donderdag 9 november 2023

Gekopieerd van Healing World


Lichaam~Geest~Opruiming van geest

Beste universele frequenties, kom alsjeblieft naar mij toe. Help me te leiden op mijn spirituele pad hier op aarde. Laat mijn menselijk brein en mijn menselijk hart samenkomen en in balans komen. Laat me aarden met Moeder Aarde en alle giftige/puin vrijlaten ~ waar ik klaar voor ben om van af te komen.

Open alle spirituele energiezones in mijn lichaam.
~ Laat mijn linker- en rechter brein los en balanceer.
~ Laat mijn hypofyse, pijnappelklier en mijn hele endocriene systeem vrij.
~ Laat mijn keel los en alle giftige woorden die ik heb opgenomen.
~ Laat de emotionele pijn los die opduikt in mijn hartruimte en longen.
~ Ik adem diep in mijn buik en laat elke depressie, angst en woede los. Laat de gouden stralen vanuit mijn ziel schijnen om zich te verbinden met al het helende licht.

~ Laat mijn angst los en laat het universele heilige gezuiverde water mijn nieren reinigen.
~ Balanceer mijn mannelijke en vrouwelijke energieën binnen mijn spirituele stroom.
~ Alle organen, bloed, botten en spieren en lymfestelsel in balans brengen.
~ Ik laat schadelijke relaties los en stuur alle giftige situaties puur licht en liefde ~ vrede vinden binnenin.
~ Mijn zielslicht herkalibreren terwijl ik stijg naar het volgende niveau in mijn reis hier op aarde.

Liefde en Licht