zaterdag 26 september 2020

Kryon Cirkel van Twaalf / 14 augustus 2020

Kryon Cirkel van Twaalf 
14 augustus 2020 
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Gegroet, lieve mensen,

Eerdaags zal er iets komen dat de Cirkel van Twaalf wordt genoemd. Ik wil graag zo goed mogelijk uitleggen wat dit zal zijn. Het is het begin van een nieuwe energie.

Mijn doel hier (samen met mijn partner) was jullie te vertellen over het “nieuwe normaal” en de nieuwe mens……altijd in liefde en compassie zodat jullie in de ogen van de Schepper kunnen kijken en jezelf zien!  Dit zal niet veranderen; het zal alleen groter worden! 

Mijn partner zal zijn werkzaamheden gaan veranderen, naast de boodschappen over de Opwaardering zal hij naar een plaats gaan die hij niet heeft verwacht.

Lieve mensen, jullie hebben werkelijk geen idee van wat er binnenin jullie is. Elk mens is een multidimensionaal wezen op deze planeet en is hier met een doel.

Jullie hebben verhalen over meesters die naar de planeet kwamen met allerlei soorten van heling en wonderbaarlijke dingen. Jullie keken naar een meester en dachten dat hij zo machtig was…..terwijl jullie niet begrepen dat hetgeen de meester had gedaan, een energie scheppen was waardoor de mensen het werk konden doen.

De Meester schiep de heling niet. De Meester schiep een energie die ervoor zorgde dat heling kon plaatsvinden!

Het is jullie mogelijkheid om uit het diepe duister terug te komen omdat jullie ZIELSKEUZE hebben. Jullie hebben deze vonk altijd gehad!

Als jullie naar een evolutie van bewustzijn gaan….zullen jullie niet naar die plaats zeilen met een oude energie. Er zullen nieuwe energieën zijn die gevoeld worden en een bewustzijn dat nooit eerder bestond: bewustzijn dat jullie krachtig zijn en een bewustzijn van dat er meer is dan jullie ooit dachten. 

Er moet een energie van toelaten zijn die toestemming schept waardoor jullie naar een plaats kunnen gaan, de energie voelen en weer naar buiten gaan en zeggen: “Ik realiseerde mij nooit dat ik dit moest doen. Ik realiseerde mij nooit dat ik dit met mijn Pracht moest doen. Ik kan dit!”

Dit staat op het punt om geschapen te worden. Wij noemen het: De Cirkel van Twaalf en het gaat eerdaags voor het eerst gebeuren.”

~Kryon (uit de Kryon channeling in Kansas City, 9 augustus 2020)