zaterdag 28 maart 2020

Blog Atian.be 28*03*2020: EEN VLOEDGOLF VAN LICHT DEEL 3


Toen ik deel 2 schreef twijfelde ik om bepaalde informatie door te geven en ik besloot om het niet te doen, ik volgde mijn gevoel.
Na het schrijven van mijn blog, stootte ik op 2 andere blogs die ook schreven over de vloedgolf van Licht en mij het ontbrekende element gaven.
Het was dat element dat ik nog zocht en het verklaarde waarom ik bepaalde informatie nog niet had gedeeld.
Synchroniciteit aan het werk: luister naar je gevoel, volg de tekens en alles regelt zich vanzelf.

Ik zal hieronder de informatie delen en het maakt ook meteen dat er geen 3 maar 4 delen zijn in mijn reeks "Een vloedgolf van Licht". 
Deel 4 volgt later.

 Enkele jaren geleden zag ik in een droom of visioen een stad van Licht.
Deze stad bevond zich in de wolken en bestond uit hoge witte gebouwen.
Gebouwen klinkt niet echt juist, eerder hoge witte torens met een speciale vorm.
Ze zagen er modern en tegelijkertijd majestueus uit in een soort van stralend en doorschijnend wit, net als het kristal seleniet.

Ik heb lang niet aan dit visioen gedacht tot gisteren.
Gisteren las ik een blog over dezelfde vloedgolf van licht en daar werd 'een stad van licht' vermeld.
Er ging bij mij een lichtje branden.
Ik vat hier even in het kort samen wat ze schreven: De stad van licht is een drijvende witte stad opgebouwd uit kristallen en wordt bevolkt door wezens van Licht. De stad is als het ware een mega-ziekenhuis of beter gezegd een hypermodern gezondheidscentrum met vergevorderde technologie. 
In deze stad kunnen mensen terecht om te genezen en healen.
Dit alles zonder ingreep of medicatie maar simpelweg door licht en liefde.
In de stad zelf heerst rust, vrede en gelukzaligheid. 
Er zouden over de ganse wereld 14 van dergelijke lichtsteden verschijnen.

Tenslotte las ik op een andere blog van eenmedium is dat ook zij een stad van Licht had gezien in haar droom gisteren. 

Wel, wel wel... dacht ik, dat is opmerkelijk.
Het gedeelte dat ik niet schreef gisteren is dit: op het moment dat de vloedgolf van Licht op Aarde komt, zal het een nooit eerder gevoelde impact hebben op de mens.
Sommigen zullen meteen verdwijnen (te lage vibratie en vast in dualiteit), anderen worden gerecalibreerd of bijgewerkt.
In simpele termen: ze worden geheeld om verder te kunnen naar het volgende niveau.

Met andere woorden: er is een korte periode tussen de vloedgolf van Licht en de Nieuwe Aarde voor sommigen. Ze worden "ergens" verzorgd en geheeld omdat je geen trauma, ernstige ziektes of lage vibraties mee kan nemen naar de hogere dimensies want dat kan het lichaam simpelweg niet aan.
Waar gebeurt deze healing of verbetering?
Volgens velen die ik las of hoorde: op ruimteschepen waar geavanceerde technologie voorhanden is en waar mensen zonder ingreep of medicatie geheeld worden door middel van licht.

Toen begreep ik het: het gaat hier om hetzelfde!
De stad van Licht is het ruimteschip en omgekeerd.
Leuk detail: kijk even naar de top van het moederschip op de foto hierboven, het lijkt op een stad.
De wezens van Licht zijn buitenaardsen. 
Onze oorsprong is buitenaards dus eigenlijk gaat het om verre familie.
Goede en leuke familieleden welteverstaan.

In vele religies wordt gesproken van een Apocalyps.
Wat betekent Apocalyps letterlijk: de Openbaring.
Wat is dat een openbaring? Dat waarheid die lang verborgen werd nu tevoorschijn komt.
Dat zeggen nagenoeg alle religies wereldwijd: er komt een apocalyps of openbaring.
Dezelfde informatie komt terug bij mediums, zieners, visionairen, hypnosesessies, spirituele leraars,...
Wat zijn we momenteel wereldwijd: waarheid komt naar boven. 

Volgens de religies zullen er engelen uit de lucht komen.
Maar wat zijn dat juist "engelen"? 
Wezens van licht met vleugels.
Ze werden wellicht met vleugels afgebeeld in de oudheid om duidelijk te maken dat ze uit de lucht komen.
Hoe beeld je iemand af die uit de lucht komt, hang je een bordje om zijn nek met de tekst 'luchtwezen' of teken je hem met vleugels?
Wezens die uit de lucht komen, wie zijn dat? 
Buitenaardsen.

Buitenaardsen die ons komen helpen of beter gezegd dat al volop doen.
We hebben op Aarde meer hulp dan we ooit ter beschikking hebben gehad.
Onze atmosfeer zit vol met wezens van Licht die hier zijn om een uniek moment in de geschiedenis samen met ons te beleven: de overgang naar een hogere dimensie.
De wezens van Licht zijn niet alleen in de atmosfeer ze zijn ook rondom ons de hele tijd.
Kijk hieronder even naar de video van iemand die orbs filmt.
Fenomenaal.

Stel dat alles wat ik hier schrijf niet klopt: dan heb ik alleszins een mooi scenario om een science-fiction boek te schrijven.
Maar stel dat het wel waar is en dat je weldra iets ziet dat lijkt op Noorderlicht gevolgd door de vloedgolf van Licht. Dan ben je misschien blij dat je deze informatie hebt gelezen. Dat zou ik toch zijn als ik nadien mijn ogen open, ik me in een stad van Licht bevind en er een doorschijnend Wezen van Licht me vraagt of alles ok is. 

Tot de volgende keer voor het laatste deel: de Nieuwe Aarde.