donderdag 15 oktober 2020

Ode aan de Christuspoort. / Door Winfried /13.10.2020

Ode aan de Christuspoort. 
Door Winfried /13.10.2020 

Ik leef in Vreugde
Ben verbonden met de BRON
Ik leef in Liefde
De poorten open,
Laat liefde stromen

Ik leef op Aarde
Mijn verblijfplaats welgekozen
Groei en bloei, leven in overvloed
Alle aspecten door God meegegeven
Beleef ik en breng ze in balans

Niet langer laat ik mij verleiden
Het ego schept zonder goddelijke Liefde
Vallen, breuken en blessures
Jeuk en lichamelijke ellende
’t Zaait angst voor ziekte en uiteindelijke dood

Voorbij het ego is het Al in Alles
Mijn Toeverlaat en Gids
Hij is de Weg, de Waarheid en het Leven
De Werkelijkheid, de enige die bestaat
De Christuspoort staat open

Terug naar de Ene, de Ene Bron
Ik ben Liefde, bewust één met de Bron
Zijn manifestatie in alles, in mij is perfect
Mijn egobril zet ik af 
en aanschouw 
De schittering van Ons Paradijs op Aarde 

Winfried 13.10,2020