de aarde. We zijn verbonden als nooit tevoren. De sluier wordt opgelicht. Nu kunnen we in een mededeling glijden. En – voel hoe het voelt om met mij verbonden te zijn. Ik breng post van thuis. Je cellen zijn al vol verwachting. – Wanneer je met me wilt communiceren of gewoon een energie-bad wilt nemen, ik ben er. Een andere reden voor een bewuste ontmoeting is dat ik je wezen wil versterken. Weet je nog: we spraken over jullie die ontwaken als de pioniers die verandering initiëren. We zeiden ook dat jullie als vuurtorens zijn. Je schijnt ver, je mag gezien worden, zij het meer met wijze innerlijke ogen. Je kunt je energie voelen. En vergeet niet: vuurtorens staan ​​op lege plekken en niet allemaal bij elkaar.

Dat zou toch geen zin hebben? Een vuurtoren heeft geen bijbedoelingen over of met zijn taak. Hij straalt alsof hij nog nooit iets anders heeft gedaan. Het is vrij eenvoudig. En je kunt het licht laten schijnen nergens leren. Er is pure intentie voor nodig om je hart te openen en de Gouden Engel die je werkelijk bent kan in je aardse leven stappen. Dan zal je innerlijke licht ontsteken. Vuurtoren ga schijnen, jouw licht is nu nodig! wees makkelijk en voel je gerust!

Ik ben in diepe liefde en verbondenheid

Kryon

Office Barbara Bessen,
Großer Burstah 44,
20457 Hamburg
info@barbara-bessen.com
www.barbara-bessen.com