zondag 17 januari 2021

Channeling Lichtwereld: Meditatie naar je buik Channeling Ashtar

 

 Het licht dat wij geven is een stroom van water waarvan jullie de weg niet weten……(Channeling Lichtwereld)

Channeling Ashtar

Meditatie naar je buik

Adem diep in en uit
en laat alles los, wat niet bij je hoort.
Ontspan en ga met je aandacht naar je buik.
Ik wil jullie vragen bij deze meditatie in je eigen buik te gaan zitten.
Zodat je de boodschap met je buik op kunt vangen.
En de boodschap kunt gebruiken als een meditatie,
als een verhaal wat jezelf zeer diep raakt.

Deze meditatie is, zodat je weer
die hele mooie bloem wordt die je in wezen bent.
Maar om dit te worden, is het belangrijk om contact te maken
met je eigen lichaam, met name met je eigen buikgebied.
Ik zou jullie daarom willen vragen
om in je buik heel veel ruimte te maken. 

En je buik steeds ruimer en ruimer te maken van binnen.
Zo ruim dat je hier zelf helemaal in past.
Zo sterk zelfs dat je als een klein kind in je eigen buik kunt gaan zitten.
Zo, als je vroeger in de buik van je moeder zat.

Nu zou ik jullie willen vragen om vanuit deze plek
je eigen stevigheid te vinden. De stevigheid te vinden
waar de bloem en de stengel elkaar raken.
Daar waar de basis gelegd wordt voor de bladeren
en het hart van de bloem.

Ik zou jullie dus willen vragen om je hart
bij dit gebied te betrekken. Je hart en je aarding.
Dit buikgebied is het gebied wat zich bevindt
tussen je aarding en je buik.
Ik zou jullie willen vragen om steeds dieper contact te maken
met je buikgebied; steeds dieper en dieper,
tot je de werkelijke grens kunt voelen.

De werkelijke splitsing tussen het buikgebied
en het aardingsgebied.
Dat is het gebied waar ik jullie zou willen vragen
om contact mee te maken. Het gebied om vanuit te leren leven.
Het gebied van waaruit je jezelf neer kunt gaan zetten. 

Het gebied van waaruit je, je eigen leven neer kunt zetten.
En waar jij kunt voelen wat voor jou goed is, wat voor jou belangrijk is.
Wat jij zou willen doen, waar jij behoefte aan hebt.
In dit gebied ligt de basis van jouw werkelijke zelf.

Dit gebied is belangrijk om jezelf neer te zetten.
Om jezelf als mens te gaan ontplooien,
om alle mogelijkheden te leren benutten die jij bezit.
Juist dit soms pijnlijke en zeer moeilijk begaanbare gebied,
is de basis om jezelf neer te leren zetten.

Om voor je eigen dingen te leren opkomen,
om van je eigen lichaam te leren houden.
Om voor jezelf op te komen en je eigen echte leven op te gaan bouwen.
De basis voor al deze dingen bevindt zich hier
diep onderin je buik. Zéér diep, zéér diep onderin je buik.

Ik zou jullie willen vragen om dit gebied
zo schoon en helder mogelijk te poetsen.
Hier zoveel mogelijk te poetsen, te boenen en te schrobben.
Tot hier een hele mooie, schitterende, blinkende, gouden plaat overblijft.
Een plaat, een gouden plaat die jouw waarheid,
jouw Zelf vertegenwoordigt.

En van waaruit jij kunt leven en waar jij al je waarden en normen kunt testen.
En van waaruit jij de bladeren van je bloem kunt laten bloeien.
In dit gebied is beweeglijkheid noodzakelijk,
om je bloem de ruimte te geven om te bloeien.

Van hieruit hebben de bladeren, de bloembladeren ruimte nodig
om zich te kunnen ontvouwen en ontplooien.
Ik zou jullie daarom willen vragen om regelmatig
aandacht te schenken aan deze zo diepe plek in je buik.
Deze zo diepe plek in je buik die je op alle mogelijke manieren
schoon en helder mag maken.

Tot een zeer mooie, blinkende, gouden plaat,
die zo zuiver is als goud en waar jij alle waarheden kunt testen.
Daar waar jij kunt voelen of iets goed is voor jou,
of iets waar is voor jou en of iets belangrijk is voor jou.
En zo kun je dan langzaam bij je eigen taak komen.
Kun je voelen wat jouw taak is.

Deze plek is hier zeer cruciaal bij, aangezien je hier
kunt voelen wat voor jou jouw taak is.
Hier kun je werkelijk voelen wat jouw taak is.
Het is wel iets wat tijd kost om te leren voelen.
En ik zou je willen vragen om dit langzaam te oefenen.

Maar hier zit je eigen waarheidsgevoel, jouw eigen waarheid.
Waar niemand aan kan tornen en wat jou alle zekerheid geeft
die jij nodig hebt in deze zo chaotische tijd.
In deze tijd waar bij iedereen de rommel opgeruimd wordt,
zowel bij de mensen als bij Moeder Aarde.

Daarom zou ik jullie nu willen vragen om deze plaat
langzaamaan schoon te maken zodat je,
je eigen zekerheid kunt voelen in deze tijd.
En niet al te zeer mee hoeft te gaan in de chaos.
Maar duidelijk bij je eigen waarheid en taak kunt blijven.

Ik zou je willen vragen om deze oefening zeer regelmatig te doen.
Dan heb ik hierbij mijn boodschap doorgegeven en wil je bedanken
voor het lezen of beluisteren van mijn boodschap
en hoop ten zeerste dat je hier baat bij zult hebben.
En te allen tijde kun je mij vragen, jou te helpen
bij deze oefening of een of ander probleem.

Tot ziens, mijn naam is Ashtar.

Van Coco Spijkervet, Merin Centrum
……………