zaterdag 10 maart 2018

Energie-update zaterdag 10 maart ~ Marjolein Ingrid Soulpursang



Energie-update zaterdag 10 maart
PFFFFF de tsunami-muur van licht heeft zich verder opgebouwd tot extreme -en zeer intense lichtgolven die ons vernieuwen mits we dat toelaten en ons aanpassen.

Alles wordt in het licht gezet en dat is heftig voor ons lichaam die een zware dobber heeft aan al dat reinigen en transformeren. Geeft overbelaste zenuwstelsel, orgaanstelsel, expansieve gevoelens en druk in de borstkas. vibrationele griep, wazig hoofd en zicht, disbalans, dizzy, emotionele rollercoasters.


Zelf kom ik amper vooruit alsof ik diep onder de aarde zit en me eruit wil worstelen. Wazig, moe, verdrietig omdat ik niets meer van de oude ik herken in mezelf. Oude manieren van doen zijn afgebroken, relaties gestrand, contacten verwatert. Kortom vreugde om het nieuwe en verdriet om het oude vertrouwde.

Bron: Marjolein Ingrid Soulpursang.