dinsdag 29 september 2020

Gewoon buitenaards: ruimteschip ~ Marco van Barneveld


Gewoon buitenaards: ruimteschip
Zoals ik eerder schreef heb ik de laatste weken bijna dagelijks bezoek van buitenaardsen. Ik hoor dat van steeds meer mensen. Ze zijn heel dichtbij ons en staan echt klaar om ons te helpen... je hoeft je er alleen maar voor open te stellen en aan over te geven...
Ik heb al vele behandelingen mogen ontvangen: altijd heel liefdevol en in goede samenwerking. De blokkades die worden weggenomen en de energie die daardoor gaat stromen is echt met geen pen te beschrijven: dat gaat zo diep en is zo ongelooflijk bevrijdend waardoor mijn verbinding met de kosmos, mijn eigen kern en met de aarde onvergelijkbaar sterker en mooier is dan enkele weken geleden. De stilte en rust in mij en het vertrouwen groeien met de dag.
Sinds vorige week ben ik ook een paar keer meegenomen naar een ruimteschip. Dat is werkelijk zo bijzonder... Daar staat steeds een heel team klaar om mij verder te behandelen; een soort hele liefdevolle operaties waarbij werkelijk alles los komt dat nog ergens vast zat. Ik leer hier ook ongelooflijk veel van over hoe energie stroomt en hoe ik dat ook zelf kan triggeren en sturen.

Het is het beste te vergelijken met opnieuw geboren worden, maar dan niet in één keer maar stukje bij beetje wordt mijn ware zelf bevrijd... dat gaat zo ver terug, rakend aan levens in totaal andere dimensies en tijden... levens van louter liefde en licht, zonder enige strijd. En we kloppen steeds massaler aan de poort om dat hier op aarde ook te gaan ervaren met elkaar... Het is ons zo gegund...
Keep the faith... 💖💖💖💖
In diepe verwondering, liefde en overgave...
Marco september 2020