donderdag 26 mei 2022

De energie update van vandaag 26/05/2022 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 26/05/2022

De zon is weer aan het sputteren. Het licht komt massaal naar de aarde. Wij stijgen.
Het maakt niet meer uit. Wij hebben onze vleugels gevonden en zijn aan het oefenen geslagen. Door hoger te gaan vliegen wordt het proces zo heel anders.

Blijf vooral dicht bij jezelf. Het is vooral je eigen proces. Wanneer jij voldoende getransformeerd bent, wordt het gemakkelijker om je plek in het grote geheel in te nemen.

Het kristallijne licht schijnt ons bij. Ons eigen kristallijne licht straal, zo kan de ander ons vinden. Wij zijn bakens. Ieder voor zich en ook voor elkaar. Eerst je eigen licht versterken, zodat je zichtbaar bent voor de ander. De tijd van onzichtbaar zijn is echt voorbij. Jij bent met je eigen-wijsheid niet voor niets NU op aarde. Het zal steeds duidelijker worden.

Reik mij je hand

Wanneer het gaat stormen zoeken de
vogels hun beschutting.
Zij volgen hun intuïtie.
Niets kan hen stoppen van wat er komt.
Zij voelen het.
Niemand kan het ze vertellen.
Wat is het verschil tussen de dieren en ons?
Dat is ons denken.
Wij voelen heel zuiver.
Dat is door de transformatie alleen maar versterkt.
Ons denken zet ons op het verkeerde spoor.
Voelen wij wel zuiver?
Oh, ik zal het wel niet goed gevoeld hebben.
Kijk zij doen het ook niet……
Er is altijd wel een reden te bedenken
om niet je eigen innerlijke stem te volgen.
Nu komt er ook een storm.
Een storm, het was je al lang geleden
verteld.
Jij maakt je eigen keuzes.
Nu is het aan jou om daar je eigen weg in
te vinden.
Welke optie kies je?
Kracht naar kruis.
Het universum fluistert je iets in je oor.
Je hoort het goed.
Het universum laat het je constant merken.
Reik mij je hand.
Wij zijn er altijd.
Jij draait je weg wanneer je het moeilijk krijgt.
Je begint tegen jezelf te praten.
Zie je wel, het klopt niet.
Ik zal wel voor mijzelf zorgen.
Ik laat los, ik volg niet meer.
En wat zie je na verloop van tijd?
Je komt weer tot rust en je merkt dat
je helemaal niet de verkeerde kant op bent gegaan.
Je kende je weg als geen ander.
Je oude kennis werd al lang geleden geactiveerd.
Jij weet hoe het werkt die samenwerking
met het universum.
De storm komt.
Reik mij je hand.
Wij zijn er voor je.
Je doet het niet alleen.
Jij mag, wij moeten niets.
Jij hebt je eigen vrijheid.
Dat is in alles te voelen.
Die vrijheid is je eigen soevereiniteit.
Die is niet voor niets zo in het geding.
Je wordt heel hard in een hoek gedrukt,
zodat je je eigen kennis en vaardigheden
ziet en voelt.
Samen met het universum.
Jij bent een drie-eenheid op zichzelf.
Je fysieke jij, je ziel en je hogere zelf.
Samen de drie-eenheid die afgeleid is
van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.
Je bent geschapen naar dat beeld.
Je bent onderdeel van het universum.
Reik mij je hand.
Wij zijn één.
Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul