zaterdag 11 november 2023

Je Ware Zelf Worden ~ 11 november 2023 ~ Ailia Mira


Je Ware Zelf Worden

Door: Ailia Mira – 10 November 2023 – via Email

Hallo Prachtig Mens ~

De expansie die we allemaal willen en die we oproepen, wordt royaal en massaal in onze wereld voortgebracht!

Ik voel de realiteit hiervan elke dag meer en meer. En ik kijk uit naar de ervaringen waarin we persoonlijk de verbazingwekkende energieën en transmissies ontvangen die we hebben opgeroepen om onze evolutie op dit moment te bekrachtigen.

Lichtwerkers, wegbereiders en zij die bewust evolueren worden nu voorbereid om de Weg te verlichten voor de wereld.

Heb je in jezelf een gevoel van heiligheid gevoeld over deze tijden?

De energie en begeleiding is nu beschikbaar en wordt ons nu aangeboden om het hogere potentieel in onze heelheid te belichamen en ons Lichtlichaam te upgraden!

Om onze 5e Dimensionale Blauwdruk te activeren, om in staat te zijn de ongelooflijke hoge frequenties die onze wereld binnenstromen te huisvesten, te integreren, te verankeren en te belichamen. 💛

Het energetisch potentieel van deze tijd is veranderd — geopend en verhoogd, BIG TIME!

In het licht hiervan en ter ondersteuning van onze ascensie, nodigen onze niet-fysieke vrienden je nu uit om je bij ons aan te sluiten voor een nieuw Bewust Evolutieprogramma:

INITIATIES in het Ware Zelf.

Voor degenen onder jullie die nieuw zijn met Bewuste Evolutie programma’s, moet ik jullie vertellen dat ze anders dan anders zijn — prachtig. Magisch. Meer dan alles wat ik ooit voor mogelijk had gehouden.

Ik ben er een ontvanger/bewust kanaal van en zelfs nadat ik er vele heb gedaan, ben ik nog steeds verbaasd over hoe ze ons antwoorden, op manieren die ons versteld doen staan en al onze verwachtingen overtreffen.

Ik verwacht nu gewoon de e-mails die ik consequent krijg en waarin ik me verwonder over het feit dat wat gegeven werd, was wat iemand voelde om zich op te concentreren en zelf te doen, vlak voordat hij de transmissies ontving… en hoe bevestigend dat was.

Of hoe de boodschap sprak tot “precies de uitdaging die ik ervaarde en duidelijk maakte hoe ik me moest focussen om het los te laten”.

Hoe het energiewerk op afstand gisteravond zo krachtig was, ik werd wakker met de wetenschap dat ik met de Pleaidians had gewerkt terwijl ik sliep en ik kon dit roze licht overal om me heen voelen.

En de boodschappen wanneer iemand op zoek is naar de woorden om uit te drukken hoe anders ze zich voelen — hoe uitgestrekt… Hoe dicht bij GOD/Bron/De Goddelijke… Hoeveel echter en levendiger de subtiele energieën voor hen zijn.

Hoe ze zich door de boodschappen zoveel helderder voelen en meer zeggenschap hebben over hun eigen leven.

Hoe er een gevoel is van ZOVEEL MEER te zijn en zich zo gezegend te voelen.

Dit is het engelenrijk, vrienden!

Ze houden gewoon zoveel van ons en geven zo gul aan ons.

De Remote Energy Infusions, gecombineerd met gloednieuwe wekelijkse gechannelde uitzendingen en de voorgestelde oefenfocus, zitten vol wijsheid, inspiratie en activeringen die week na week persoonlijk perfect aanvoelen.

Op de een of andere manier geven de transmissies ons de antwoorden, inzichten en verschuivingen waar we om gevraagd hebben. We voelen ons gezien, ontmoet, vastgehouden, de steun van het Engelenrijk is voelbaar, echt en krachtig.

Dit is multidimensionele co-creatie, met prachtige, liefdevolle wezens, die tijdloos zijn en ons potentieel zien, ons hart kennen en willen dat we gedijen.

Het is voor mij altijd een groot geschenk en een eer om een van deze programma’s te ontvangen.

Becoming the True Self’ begint deze zaterdag, 11-11. Je kunt hier meer informatie vinden:


https://expectwonderful.com/ce-xix-true-self

Vandaag vroeg ik Aartsengel Metatron wat we van dit programma konden verwachten en dit is wat er doorkwam:

  • Begeleiding om te werken met de Elementaire Draken en je persoonlijke Draak en Eenhoorn om je te helpen transformeren, evolueren en je vijfde dimensionale energieaanwezigheid te bekrachtigen;
  • Ontvang, activeer en open om je 5e dimensionale gezondheidsblauwdruk, of hoger, te integreren;
  • Inwijding in je bewuste verbinding Etherische Gemeenschappen op Planeet Aarde; Shambhalla, Telos, Holle Aarde en meer;
  • Inwijding in je Goddelijke Doel voor ware expressie. Open je voor je gouden toekomstige expressie en begin de visioenen en capaciteiten te ontvangen om je opgestegen doel kracht bij te zetten;
  • Inwijding in de harmonisatie van je 5de Dimensionale Hart Chakra;
  • Initiatie in de perfecte visie van Eenheid en je 5de Dimensionaal Overvloedbewustzijn;
  • Voortdurende Energie-injecties op Afstand, inclusief ondersteuning om dichtere energie weg te vegen, het oude te transmuteren en hoger licht snel en gemakkelijk te integreren;
  • Initiatie van je 5e Dimensionale Lichtlichaam met Aartsengel Metatron die ook je 12, 5e Dimensionale Chakra’s PERMANENT zal activeren en verzekeren, en alle 3e en 4e dimensionale chakra’s zal loslaten, van je verenigde aanwezigheid, en meer!

WIJ worden voorbereid om de Weg te verlichten voor de wereld.

Het is tijd, als je dat wilt, om het hogere potentieel in je heelheid te belichamen en je Lichtlichaam te upgraden om de hogere kracht die voor jou beschikbaar is te laten stromen.

Als je graag een nauwere, diepere verbinding wilt voelen met het Engelenrijk – de Aartsengelen, de Eenhoorns, de Draken … Om de aanwezigheid en verbinding van hen in je leven te VOELEN en je eigen Lichtlichaam geactiveerd te voelen, je 5e Dimensionale Chakra’s te openen en op te lichten, en het nieuwe jaar in te gaan in een staat van verhoogde aanwezigheid, uitstraling, helderheid en welzijn?

Dit is je ticket voor dat alles, en meer.

Klaar om de magie te voelen?

Je realiteit en je gevoel van Zelf kunnen zich openen en transformeren, waardoor je realiteit verschuift op manieren die verder gaan dan wat je je ooit hebt voorgesteld.

Dit is de aard van de tijd waarin we nu leven!

Dit nieuwe programma zal 5e dimensionale energiestructuren in ons activeren! Er is niets zoals dit beschikbaar geweest voor ons, tot nu!

Ik zou graag willen dat jullie alle bekrachtigende perspectieven en energieën in deze ervaring ontvangen ~.

De Draken, Aartsengelen, Opgestegen Meesters, Eenhoorns en je Goddelijke Zelf houden de deur voor je open en staan klaar om hun geschenken te delen!

Als je met ons mee wilt doen, klik dan hier.

Liefde

Vertaling: wakkeremensen.org