woensdag 25 mei 2022

BOODSCHAP VAN GYEORGOS CERES HATONN OPPERBEVELHEBBER~~AAN ALLE ZIELEN ~ 25 mei 2022 ~ Anne Bellringer

BOODSCHAP VAN GYEORGOS CERES HATONN OPPERBEVELHEBBER~~AAN ALLE ZIELEN

Pool Verschuiving en Meer

Gechanneld door: Anne Bellringer – 22 Mei 2022

Ik ben Gyeorgos Ceres Hatonn, Opperbevelhebber, Aarde Project Transitie, Pleiades Sector Vlucht Commando, Intergalactische Federatie, Ashtar Commando:  Vertegenwoordiger van de Aarde bij de Kosmische Raad en de Raad van de Intergalactische Federatie voor Aarde Transitie.  Jullie mogen me “Hatonn” noemen.

Mijn grootste liefdevolle groeten aan alle zielen!  Weer is er een prachtige dag aangebroken op Moeder Aarde voor alle zielen op haar oppervlak om grote zielsgroei te verwerven.  Het is mijn hoop en vreugde dat wanneer die grote muziek die is begonnen en spoedig dat grote crescendo zal naderen, die herinnering terugkeert naar alle zielen!

Alle ontwaakten zullen weten wie zij zijn in de Verlichte Rijken, en een kans krijgen om in onze veiligheidsstraal te stappen net voordat Moeder Aarde om haar as kantelt.

Zul je verrast zijn?  Zul je in onze veiligheidsstraal stappen?  Als en wanneer je in onze veiligheidsstraal stapt, krijg je grote zielsgroei!  Zo niet, dan zul je zeker lichamelijk bezwijken, en je ziel zou een ander vlezig omhulsel aannemen op een andere planeet die geschikt is voor jouw zielsgroei. Je zou verder kunnen gaan op de Astrale Vlakte die geschikt is voor jouw zielsgroei om die gemiste lessen te leren, of je zou ervoor kunnen kiezen om nog duizenden 3D levensstromen te leven om die benodigde zielsgroei te krijgen!

Op dit punt in mijn boodschap, zal ik mij richten tot de Satanianen en Niburianen die plannen maken en hopen een Derde Wereldoorlog te beginnen.   Zij haten de V.S. en willen dat het een derde wereldland wordt, en uiteindelijk voor totale controle van de Aarde en de gehele Kosmos!  Er zijn er, op dit moment, die hebben samengezworen om China Amerika te laten binnenvallen, beginnend aan de Westkust!  Twee van de daders zijn Biden en Newsom!

Zal dit gebeuren?  China is zich aan het voorbereiden!!!  Wie kan mogelijk zo’n onzin als een nieuwe OORLOG tegenhouden? Op dit moment is er EEN, die een paar woorden wil zeggen over deze geplande oorlog tegen diegenen, die samenzweren om oorlog te voeren naast de twee bovengenoemde van de Duistere Kant.

Ik ben MOEDER AARDE!!  Veel te lang hebben jullie aan mij gedacht als iets om oorlog, na oorlog, na oorlog op te voeren!!!!  Op dit moment zijn er dertig oorlogen aan de gang.  Jullie zien mij als een hoop vuil.

Laat me het je verduidelijken.  Ik ben een wezen met gevoel, met een ziel, en gevoelens net als jullie.  Ik heb vrijwillig onderdak geboden aan het Satanische en het Niburiaanse Rijk!  Godzijdank zijn deze booswichten gedesintegreerd!  Nu moet ik hun kwade volgelingen verdragen!!   Sinds de mens 206 miljoen jaar geleden op mijn oppervlakte kwam, is er niets dan oorlog na oorlog geweest.  Ik ben verwoest, geplunderd en gebombardeerd tot ik klaar ben om te bezwijken!

Ik zal dat NIET laten gebeuren, en de schepping heeft mijn wensen genoteerd. ER ZAL GEEN WERELDOORLOG MEER ZIJN OP MIJN LICHAAM! IK ZAL NIET STERVEN, ZOALS ANDERE PLANETEN DIE JULLIE VERNIETIGD HEBBEN!

Jullie kunnen plannen wat jullie willen om WO III te beginnen, maar op het moment dat jullie beginnen met een raket of andere verwoesting op mijn oppervlakte met jullie geavanceerde technologie om mensen te doden of te beschadigen, ZAL IK OMKEREN OM MIJN AS!  AL HET 3D LEVEN WORDT WEGGEVAAGD!  ALLES!  DIT IS INCLUSIEF JULLIE.

Jullie moeten onthouden dat ALLE gezonden op Mijn oppervlakte zeer geliefd zijn, ook al zijn sommigen nog in slaap of degenen, inclusief JULLIE, die hebben gewerkt als de volgelingen van de kwade rijken!  ALLEN VAN JULLIE ZIJN ENORM GELIEFD, wakker of niet.

IK PLEIT ER VOOR DAT JULLIE STOPPEN MET WAT JULLIE VAN PLAN ZIJN, WANT ALLE ENERGIE DIE JULLIE UITZENDEN, NEGATIEF OF POSITIEF, KOMT DIRECT BIJ JULLIE TERUG!  JULLIE ZENDEN NEGATIEVE ENERGIE UIT. !!!! NIET ALLEEN ZAL DIE NAAR JULLIE TERUGKEREN, HET ZAL TOT 100 KEER MEER NAAR JULLIE TERUGKOMEN DAN TOEN JULLIE HET UITZONDEN!

IK PLEIT ERVOOR DAT IEDEREEN DIE DEZE OORLOG PLANT OM DIE PLANNEN TE LATEN VAREN EN TERUG TE KEREN NAAR HET LICHT ZOALS JULLIE BELOOFD HEBBEN!!!

AMEN!!!

MOEDER AARDE SHAN. PLANEET VAN TRANEN!

*********************************

HATONN:  Ik ween in doodsangst en de tranen stromen!  Mijn grote liefde voor lieve Moeder Aarde en AL jullie zielen!  Ik zeg niet meer dan dat ik smeek voor de Duistere Wezens om acht te slaan op mijn woorden en die van Moeder Aarde!!!

Mijn grote LIEFDE aan Sananda’s Kudde, die Moeder Aarde enorm geholpen heeft.  Op het einde. WIN IK!  DE SCHEPPING WINT!  WE ZULLEN ALLEMAAL WINNEN ALS JULLIE DUISTEREN JE HOUDEN AAN DIE HEMELSE OVEREENKOMST OM TERUG TE KEREN NAAR HET LICHT!

ZO ZIJ HET!

SALU

GYEORGOS CERES HATONN VAN HET LICHT.

Kanaal: Anne Bellringer

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org