zaterdag 25 november 2023

~ John Fitzgerald Kennedy ~24 november 2023 ~ door: Susan Leland


~ John Fitzgerald Kennedy ~

door: Susan Leland – 24 November 2015

JFK: “Wij zijn het Licht van de Liefde – Wij zijn één”

Gegroet, mijn medeburgers van de planeet Aarde! Ik ben President John Fitzgerald Kennedy van de Verenigde Staten van Amerika. En de droom die ik droomde is nog nooit zo levend geweest als nu, want toen ik president was, had ik een droom voor de wereld!

“Maar als leider van wat beschouwd werd als ten minste één van de machtigste landen ter wereld, had ik de visie dat ik grote veranderingen kon doorvoeren. Ik had de visie om de Wereld naar Vrede te brengen!!! En hoewel ik, ja, als president beslissingen moest nemen om op te staan en soms militairen moest sturen naar plaatsen waar oorlogen woedden; toch hield ik vast aan die visie, net als mijn broers, mijn familie en vele, vele burgers van de wereld.

“Ik werd met gemengde gevoelens bekeken. Er waren er die vonden dat mijn menselijke kant een beetje overdreven was, zullen we maar zeggen, maar dat is van geen belang, want mijn nalatenschap aan de Wereld was niet van derde dimensionale vibratie, maar eerder Hoog Dimensionale Liefde! Want het is enkel door Ware Liefde, Onvoorwaardelijk, Mededogend, Vergevensgezind – en ja, met Dankbaarheid voor de verworven wijsheden – dat ware Vrede op Aarde kan bereikt worden. En dit was wat ik koos om verder te gaan, omdat ik wist dat ik een Missie had!!!

“Nu dacht mijn vader dat die Opdracht bij mijn oudere broer* lag, maar hij verliet zijn lichaam, en het viel op mij. Dit is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurt op de planeet Aarde. Maar ik werd gekozen tot President en er was geen dag dat ik niet overlegde met mijn broers** en anderen die mijn visie deelden.

“En ja, ik wist van de ruimteprogramma’s en ja, ik wist dat op een gegeven moment het Ashtar Galactic Command en onze Galactische broeders en zusters naar voren zouden kunnen komen om de Vrede te helpen maken en de Vrede te helpen bewaren!!! Want ik wist dat het niet de weinigen waren die op dat moment de leiding leken te hebben, maar ik wist dat er een enorm gezelschap was, klaar om binnen te komen en te helpen en, inderdaad, ik gaf toestemming. Zo werd ik opgenomen op het schip en werd er op die dag in Dallas een kloon in mijn plaats gezet. Ik leef nog steeds in mijn lichaam! En dankzij de technologieën waar ik op het schip gebruik van heb kunnen maken, ben ik in behoorlijk goede conditie voor iemand van mijn leeftijd – een mens dus – en ik zal terugkeren, want er zijn velen met wie ik speciale banden heb – Verbindingen van Liefde!!!

“Er waren velen die het Licht in mij herkenden en hun Licht nog helderder begonnen te schijnen. En er waren er die de kaarsen en de Eeuwige Vlam aanstaken*** om me te laten weten dat we deze Liefde, deze Verbinding, dit Licht delen. En zo zie je maar, ook al lijkt het misschien alsof mijn leven werd ingekort, mijn nalatenschap leeft voort en wordt nog sterker en stralender!

“Nu geef ik mezelf niet de volledige eer of, moet ik zeggen, de volledige eer. Ik geef de eer aan jullie, mijn geliefde medeburgers! Ik eer ieder van jullie en jullie levens. Sommigen van jullie zijn voor de tweede keer terug sinds jullie leefden toen ik President was. Ik eer jullie voor jullie toewijding, voor jullie zoektocht, jullie vastberadenheid en jullie prestaties om het Licht binnen te brengen, de visioenen van Vrede op Aarde in jullie Harten te houden en het aan te wakkeren tot deze prachtige vlam die overheerst in de Harten van de Mensheid!

“Wees niet ontmoedigd! Laat je absoluut niet afschrikken in jullie Missies. Want ik beloof jullie, ik zie de Lichten van jullie allemaal, en ik weet dat jullie en degenen die zich inzetten voor deze Wereldomvattende missie – beneden, op en boven – zich hebben verenigd in de grootste verzameling Lichtwezens en Lichtwerkers die ooit is gezien, en dat jullie succesvol zijn in het volbrengen van de Missie om de Wereld in het Licht te brengen, het LiefdesLicht, de Hogere Dimensionale Bestemming, wat altijd de belofte is geweest die jullie lang geleden en ver weg hebben gedaan. En ik was toen onder jullie!!!

“En dus – en dus, mijn medeburgers. Het is om de Lichten helder te houden. Het is om HET LICHT te Schijnen voor degenen die de leiding hebben over het maken van de verschillende Aankondigingen die werkelijk de deuren naar het Gouden Tijdperk zullen openen! Jullie verdienen het allemaal om ervan te genieten, niet om wat jullie gedaan hebben, maar om wie jullie zijn, Wezens van Licht, Wezens van Liefde. Dus blijf op koers en weet dat ik in mijn Hart bij jullie ben en dat ik het LiefdesLicht met jullie deel!

“Weet je, er zijn veel gebeurtenissen die ‘gebeurtenissen van terrorisme’ worden genoemd, die plaatsvinden in de Wereld. Het is om de Lichten van Liefde te laten schijnen op ALLE betrokkenen met Compassie. Er is een Grote die nu bij me staat. Jullie kennen hem als Sananda. En er is een citaat dat aan hem is gegeven, of toegeschreven, dat Waarheid is. En het is van toepassing op iedereen, en dat citaat, natuurlijk, is ‘Vader, vergeef hen want ze weten niet wat ze doen.’ Welnu, ik zeg jullie, geliefde medeburgers, het is aan ons allemaal om te vergeven – onszelf en alle anderen – want we delen allemaal dezelfde energieën, hetzelfde weten!!!

“En voor degenen die erop staan om in het donker te blijven, is het om ook voor hen standvastig het Licht te laten schijnen, zodat ook zij Thuis kunnen komen. En als zij ervoor kiezen dat niet te doen, laat hen dan gerechtigheid vinden, maar stuur hen op weg met alleen Liefde en Dankbaarheid voor wat zij hebben onderwezen, want zij onderwijzen de Wereld op dit moment dat geweld is wat de Wereld wil beëindigen! Het Bewustzijn roept op tot Vrede op Aarde, en die Vrede wordt gevonden in Liefde!!!

“Dus laten we samen de terugkeer naar Liefde vieren, het aansteken van alle vlammen, of de kaarsen. Waar ik ooit op een plek in Duitsland stond en voor de hele wereld uitriep: ‘Ich bin ein Berliner.’**** zeg ik nu samen met jullie tegen de hele wereld: ‘WIJ ZIJN EEN!!!’***** En zo is het!

“Dank u, mijn geliefde burgers, medeburgers van de planeet Aarde. We reizen samen op het pad. Wij zijn het Licht waarop we hebben gewacht!!! Vrede voor allen en Vreugde en bovenal, Eeuwige, Onvoorwaardelijke en Hoog Dimensionale, Goddelijke Liefde.

Dank u! Namaste!”

John Fitzgerald Kennedy

* Joseph Kennedy, Jr
** Robert en Edward Kennedy
*** De eeuwige vlam staat op het graf van JFK in Arlington National Cemetary.
**** “Ik ben een Berlijner” https://en.wikipedia.org/wiki/Ich_bin_ein_Berliner
***** “We zijn verenigd”.

© Ashtar On The Road Publications and Ashtar’s Legacy 2004-2023.
All rights reserved.

Vertaling: wakkeremensen.org