zaterdag 31 maart 2018

Energie update DONDERDAG 29 MAART ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Energie update
DONDERDAG 29 MAART


WOWWWWW EEN ENORME TSUNAMIGOLF HEEFT ZICH OPGEBOUWD!
De afgelopen 3 dagen heeft zich een extreme tsunamigolf opgebouwd en iedere dag verdubbelde zich de stijging. Afgelopen dinsdag steeg de frequentie met ruim 1 miljoen %, woensdag verdubbelde deze tot ruim 2 miljoen% en vannacht bereikte de golf een stijging van ruim 3 miljoen%.


Deze extreme energiestijgingen bewerkstelligen dat ons lichaam fijnstoffelijker wordt en ons bewustzijn zich verhoogd. Als de stijging zeer hoog is dan vinden er zeer sterke veranderingsprocessen in ons DNA, cellen en bewustzijn plaats.

Als gevolg hiervan ervaren we daardoor ontwakings-pijnen!

Symptomen; vermoeidheid tot uitputting, verdrietig en triest gevoel, je niet ge-aard voelen, enorme onrust, dizzy en dronkemanszwalk, hoofdpijnen, drukkende pijn voorhoofd, verkrampende pijnen linker gezichtshelft, kaakklachten, kiezen en tandenpijn,oogklachten,hartkloppingen/fladderen, druk op de borst, nek en schouderpijn, spierpijnen grieperig, pms-achtige klachten; chagrijnig, geiiriteerd, buikpijn, emotioneel, lage rugklachten, darmklachten, misselijk, gevoel van vastzitten of vastlopen tgv opgehoopte afvalstoffen etc.

Vannacht voelde ik het al aankomen; niet kunnen slapen en heel onrustig alsof er ieder moment iets gaat gebeuren en ik alert ben, enorm moe, buikpijn en pms-achtige klachten; buikkrampen superchagrijnig, dippen en er doorheen zitten, veel pijn linker-bovenarm=daar zit een kuiltje waar veel spanning zit en loskomt als je erop drukt=komen veel koolzuurgassen dan vrij.

Bovendien ervaar ik sinds een aantal dagen en intens gemene pijn aan de binnenkant van mijn benen, soms misselijkmakend zo pijnlijk oiv activering nieuwe bloedvaatjes.Zo moe ervan zijn en die ups en downs steeds weer opvangen, ben er soms zooooooooooooo zat van en moedeloos, hoort erbij maar ik ben er wel oprecht over hoe ik me voelen kan op die dagen zonder rede en verstand maar puur voelen. Voelen alsof er een loodzware donkere jas over me heen gegooid wordt vanuit de lucht en ik eronder zit en hij te zwaar is om overeind te komen en ik maar blijf liggen vanwege de last. Pffff het helpt enorm om deze berichten te delen want dat geeft weer ruimte en lucht aan de gevoelens.

Marjolein Ingrid Soulpursang