woensdag 17 oktober 2018

Energie update Maandag 15 oktober 2018 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Energie update
Maandag 15 oktober 2018



Wowww weer een grote stijging en toename van meer dan 6%!!!!

Alsof we voortdurend verbonden zijn met een stopcontact om ons zenuwstelsel van stroom te voorzien!


Wat een geladenheid in de atmosfeer en die heeft ook ontlading nodig!
Eerlijk gezegd weet ik me er helemaal geen raad mee, met al die stroom, alsof ik onder hoogspanning sta en van hot naar her vlieg, nerveus, opgejaagd maar ook enorm angstig tot paniekerig aan toe.

Alsof mijn hart ontploft.

Zelf ben ik blij als de zon ondergaat en mijn zenuwen rustiger worden...he he..

Immens gevoelig; er lag een dode vis in het water en ik kreeg het te kwaad, voelde me zo verdrietig worden.

Ook heb ik het gevoel dat mijn andere helft=mannelijke actieve energie weer bij mij intrekt en we nu samen weer in balans dienen te komen.

Symptomen; enorme spierpijnen mn kaak, nek, achterhoofd, voorhoofd en aangezicht. De spierpijnen trekken aan de kiezen en tanden. Enorme druk en pijnklachten tussen de schouderbladen, drukgevoel borstbeen, hyperactief opgevolgd door doodmoe en uitgeput zijn, slaapstoornissen, spierpijnen bovenarmen, opgejaagd, nerveus, angstig, paniekerig , hartritmestoornissen, zomaar ineens immens verdrietig, je richtinggevoel totaal kwijt zijn.

Hoge drukpan gevoel. Zenuwpijnen, misselijk, beukend gevoel tegen middenrif aan, darmstoornissen, dizzy, grieperig etc.


Marjolein Ingrid Soulpursang.