donderdag 6 augustus 2020

White Cloud spreekt ~ Blossom Goodchild

Deze video staat al op het blog, maar deze keer met Nederlands transcript erbij, geniet!! 

 


Zoals altijd wanneer White Cloud spreekt, is het beslist aan te raden om de video te bekijken/beluisteren tijdens het lezen van het transcript. De Energie die wordt overgebracht is duidelijk voelbaar en zéér verheffend! – Veerle, vertaalster.

Blossom: Hallo allemaal!
(lacht) Ik moet lachen … ik moet lachen omdat ik nu hier ben – één en al Licht en lachen, maar als u GEZIEN had hoe ik er vijf minuten geleden aan toe was … omdat ik mijn audio niet aan de praat kon krijgen en er nog een aantal problemen waren … Waar gaat dit over … waarom is dit? En hier ben ik dan, helemaal vriendelijk en blij en … u weet wel … dat allemaal. (lacht)

Hoe dan ook, hier zijn we dan en ik denk dat het allemaal werkt.


Ik doe deze video omdat de mensen mij daarom vragen. Ze vroegen om een White Cloud video omdat ze hem missen, en natuurlijk wil ik daar graag gevolg aan geven. Ik heb echt geen idee wat hij gaat zeggen …

Ik heb de vorige week geprobeerd om een channeling te doen met de Federatie, maar dat lukte gewoonweg niet. Ik denk dat dat vooral komt doordat de mensen willen weten WIE de Aankondiging gaat doen – deze grote Aankondiging – WANNEER dat zal zijn, en WAT er gezegd zal worden … en zo meer.

Wel, ze hebben gezegd dat ze daarover niets kunnen openbaren – interessante woordkeuze – openbaren … het is gewoon niet gepast om dat te doen. Er is niks nieuws te melden, op dit ogenblik, over het NU. Alles is al gezegd: wij zijn hier om het Licht en de Liefde te verankeren … en soms krijg ik dat niet voor mekaar … het is een beetje zoals ik laatst nog dacht aan het boek van White Cloud ‘Wandelen in het Licht en de Liefde’, en ik dacht bij mezelf: we gaan dat boek voortaan ‘Strompelen in het Licht en de Liefde’ noemen. (lacht) Want het voorbije weekend was ik zo terneergeslagen, ik was zo depressief … ik wou zelfs met niemand praten!

(lacht) En toen was het ‘ach ja, volle maan! Volle maan … dat was daar natuurlijk de reden voor! En vandaag voel ik me veel beter … maar het gaat op en neer, als een jo-jo en … ik aarzel hier even, omdat ik dacht aan een grovere versie van ‘op en neer’, maar die is niet erg spiritueel om uit te spreken.

Maar er is momenteel dus niets echt nieuw gaande, voor zover wij vernemen. Er is veel gaande achter de schermen, daar moeten we op vertrouwen, en wanneer de tijd rijp is zullen wij het allemaal weten. Maar tot die tijd moeten wij gewoon ons best doen om te blijven volhouden … in zovéél van mijn e-mails schrijf ik ‘we moeten het afwachten’, omdat de mensen dan speculeren over wat er zal gebeuren of waar de Aankondiging over zal gaan, ik heb dit of dat gehoord …

Laat ons gewoon, zo goed als we kunnen, vasthouden aan dat Licht dat wij WETEN dat we zijn – en het wordt steeds sterker, en dus kunnen we het vinden te midden van al die modder …

Ik ken mensen die het gewéldig, écht geweldig doen met dit alles, en dan ken ik mensen die het NIET zo goed doen (Blossom lacht en steekt haar hand op) … Maar schijnbaar zijn de mensen er wel blij om, dat ik het niet zo goed doe. (lacht)

Omdat zij het soms zelf ook niet zo goed doen en omdat ik channel, maakt het feit dat ik het ook niet zo goed doe, dat zij zich wat beter voelen … Zo zit dat dus, dat is mijn excuus en daar blijf ik bij. (lacht)

Maar ik heb dus mijn goede en mindere dagen en soms voel ik me echt ‘verloren’, met name als we onder de mensen komen. Niet dat dat vaak gebeurt, maar het komt wel voor dat ik bij mensen kom die ik nog niet ken en dan komt het ‘V’ woord ter sprake … en dan zwijg ik! En dan vind ik mezelf onbeleefd omdat ik niks zeg. Dus dan zeg ik één zin en dan verandert de hele Energie. De mensen reageren dan met ‘Wat? Wat zei ze nou net?’ en dan denk ik ‘o lieve help, waarom ben ik hier?’ en dan zwijg ik maar weer en ga zo snel mogelijk weg, omdat ik daar niet thuishoor. (lacht)

Laatst was mijn dochter jarig en we waren in een heel groot winkelcentrum in Brisbane en daar waren al die supergrote, luxueuze winkels en ik dacht de hele tijd ‘ik hoor hier niet’. En het is beslist niet zo, dat ik er zélf uit zou stappen … ik wil niet per se ‘vertrekken’, ik wil gewoon dat DIE VERANDERING er eindelijk komt.

En dat is het ergste voor de mensen … het WACHTEN … wachten en wachten op de volgende stap, de volgende fase … We hebben al gehoord dat de volgende fase zal aanbreken na een Grote Aankondiging – niet DÉ GROTE AANKONDIGING – maar EEN Grote Aankondiging, welke ons naar Fase 2 zal brengen en dat er dan weer een grote lockdown zal komen. Laten we daar dus maar weer op wachten … ik kan niet wachten. (lacht)

Ach ja, het zijn zulke rare tijden waarin we ons nu bevinden … maar goed, ik ben klaar voor nu dus ik geef u over aan White Cloud, en ik denk echt – ik vroeg aan hem ‘bent u klaar voor deze video vandaag?’ en hij zei ‘ik ben er klaar voor, als u dat bent’ en ik dacht ‘goed, dat is in elk geval iets’ (lacht) … dat is in elk geval iets, maar er is niks nieuw … dus ik weet het niet …

Maar in elk geval, ik ga stoppen met babbelen – ik wist wel dat ik zou gaan babbelen – ik kijk wel eens naar video’s van andere mensen en dan denk ik ‘o, die zijn zo professioneel, ze weten zo goed waarover ze praten’ (lacht) en ik? Ik heb geen idee, ik laat het maar komen en kijk wel waar we belanden … Maar wat kan ik méér doen? En ik probeer te lachen. Dat is echt mijn ding. Ik kan enorm lachen om de absurditeit van dit alles! Het is echt zo waanzinnig en ik moet er wel om lachen omdat … ik niet weet wat ik anders kan doen. En als je er zo naar kijkt, dan is het ook wel grappig als je ervoor kiest om de Trilling te veranderen … het is echt, echt, echt, ÉCHT belachelijk, alles waar de mensen in geloven … vind ik. (lacht) (Blossom fluistert): maar dat is mijn mening. Iedereen heeft zijn eigen reis te volgen, en mensen hebben het recht om keuzes te maken en zich over dit alles hun eigen mening te vormen. Goed dat ze dat ook doen! Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en zo meer … Hoe dan ook, heb ik niet al twee minuten geleden gezegd dat ik White Cloud zou laten doorkomen? (Blossom maakt een snurkend geluid, alsof White Cloud in slaap is gevallen tijdens het wachten – lacht) Ik weet het niet, misschien moet hij nu eerst wakker worden na al dat wachten … Kom maar!

Stilte ...

White Cloud: Het is met een heel warm hart en zelfs een beetje een kleine glimlach, dat ik u vandaag begroet. Er is véél … verandering in uw wereld gaande … op dit ogenblik waarop ik met u spreek. Er is zoveel verandering geweest, waar u nu nog niets van weet omdat u dat nog niet kunt weten … we kunnen niets ‘verklappen’, zoals u dat zegt, voordat het daar de tijd voor is. Omdat dat de richting zou veranderen welke het Plan nu correct volgt.

Ik stel voor dat ieder van u zichzelf zou toestaan om naar binnen te gaan bij uzelf en te vragen ‘Wie ben ik? Wat vind ik fijn om te doen? Waarin vind ik Vreugde? Met wie spreek ik graag, wie maakt mij aan het lachen? Hoe kan ik MIJN WERELD een betere plek maken?’

Het eenvoudige feit is, mijn Vrienden, dat u allen die dit Pad hebben bewandeld – niet gestrompeld, Blossom! – maar bewandeld of gehuppeld … alles WÉTEN wat ik ga vertellen. Dat is waar Blossom het zo moeilijk mee heeft … dat, als ik een video doe, wat voor nieuws valt er dan te vertellen? Iedereen weet al, wat ze moeten doen!

Wat kan ik nog zeggen, dat nieuw is en uw dag kan opvrolijken? Ik kan u alleen maar aanmoedigen – en ik heb u aangemoedigd in de vorige video en die dáárvoor …

Hoe … voelt u zich? Heeft u – elke keer als u merkte dat u zich niet fijn voelde – een paar keer diep ademgehaald en gezegd ‘Ik ben het Licht. Ik ben de Liefde. Ik ben de Waarheid. I AM.’? Enkel omdat u dat nu al enige tijd doet, betekent niet dat het niet meer werkt en u overstapt naar iets anders! Hoe méér u doorgaat met die bevestiging uit te spreken, des te sterker het BESEF van de Waarheid ervan, plaatsneemt IN U. U WORDT HET! Het laat u Stralen!
Ik voel dat Blossom iets wil zeggen.

Blossom: Alleen maar dat … soms, wanneer ik een beetje verward raak omdat ik niets kan zeggen tegen de mensen waar ik bij ben … dat ik dan zeg – heel stil bij mezelf, uiteraard – ‘Ik ben het Licht. Ik ben de Liefde. Ik ben de Waarheid. I AM. Ik ben het Licht. Ik ben de Liefde. Ik ben de Waarheid. I AM.’ … telkens opnieuw …
En dan voel ik me helemaal niet alsof ‘Ik ben het Licht. Ik ben de Liefde. Ik ben de Waarheid. I AM.’. Maar ik blijf het herhalen omdat het me een uitweg biedt, naar een fijne plek … ook al zeg ik ‘Ik ben het Licht. Ik ben de Liefde. Ik ben de Waarheid. I AM.’ met een vastbeslotenheid om mezelf te verzekeren, dat het allemaal goed is, dat alles goed is.

Terug naar jou, White Cloud. Ik wou dit even gezegd hebben.

White Cloud: En Blossom, je hebt het helemaal juist. Het is belangrijk om het te zeggen. Ook al wordt het gezegd vanuit frustratie, dan het helemaal niet te zeggen. Het hoeft niet ZO te zijn, als dat ‘ZO’ niet in overeenstemming is met u. Maar ik denk dat de meeste mensen al hebben gemerkt, dat het dat wél is.

Hoe zou het anders kunnen? Het is immers WIE U BENT! U bent het Licht. U bent de Liefde. En U bent de Waarheid. U BENT de I AM Aanwezigheid, in uw fysiek lichaam.
NIETS, NIETS, mijn Vrienden, kan dat van u wegnemen!

Hou uw hoop hoog! Want ook al vindt dit alles nu plaats op uw planeet – en het zal nog véél méér ‘op zijn kop en ondersteboven gaan staan’, zoals wij hebben gezegd … het is de manier waarop er een einde zal komen aan de duisternis op uw Planeet.

Is dat niet iets om u op te Verheugen? Dus hoe méér alles ‘op zijn kop’ zal gaan en hoe méér u dingen zult horen die u gék zullen maken en waarvan u zich zult afvragen of het Waarheid is of niet, wat?, wat?, wat is Waarheid??
Hoe méér dit alles ingewikkeld wordt, des te dichter nadert u het einde van deze duistere tijden.

En wanneer het einde van deze duistere tijden aanbreekt, dan zal het zijn alsof de wolken verdwijnen en de Zon doorbreekt … en u zult dan DAADWERKELIJK ervaren hoe het is om buiten te komen en anderen te ontmoeten, die net zo hoog in het Licht zijn als u.

U zult Geluk uitwisselen, met een glimlach … met een paar woorden … met een omhelzing, welke u nu niet meer mag geven …

In mijn Waarheid … sta uzelf niet toe om uit het oog te verliezen dat elkaar omhelzen zulk een … diepe plek is … om u van hart tot hart met elkaar te verbinden, om uw Liefde aan elkaar te geven, héél dicht bij elkaar! Niet op een afstand van 1,5 meter – hoe kunt u iemand zo omhelzen, tenzij u langere armen krijgt? En als u daar dan ook nog een boete voor kunt krijgen? …

Als u dit wilt doen, doe het dan virtueel. Doe het in gedachten. Zie in gedachten vóór u, hoe u bij een geliefde bent die u nu niet kunt zien of bezoeken, en dat u uw Liefde deelt.

WÉÉT dat u gevoeld zult worden, wanneer u zich begeeft naar een andere ruimte om bij uw geliefden te zijn. U kunt hen niet fysiek bezoeken, maar bent u niet zoveel méér dan uw fysiek lichaam? Uw lichaam is de vorm, het is uw voertuig waarmee u zich kunt verplaatsen en bewegen … Maar uw geest, uw Wezen, uw Ziel kan overal heen gaan waar zij wil en kan alles doen wat hij wil … in Liefde, door Liefde, als Liefde.
Wanneer u dus beperkt wordt in het samenzijn met hen die u dierbaar zijn, neem dan de tijd om daarheen te gaan in gedachten, en vraag hen om hetzelfde te doen. Vind een plek … daarboven, daarginds, ergens … om elkaar te ontmoeten en samen te zijn. Er zijn momenteel misschien regels en maatregelen die u beperken, maar ze kunnen uw geest niet beperken. Laat die vrij, sta uw geest toe om te vliegen.

Diegenen onder u die luisteren en die niet buiten mogen komen … maak een uitstap in uw gedachten! Er is zoveel daarbuiten, wat zo wonderbaarlijk is … waarschijnlijk veel méér wonderbaarlijk dan wat er zich vlak buiten uw deur bevindt. Het punt is, mijn Vrienden, dat u moet beseffen dat dit mogelijk is.

Als u bij uzelf zegt ‘maar White Cloud, ik weet niet hoe dat moet’ … dan zou ik tegen u zeggen ‘ja, dat weet u wél’. En u zou zeggen ‘nee, dat weet ik niet’ en ik zou zeggen ‘ja, dat weet u wél’. Uw geest, uw Ziel zijn vrij. Besef dit en visualiseer die plek waar u heen wilt of die persoon waar u bij wilt zijn. Denk aan hen, stuur hen Liefde, zie hun gezicht voor u, hoe ze terugkijken en glimlachen! Dat kunt u heus wel! En als u dan ziet hoe ze naar u lachen, glimlach dan terug naar hen alsof u bij hen bent! En stuur hen die Liefde, VOEL de Liefde die u heeft voor hen en zij voor u. VOEL het, VOEL het, VOEL het …

Dan zult u geïnspireerd worden. U zult een nieuwe manier vinden om contact te leggen op een fysieke, maar niet fysieke manier … als u begrijpt wat ik bedoel.

Deze tijd kan worden gebruikt om … de Ziel die u bent, te verbeteren …

Stilte

Zeg niet ‘ik ben er niet klaar voor, ik weet niet hoe, ik ben niet spiritueel Verlicht’ …
WÉÉT dat u het Licht bent, dat u de Liefde bent, dat u de Waarheid bent. Dat BENT U!
DAT BENT U! En in dat Licht en die Liefde en die Waarheid kunt u zovéél méér doen, bent u in staat tot zoveel méér – maar u heeft geleerd dat dat niet zo is, gedurende eonen in uw tijdrekening …

Breek uit die vorm! Vertel uzelf hoe verbazingwekkend, onvoorstelbaar, mooi u bent en alles waartoe u in staat bent. Overtuig uzelf daarvan! U bent niet verschillend van iemand die u kunt zien leviteren (zich verheffen van de grond zonder fysieke hulpmiddelen – V).
U kunt óók leviteren, als u ervoor kiest om te WÉTEN dat u dat kunt!

Als u zich niet fijn voelt, dan stel ik voor dat u misschien – wanneer u binnen moet blijven – een meditatie kunt vinden die alles omvat … uw hele Planeet … om daar Licht te brengen. Er zijn voldoende meditaties te vinden. Of bedenk er zelf één.

En als u behoort tot de gelukkigen die naar buiten kunnen gaan en aan de waterkant kunnen gaan zitten, of in een bos … doe dat dan! Maar doe het niet alleen voor uzelf, omdat u in de gelegenheid bent. Ga in dat bos zitten, met uw rug tegen een boom, of op dat strand met uitzicht op de zee … en DOE en VOEL het voor al diegenen die dat niet kunnen.

Wij zijn ÉÉN! Uw Liefde, en alles wat u voelt in die Liefde, maakt deel uit van iedereen.
Als u dus écht wéét dat u daar zit, dat u al die frisse lucht inademt voor hen die dat niet kunnen … dan zullen zij zich verheven voelen door uw gebaar.

Er is zovéél, zoveel, mijn Vrienden, waartoe u in staat bent maar waarvan u denkt dat het niet zo is … omdat u geléérd heeft dat het niet kan, en dat zulke dingen ‘mythisch’ zijn. Of dat het op die manier niet bestaat. U wéét, dat dat wél zo is. U wéét dat wanneer u uw Liefde naar uw binnenste brengt en u het voelt, (White Cloud ademt diep in) en ademt, en in uzelf de Energie aantrekt uit Hogere Rijken … (White Cloud ademt diep in) dan kunt u uw Macht voelen! Het is van U, het kost u niets! Het is gratis! Het is gratis! Waarom neemt u die niet, waarom neemt u die niet en brengt ze omlaag? Omdat u verteld is dat u onwaardig bent of het niet verdient.

Roep ze binnen! Roep ze binnen, mijn Vrienden, al die Wezens die rondom u zijn!
Met name in deze tijden! Er zijn Wezens die in deze tijden niet op de Planeet konden zijn. Maar ze willen bij u zijn om u te helpen, om deze tijden te doorstaan! Roep ze binnen, zet de deuren open om die extra kracht en die extra Liefde te ontvangen van diegenen uit andere Rijken, die u zoveel Steunen en zoveel van u houden.

Neem het! Geniet ervan, ontvang het! Het wordt u aangeboden, maar tenzij u de deur openzet om al die Liefde en Kracht en Moed binnen te laten … hoe kunnen ze u dan bereiken? Hoe kunt u het voelen?

WÉÉT … … alstublieft, VOEL mijn hartsverlangen … WÉÉT DAT DE LIEFDE DIE DAAR AANWEZIG IS voor u om te ontvangen … u onmiddellijk kan optillen uit de verwarring, uit de depressie, uit de beperkingen, uit de waanzin … die zich verspreiden op uw Planeet.

En hoe méér u zichzelf toestaat om deze Energie van Liefde overal rondom u te VOELEN … des te méér helpt u bij het verheffen van de Trilling van uw prachtige, geliefde Planeet.

Dat is waarvoor u hierheen bent gekomen. U wéét dat. En ik aanvaard – omdat ik weet dat Blossom af en toe een mindere dag heeft en zij het nodig heeft om daar even in te blijven hangen, en dat is prima – maar daarna raapt ze zich weer bijeen, haalt een paar keer diep adem en zegt: ‘oké, ik kan er nu weer even tegen’ en dan lacht ze om hoe ellendig ze zich heeft gevoeld.

…. Stilte …

U bent hier om de Trilling van uw Planeet te verhogen. En dat doet u, ook al lijkt het soms van niet. Maar wanneer die Sluier is weggenomen, zal het zijn alsof het touwtje wordt losgelaten van een ballon. Steeds hoger stijgt hij op … hij werd tegengehouden, gevangen gehouden, laag gehouden en hij mocht niet opstijgen.

Dit is de staat waarin u zich nu op uw Planeet bevindt. Maar in de komende dagen – en dit beloof ik u – laat het los … en hoger, hoger, steeds hoger zullen u, uw Planeet en al haar Bewoners gaan. Allen zullen klaar zijn, klaar om los te laten … Al het werk is verricht – WORDT verricht … (White Cloud ademt diep in)


Wij, van Andere Plaatsen, zijn nooit gestopt met van u te houden. Wij wippen niet even binnen voor een paar uurtjes en denken dat dat volstaat. Wij staan u altijd bij …

… We waren even afgeleid. Chief, het hondje van Blossom rekte zich uit …

Dat is nog iets. Uw dieren … velen van u hebben huisdieren … aanvaard de Liefde die zij u te bieden hebben. Houd een bloem of een blad in uw handen, raak een boom aan, ontvang de Liefde die zij u geven.

… Stilte, White Cloud kijkt in de camera, maakt oogcontact met de kijker …

Heeft u die Liefde ontvangen? De Liefde die ik u net heb gestuurd? Voelt u die nu?

(White Cloud ademt diep in)

Sta enkele seconden toe, dat mijn Liefde u diep in uw hart bereikt en wéét, mijn Vrienden, dat ALLES GOED IS … IN WAARHEID. IN MIJN WAARHEID IS ALLES ZOALS HET MOET ZIJN.

…….

Adieu, mijn Vrienden, Adieu.

Wij zeggen dank aan de Goddelijke Eénheid, voor het mogelijk maken van dit gesprek.
Wij vragen altijd dat wij nederig mogen blijven, om te kunnen dienen en ontvangen, en dat wij dapper mogen blijven verdergaan als het Licht en de Liefde.

Adieu.

(diepe ademhaling)

Blossom: Niets aan toe te voegen, eigenlijk.
Zorg goed voor uzelf, mensen, zorg goed voor uzelf.

Één ding nog: aan het einde van de vorige channeling heb ik geschreven dat als er niets zou terechtkomen van wat Ze hebben verteld, als ik op mijn doodsbed zou liggen en er niets zou gebeurd zijn, dan zou ik toch nog tevreden zijn. Omdat de manier waarop White Cloud en de Federatie hebben getoond aan mijzelf en aan vele duizenden mensen, heb ik de eer te mogen zeggen, hoe wij kunnen zijn, hoe we ons kunnen gedragen, hoe we gewoon de Liefde kunnen tonen welke wij ZIJN, ze hebben ons gaandeweg de middelen aangereikt die we kunnen delen. Dat is voor mij echt méér dan voldoende. Ze hebben echt mijn leven veranderd. Ze hebben mij veranderd. Ik was een zéér depressieve, manisch depressieve twintigjarige … alles was zo negatief. En dat heb ik volledig kunnen omkeren, dankzij hun Wijsheid.

Toen ik dat zei, bedoelde ik dus niet dat ik zou stoppen met alles. Dat is niet zo. Mijn readings gingen niet meer vlot, dus daar ben ik mee moeten stoppen. Of dat komt doordat de mensen ze aanvragen voor zichzelf … ik weet het niet. Maar het liep niet zoals gewoonlijk en dus heb ik ze alle 32 moeten afzeggen. Het waren er 32, omdat de mensen momenteel echt ‘hun ziel willen onderzoeken’ … maar dat alles gaat dus niet door.

Maar dat betekent beslist niet dat ik de intentie heb om te stoppen met channelen voor de Federatie of mijn lieve vriend, White Cloud.
Dus, iedereen bedankt voor het kijken. (lacht)

HOU VOL, HOU VOL, HOU VOL …

Binnenkort, heel binnenkort MOET er toch echt een keer een nieuwe stap gezet gaan worden …

Dank u wel, heel veel liefs, zorg goed voor uzelf en tot ziens!