donderdag 25 oktober 2018

Donderdag 25 oktober 2018 ENERGIE-UPDATE Geschreven door: Marjolein Ingrid Soulpursang

Donderdag 25 oktober 2018
ENERGIE-UPDATE
Geschreven door: Marjolein Ingrid Soulpursang



 
Een stijging van bijna 40% tov gisteren en Schumann pieken tussen 11-17 uur, fysiek weer goed voelbaar alsof we onder hoogspanningmasten staan!

Vanmorgen brak ik volledig! In 2 delen leek ik uiteen te vallen, zoals een ei in 2-en breekt; wat een verdriet kwam er los, huilen zoveel huilen dat ik de verstopte lymfebuizen aan de zijkanten vd borstkas voelde gaan stromen. Ik voelde zoveel verdriet en me zo verloren.


Het verstopte kernkanaal[chakra 1 t/m 6=3e oog] brak open en al het oude zeer stroomt er nu als een modderstroom uit. Geeft druk op het voorhoofd en achterhoofd en bijholten, alsof alle holten in mijn gezicht vollopen met verdriet.

De schumann resonantie oftewel de hartslag vd aarde blijft maar pieken en dat is fysiek voelbaar! We gaan ons weer verbinden met de levensstroom zoals deze bedoeld is met de liefde voor moeder aarde!

Voor het eerst merkte ik deze resonantie! ik voel de hartslag-golven door mijn lichaam gaan, via de neus, hypofyse, epifyse naar achterhoofd naar voorkant borstkast en dan diep naar binnen naar de wervelkolom en uitmonden in de S-bocht bij chakra 1 en dan vervolgens de aarde in via mijn rechterbeen voor de afvoer van de overtollige energie.

Maar deze doorstroming duwt doorbreekt ook alle ingehouden muren van verzet/weerstand vh ego in mij, de machteloosheid spoelde over mij heen en stromen van ingehouden verdriet kwamen los.

Mede door het activeren vd Nervus Vagus en het openen van dit verstopte kanaal wordt de verticale golfslag vh hart weer voelbaar die gaat resoneren met de moeder aarde hartslag. En wat een inzichten komen er vrij! We worden opgetild naar een hoger bereik! Geeft uiteraard fysieke symptomen van loslaten van de vastzittende afvalstroom en veel spierpijn en hartkloppingen! druk op het hoofd, spierpijnen, keel en strottenhoofd- krampen ,vibrationele griep, koude -en hitte aanvallen , maar ook een enorm ontzag voor dit wonder van ascensie.

Deze verkrampingen ontstaan door de cellen dit werken met + en - ionen, er komt nu heel veel vrij uit de cellen waarvan de balans hiertussen verstoord en zelfs gestagneerd was, vandaar de dichtgeknepen keel en hartkloppingen.

Ik drink mineraalwater en neem magnesium tabletten ter aanvulling en veel rust , verstilling zodat we niet langer meer kunnen vluchten in iets buiten ons zelf.

We openen dit wonderschone kanaal van licht weer, en al het vastgezette slib komt los en stroomt eruit via verdriet, woede, onmacht etc.



Marjolein Ingrid Soulpursang
Zie hier de laatste energiemetingen: http://www.trillingsfrequenties4all.nl/bovis-monitor