zaterdag 27 februari 2021

De sleutels en codes van Soul Creation ~ Judith Kusel


De sleutels en codes van Soul Creation

We zitten in een fase van intense activeringen die donderdag zijn begonnen en de komende drie weken zullen intensiveren.

Veel zielen zijn nu aan het ontwaken en de sleutels en codes die nu worden vrijgegeven, zijn inderdaad die van de schepping, die de Elohim en Elohim Counsels bezitten.
Ik noemde dit in een eerdere post, maar wil dit herhalen, aangezien de Elohim het Aspect zijn van de Goddelijke Bron, die de hele schepping creëren en overzien.

De Elohim zijn inderdaad bezig om de vorm van het Nieuwe Lichtlichaam te activeren die we nu volledig zullen aannemen op de Nieuwe Aarde en daarmee worden immense sleutels en codes van de schepping vrijgegeven, en dit zijn de sleutels en codes van Elysium, de eerste schepping: - waarvan de geschiedenis is vervat in mijn boek: "Waarom ik in Afrika ben geboren: de onvertelde geschiedenis van Elysium en het Leeuwenrijk." (Beschikbaar op mijn website, Amazon en Ingram Spark, net als al mijn boeken.)

Vanmorgen, na het ondergaan van intense upgrades met de Elohim en te hebben getoond wat er gebeurt terwijl de Nieuwe Aarde steeds meer in vorm barst en in grotere mate verkeert, hoe de wervelkolom van de Nieuwe Aarde pulseert met prachtige Gouden Energie.

De Nieuwe Aarde is inderdaad Goud en ze heeft een Gouden Halo om zich heen. Ze is veel groter dan de Oude Aarde en ze is prachtig: - ongerept, nieuw gecreëerd en pulserend met zo'n hoge trillingsfrequentie, dat ze versnelt naar de Nieuwe Gouden Eeuw.

Het effect dat dit heeft op ons allemaal die nu het nieuwe en het oude overbruggen, is dat we nu een nieuw bestaan ​​moeten binnengaan. Inderdaad, we worden op veel hogere manieren voorbereid dan we nu zelfs maar kunnen bevatten, en op een dag zullen we gewoon wakker worden in de Nieuwe Aarde, een totaal nieuwe vorm en belichaming, en zullen we het oude voor altijd achter ons hebben gelaten.

In deze overgangstijd zal onze fysieke realiteit steeds meer veranderen, en daarmee zullen we steeds hoger in dimensionale staat stappen, terwijl we het oude en het nieuwe overbruggen. Maar ondertussen moeten we nog steeds hout hakken en doorgaan met het dagelijkse leven op aarde zoals voorheen, maar we zullen een innerlijk evenwicht en vreugde vinden die verder gaat dan alles wat we ooit eerder hebben gekend.

Dit is een goed moment om jezelf echt een belofte te doen, dat je zult doen wat je graag doet en creëert wat je wilt creëren, met innerlijke vreugde en met grote liefde. Want dat is waar het leven op de Nieuwe Aarde om draait. Inderdaad, wanneer het hart en de ziel liederen van vreugde zingen, zingt de hele schepping door hen, en dus is alles doordrenkt met de hoogste energie en zuiverheid van De Kracht van Liefde.

Ik merk dat er meer van de Heilige Tonen door mij heen worden uitgezonden, in mijn vroege ochtendstille tijd en daarmee de liederen van de Schepping! Dit is subliem en mij wordt verteld dat dit de Heilige Harttonen en de Tonen van Creatie zijn.

De Elohim zingen door alles wat ze creëren - letterlijk, want het is de kracht van GELUID die we zullen herontdekken en de kracht van de Heilige Tonen zodat we kunnen creëren met het gebruik van Geluid en zo bekrachtigen wat we creëren!

Mijn hart en ziel zingen terwijl ik dit schrijf, zelfs als ik moeite heb om woorden te vinden.
De woorden die ik aan het schrijven ben, zullen door je ziel zingen terwijl je dit leest en de Elohim zullen de sleutels en codes in je activeren, die je nu in je moet hebben geactiveerd.
Laat het oude los: - helemaal,

Op dit huidige moment stap je al de toekomstige jij binnen - de nieuwe belichaamde jij.
Dus blijf aanwezig.

Blijf bewust bewust.

Wanneer het oude opduikt, stop dan onmiddellijk de gedachte, de dingen die naar boven komen, en laat ze bewust met vergeving en vreugde los. En zegen de zielen die samen met jou het oude hebben geschapen en bedank hen voor de bewezen dienst. Bevrijd ze en bevrijd jezelf ook.

Hoe lichter en helderder en meer geactiveerd we worden, hoe meer de ziel zingt en hoe meer de Elohim door ons zullen zingen en ons zullen zingen in de Nieuwe Aarde en incarnatie.

Ze zullen meer en meer door mij spreken - terwijl ze naar voren zullen treden om te activeren wat geactiveerd moet worden en het nieuwe in jou en al diegenen die volledig belichaamd in het Lichtlichaam de Nieuwe Aarde binnen zullen gaan creëren.


Ik heb gesproken!
Judith Kusel