zaterdag 1 augustus 2020

Kosmos & Ascensie Journaal [korte update] Zaterdag 1 augustus 2020 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Kosmos & Ascensie Journaal [korte update]

Zaterdag 1 augustus 2020


We starten augustus [ 8 trilling ]met met een sterke energiestijging van 900x tov gisteren.

SR pieken tot 46 Hz= opent hart en oud zeer= stroperige gestagneerde lymfe stroomt er uit en hoopt zich vervolgens op rond schouders/nek/ sleutelbeenderen. Dit veroorzaakt druk op de nervus vagus; onrust, opgejaagdheid, benauwdheid, druk op je keel, hoger hartritmestoornissen, hoge drukpangevoelens, stress, paniekerig.

Zon erupties zenden ongekende stralingen naar de aarde; grote collectieve schoonmaak!! 

Symptomen vermoeidheid, nerveus, spijsverteringsklachten, spierpijnen langs skelet, drukgevoelen schedel, sternum en wervelkolom , pijnlijke voeten en benen, druk rondom bekken en stuitje, grierpig, wazig zien etc, 

Kortom we ervaren een mentale, emotionele en fysieke stroperigheid o.i.v de ENORME DETOX van lymfe of galactisch lichtlichaam. 

Een nerveuze energie alsof er ieder moment iets staat te gebeuren!

Ik ervaar de 8-lus [een gespiegelde 3 ] behoorlijk in mijn lichaam, via de ademhaling bouwt hij kracht op en sleurt veel troep mee o.i.v een ingehouden ademhaling bij pijn=spierspanning. Het middenrif chakra loopt heel snel vol en geeft oppervlakkige ademhaling en een druk hoofd=ego dus, nu bewust doorademen; middenrif intrekken tot aan de wervelkolom zodat de longen verticaal kunnen uitrekken en volstromen. 

Chakra 3 [8 dus] wordt flink opgeschoond en geeft dus ook spijsverteringsklachten, emoties en vermoeidheid. Bovendien kun je het gevoel hebben dat er iets gaat gebeuren en ervaar je nervositeit. Probeer balans te houden in rust en actie en let goed op de ademhaling!

Een intensieve en krachtige 8 maand.

Waardevolle tips tijdens ascensie voor de lymfe;

Tip van Rona Ligtenberg [2019] Voel sowieso dat de lymfe vloeistof stroperig is. IBorstel nu je hele lichaam met een borstel van natuurhaar. Stimulerend en ondersteunend voor het lymfesysteem. Beginnen bij de voeten. Richting het hart borstelen. En daarna douchen. Helpt enorm bij pijnlijke lymfeknopen! 


Tip van Anja Van Bree [2019]; 

Voor degenen die last hebben van pijn linkerzijde (nek, schouder, arm) : afstrijken met je rechter hand vanaf je nek, via sleutelbeen naar arm en hand. Daarmee help je je lymfe de stagnerende afvalstroom naar de uitgang te leiden!

Heerlijk deze beide tips!!! 

Dol ben ik op deze simpele doe-het zelf tips! Hartelijk dank voor jullie waardevolle bijdragen lieve Anja Van Bree en Rona Lichtenberg en fijn dat ik ze mocht plaatsen!

Marjolein Ingrid Soulpursang; Met de tip van Anja voelde ik gelijk de energie uit mijn linkerhand stromen en warm worden! Met de tip van Rona voelde ik de lymfeknopen doorstromen en ik had geen echte haren borstel bij de hand, maar een badborstel of zelfs een nagelborsteltje werkt ook prima. Het geeft mij het gevoel dat ik nu razendsnel aan het uitlijnen ben [chakra5-blueprint]! Veel water blijven drinken!

Deze mooie tips maken mij zo blij! Heerlijk om te mogen delen!

Lees ook de inspirerende update"s van Martha Krul

Marjolein Ingrid Soulpursang