maandag 1 juli 2019

De energie update van vandaag 30/06/2019 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 30/06/2019

De heftige instroom van de energie blijft maar doorgaan en dan te bedenken dat het nog sterker gaat worden.
5500 keer de waarde van gisteren gestegen met een piek van 47 Hz.
Niemand zal tegen je zeggen dat het ALLEEN maar een prachtig proces is. Natuurlijk zit, net aan alles, 2 kanten.

De kant van de verwondering dat dit allemaal mag gebeuren in ons leven op aarde. Dat wij een transformatie doormaken, terwijl wij nog in onze aardse kleding vertoeven.
Maar aan de andere kant is juist dat lichaam dat ons zoveel parten speelt. Dit wordt in heel hoog tempo veranderd van een "gewoon" mens naar een mens met heel mogelijkheden aan energie werk zoals de spirits en onze dierbaren dat kunnen zonder dat fysieke lichaam.

De veelzijdigheid van het "werken" in de energie wat zij kunnen, dat gaan wij ervaren, maar dan IN ons lichaam.


Maar dan zijn er wel aanpassingen aan dat lichaam nodig.
Je DNA is niet voor niets aan het veranderen.
Je hebt heel veel kennis bij je, maar om dat boek te kunnen lezen is die verandering noodzakelijk.
Het een is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Je hebt echter keuzes voor jezelf.

Je moeilijkste weg is je vasthouden aan oude gewoonten en begrippen. Dan KAN je niet mee stromen.
Zie het als een vloedgolf die over je komt.
JIJ houdt je vast aan je huis, want daar woonde je.......
Dan komt die golf dubbel hard aan.

Je kan je mee laten nemen door die golf en in verwondering kijken waar die golf je gaat brengen.
Dan ga je net als die hete luchtballon mee in de stroom en zal je er heel weinig hinder van ondervinden, terwijl je in een hoge snelheid meegevoerd wordt.
Het is aan jou om te beslissen om in vertrouwen mee te gaan.

Of je in je eigen wijsheid vast te houden en te vertrouwen op je eigen kennis en weten. Dan wordt het heel zwaar en zullen je handen het tenslotte toch moeten opgeven en loslaten.
De kracht die over je heen komt is te sterk.
JIJ weet nu hoe je je kan instellen.

Laat ik mij meenemen en laat ik mij in vertrouwen dragen op de kracht van de energie......?
Of verzet ik mij en blijf ik bij de oude, vertrouwde dingen en zal ik uiteindelijk toch........ los moeten laten.????

Je engelen staan altijd klaar om je liefdevol mee te voeren naar de plekken die zo mooi en liefdevol zijn.

Nogmaals de keuze is aan jou


Namasté
Martha Krul