zondag 21 februari 2021

Vrijheid van de Aarde21 februari 2021 ~ Erena Velazquez

Saint Germain: Vrijheid van de Aarde

Gechannelt door: Erena Velazquez – 21 Februari 2021

Gegroet mijn Dierbaren,

Ik ben Saint Germain en ik ben blij om hier vandaag te zijn. Zoals jullie allemaal weten, gebeuren er veel dingen in jullie wereld. Elke dag brengt de mensheid dichter en dichter bij hun bevrijding van de Duistere Eeuwen naar de Nieuwe Tijd, waar er geen lijden, honger en armoede meer zal zijn, maar alleen vreugde, harmonie en vrede.

Ja, mijn Dierbaren, deze dagen komen eindelijk naar deze planeet. Ik ben me ervan bewust dat de mensheid al heel lang wacht om te worden bevrijd en te worden herenigd met hun dierbaren aan de andere kant van de sluier. Alles verloopt volgens het Goddelijke Plan dat gemaakt is door Vader, God. Dit jaar zal veel onverwachte waarheden en gebeurtenissen onthullen. Bereid je alsjeblieft voor op alle goede dingen die in de toekomst naar je toe zullen komen en geniet van de rit van je leven.

De Aarde zal vrij zijn van dieren- en mensenmishandeling zijn, geen martelingen meer. Jullie hebben daar allemaal genoeg van gehad. De rest van ons en Ik, Saint Germain, willen geen lijden meer zien in dit deel van de Melkweg. Alles wat jullie hier weten en geleerd hebben zal wegebben, iedereen zal de echte waarheid leren over wie ze zijn, waar ze vandaan komen en waarom ze hier zijn.

Jullie Ascensieproces versnelt, aangezien de Eerste Schepper de tijd versnelt om alle gebeurtenissen wereldwijd sneller te laten plaatsvinden. Onthoud alsjeblieft om in hoge vibraties te blijven door vertrouwen en geloof te hebben dat er goede veranderingen op komst zijn. Het Universele Goddelijke Plan is in uitvoering en niets kan dat stoppen. De Negatieve Kant is dagelijks hun positie aan het verliezen, hoe hard ze ook proberen de controle te behouden, het werkt niet meer omdat het Licht het wint van de Duisternis.

Lichtstrijders en Lichtwerkers bereid jullie voor om het heel druk te krijgen in de nabije toekomst, want jullie zijn een essentieel onderdeel in deze overgang van 3D naar 5D. Ieders opdracht zal aan hem/haar onthuld worden wanneer de juiste tijd daar is. Jullie mentoren zullen zich aan jullie beginnen te openbaren, en zij zullen jullie door jullie missies leiden. Dit is een zeer belangrijke en cruciale periode op Moeder Aarde, wees niet bang dat er wat onrust en chaos in jullie wereld zal verschijnen, dat wordt verwacht voordat de nieuwe fundering de oude manier van leven volledig vervangt.

Jullie zijn zeer gezegend om hier op planeet Gaia te zijn tijdens deze verbazingwekkende en ongelooflijke transformatie naar een nieuwe 5D realiteit. Vele beschavingen van verschillende Universums en Galaxies kijken nauwlettend toe en observeren wat er in dit deel van de Melkweg gebeurt. Zij zijn opgewonden over het Mensenras en sturen hun Licht en Liefde naar iedereen.

Ik weet dat jullie allemaal geduldig hebben gewacht om verzadigt te worden met rijkdom. De mensheid heeft wanhopig geld nodig om alle ellende op Moeder Gaia te beëindigen. Er is genoeg geld hier op deze planeet om alle honger en armoede in elk land te verwijderen, maar het werd gestolen van de mensheid, waarvan jullie je nu bewust zijn.

Ik werk samen met andere wezens aan de verwijdering van alle corrupte leden van de Alliantie om de rijkdom op een veilige en soepele manier te kunnen herverdelen, zonder onderbrekingen. Ook zal ik zelf selecteren wie mij bij deze taak zal helpen. Alleen zeer vertrouwde en zuivere zielen zullen deel uitmaken van dit proces, dat zeer belangrijk is, en tegelijkertijd zeer delicaat, over hoe de fondsen te verdelen zonder een enorme chaos op jullie planeet te creëren.

Zoals jullie zien, ben ik erg druk geweest met deze missie op Aarde, en ik ben erg blij dat de welvaart iedereen gaat helpen om een beter leven te leiden, en het gaat een einde maken aan alle pijn en lijden hier. Het Quantum Financieel Systeem kan niet gehackt of gecompromitteerd worden, zoals jullie al talloze keren hebben gehoord. Alles wordt voorbereid, zodat we kunnen beginnen met het veranderen van deze oude beschadigde realiteit voor een nieuwe, die gelukzalig en gelukkig zal zijn in jullie wereld.

Mijn geliefden, onthoud alsjeblieft dat ik hier ben om jullie te begeleiden en te steunen op jullie Ascensie reis op Terra Christa. Wanneer jullie door een moeilijke tijd gaan, je verloren, eenzaam of angstig voelen, roep dan gewoon mijn naam, en ik zal jullie helpen om door deze moeilijke periode in jullie leven heen te komen, zodat jullie weer het Licht kunnen zien en de Liefde kunnen voelen.

Het extreme weer in Texas en in andere staten werd gecreëerd door de Duistere Krachten om het proces van Vrijheid voor de Menselijke Beschaving te verstoren. De staat Texas zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van de mensheid.

Ik ben erg dankbaar dat ik deze informatie met jullie kan delen. We zullen elkaar spoedig spreken. Ik ben Saint Germain en zend jullie allen mijn liefde en zegeningen.

Dank Je wel.

Saint Germain

Bron

Vertaling: Martien