woensdag 25 mei 2022

Korte update aangaande de darm-we-e-en van moeder aarde ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Korte update aangaande de darm-we-e-en van moeder aarde

Vanochtend voelde ik me energiek, lekker bewegen en na de middag niet vooruit te krijgen. Ik geef me eraan over en lig languit op mijn behandeltafel te stretchen en mijn meridianen te bewerken; dan komt de stroming goed op gang incl. de vele afvalstoffen!

Overgave ipv onderwerping aan mijn ego die van alles doen wil en de illusie van controle wil houden. Overgave aan mijn lichaam die rust wil, loom wil zijn en dobberen op de leegte. Ik voel de lymfe doorstroming doorsluizen ipv stagneren.

Buiten voel ik veel samengeklonterde afgewerkte energie in de atmosfeer zitten. Goed doorademen is mijn dagelijkse mantra geworden.

Maar een humor dat er weer vrijkomt bij mij, ik lach om mezelf.

Marjolein Ingrid Soulpursang