zondag 8 januari 2017

DENISE LE FEY-ENIGE NIEUW JAAR OVERGANG ONGEMAKKEN



Gedurende 2016, ervoeren velen een toename in verschillende types van verschijnselen die gerelateerd waren aan onze nieuwe voortdurende beweging in/naar en het belichamen van hogere frequentie lichtenergieën. Op dit punt doet het er niet veel voor mij toe waar precies deze hogere frequentie lichtenergieën vandaan komen - de Melkweg GC, andere galaxies, onze Zon, verzonden naar en doorheen onze Zon vanuit andere locaties, andere dimensies enzovoorts. 

Zij worden allemaal veroorzaakt door de natuurlijke, automatische evolutie en op dit punt in het Ascentieproces wil ik gewoon door iedere fase en ieder niveau gaan zo goed als ik kan, met de minste hoeveelheid aan gekwijl dat mogelijk is. Ik wilde gewoon zien of jullie wel aandacht schenken, hoewel er incidenteel gekwijl geweest is in voorbije jaren toen de dingen extra zwaar werden. 

Ik heb geen brandend verlangen of de behoefte om te weten vanuit welk specifiek kwadrant van de Schepping deze energieën komen op dit punt in het Ascentieproces; zij komen allen voort vanuit de Bron en hun enkelvoudige doel is om alles en iedereen in/naar het evolueren te drukken. Sommigen van ons hoeven of willen niet deze spirituele “Boodschappenlijst” ontleden, maar het gewoon leven zo fatsoenlijk als we in ieder moment kunnen.

Sommige van deze toegenomen verschijnselen die velen van ons ervaren hebben gedurende 2016, zijn aanzienlijk toegenomen en raakten zelfs meer ongewoon en buitenwerelds gedurende deze Nulzone overgang van 2016 (9 energieën op een lager frequentie niveau) in/naar 2017 (1 energieën op een hoger niveau). Wij wisten dat deze specifieke verschuiving een grote en belangrijke verschuiving was om vele redenen die het laatste jaar behandeld werden, maar ik betwijfel dat de meesten echt voorbereid waren op de vreemde, onwerkelijke factor die het geweest is en doorgaat te zijn. 

Die beroemde oude zin uit de TV Star Trek serie speelt zich automatisch in mijn hoofd af gedurende deze momenten wanneer ik me afvraag waar ik precies ben - “… to boldly go where no man has gone before.” (om onbevreesd te gaan waar geen mens ooit eerder gegaan is.) Precies, we gaan waar niemand eerder gegaan is, niet precies zoals wij nu zijn en het is oké om tijdelijk verloren in tijd en ruimte te raken en verschillende/andere symptomen en bijverschijnselen te hebben van dit aldus te doen.

Erover sprekend dat het oké is om bijverschijnselen te hebben van de doorgaande evolutie. Ik ben zo niet onder de indruk van mensen die andere mensen te schande maken voor Ascentiesymptomen en bijverschijnselen te ervaren. Ik begrijp waarom sommige mensen geen Ascentiesymptomen ervaren of deze nooit ervaren hebben, maar ik heb het niet nodig te kleineren, te beledigen of hen te schande te maken voor hen die het niet hebben. 

Moet dat? In godsnaam het is 2017. Nog één keer voor wie dan ook op de goedkope zitplaatsen - onderscheidingsvermogen mensen.

De symptomen/bijverschijnselen van dit doorgaande Levende Alchemistische Ascentieproces zijn intens geweest voor een behoorlijke lange tijd nu en zij zullen voorlopig ook nog niet eindigen nu dat wij in 2017 zijn, dus, sleep je pijnlijke en bij tijden verwarde en gedesoriënteerde achterste deze energie traptreden van de laatste tijd omhoog en acclimatiseer. 

Dit is de routine, en per slot van rekening zijn wij deze jaren en decennia oude professionals aangaande dit, dus doe het gewoon en maak notities onderweg als dat jou helpt met dit alles. Validatie en bevestiging zijn altijd prima, maar na twee of drie decennia van deze ‘Oh Grote Meester van Licht in vermomming’ als een stom stuntelend mens gedaan te hebben, weet je precies wat er gaande is en dat het bij tijden pijn doet en waarom het bij tijden pijn doet. Gezegd met de allergrootste Liefde, dankbaarheid en respect.

Hier is een beetje van mijn laatste mentale aantekening. 
Ja, Bewust te zijn van het Proces is een levenslang iets voor mij geweest en ik neem mentale aantekeningen specifiek wanneer de dingen zwaar-plichtachtig worden zoals zij geweest zijn.
Ik kan me zelfs niet herinneren of het Innerlijke oorsuizen (de Vegas zenuw vibreert door de hogere lichtenergieën en die beïnvloeden het en worden belichaamd) wederom begonnen is in September of Oktober, maar het is gigantisch geweest sinds November 2016 en het is nog steeds gaande, wat betekent dat wij nog steeds als een gek aan het “opwaarderen” zijn in Januari 2017.

De hoofd, schedel, gezicht, kaken, Wenkbrauw Chakra gebied zaken, zijn ook zeer intens geweest de laatste tijd. Zozeer dus dat ik perioden gehad heb van duizeligheid/misselijkheid veroorzaakt door hoe slecht de pijnen en de druk zijn binnenin mijn hoofd vanaf de Kroonchakra bovenaan, omlaag in/naar mijn hersenen en veelvoudige hersenklieren. Er vinden, wederom, enige grote evolutionaire veranderingen/verbeteringen plaats in onze hoofden, hersenen en specifiek onze hersenklieren.

Wanneer het ook is dat mijn hoofd en hersenen/hersenklieren door deze grote “opwaarderingen” heengaan, worden mijn fysieke ogen er altijd door beïnvloed. Zij voelen vreemd aan, doen soms pijn en zijn soms bij tijden verstijfd, wat vreemd klinkt maar dat is hoe het vaak voelt. Zij worden droog en mijn fysieke zicht raakt wazig terwijl mijn Hogere Zicht helderder, ver reikend en ingewikkeld wordt.

Deze twee gaan samen, wat ook vreemd klinkt, maar daar heb je het. Uiteindelijk acclimatiseren de fysieke ogen aan het bestaan in de grotere hogere frequentie Lichtenergieën en het 7D Fotonische Licht en zij verhelderen ook en zijn niet droog en gevoelig meer … totdat de volgende energie Traptrede arriveert en dan gaan we weer door dit alles heen.

Het gevoel dat de aarde onder mijn voeten aan het schudden is en/of er gewoonweg niet lijkt te zijn op die oude vertrouwde manieren is de laatste tijd ook toegenomen. Ik zal over een moment naar de recente versterking van de feitelijke fysieke aardbevingen gaan, omdat zij gerelateerd en verbonden zijn aan onze Ascentiesymptomen. Deze twee gaan samen omdat wij symbiotisch zijn met de Aarde en de Aarde met ons, en waar de ene doorheen gaat daar gaat de ander natuurlijk ook doorheen.

Ik heb het sterke gevoel gehad dat de grond onder mijn voeten de laatste tijd aan het schudden was. Ik heb deze zelfde sensatie ook in mijn fysieke lichaam gehad - Innerlijke Lichamelijke Vibraties - die zo versterkt geraakt zijn de laatste tijd dat het vaak aanvoelt als Innerlijk Schudden. Persoonlijke innerlijke “aardbevingen” zouden wij kunnen zeggen, samen met de toegenomen externe fysieke aardbevingen rondom de volledige Grote Oceaan Ring (Pacific Ring).

Er was een paar weken achterin December 2016 in/naar het begin van Januari 2017 waar de mogelijkheid voor enige zeer grote/zware aardbevingen in talrijke locaties rondom de Pacific Ring zeer hoog was. Maar, godzijdank, is er nu gedurende decennia een hogere dimensionale bemanning geweest die de Ascentie gerelateerde aardbevingen en energieën in de Aarde in de gaten houden en sturen/omleiden. Alleen wanneer het absoluut noodzakelijk is zullen deze hogere dimensionale teams deze energieën omleiden die losgelaten moeten worden omdat zij door het Ascentieproces veroorzaakt worden, naar fysieke locaties die er hun voordeel mee zullen doen van dingen die ineenstorten.

Sommige geïncarneerde Voorlopers/Lichtwerkers hebben dit type van energiewerk met aardbevingen en stormen hoofdzakelijk ook gedaan, door opzettelijk hen om te leiden naar minder bevolkte gebieden om levens te redden. (Sommige Zielen willen het doodgaan ervaren via de hoge drama Aarde veranderingen. Andere Zielen willen het doodgaan rustig ervaren met zo min mogelijk hoog drama als mogelijk is, en sommige zielen willen het doodgaan ervaren via het Ascenderen van hun fysieke lichaam. (het fysieke lichaam transformeert/transmuteert naar het kristallijnen lichaam) 

Opties, altijd heel veel creatieve opties. Er is geen goed of fout, slechts wat een ziel nodig heeft voor het grotere algehele evenwicht van de ervaringen en de persoonlijke wijsheid.)

Verhoogde duizeligheid gaat samen met deze andere bijverschijnselen welke vaak zo ernstig zijn dat het ook misselijkheid veroorzaakt. Meer hart gebonk, gefladder, rollende bewegende sensatie en pijnen in het centrum van het HogeHart borst gebied. Combineer dit allemaal en sluit daarbij in, het patriarchale dat zichzelf verslindt terwijl het zichzelf op de borst slaat over dat alles en niets weet over wat dan ook anders dan hebzucht; de Aarde die herhaaldelijk schudt en beeft rondom de Pacific Ring alsof het aan het proberen is om iets NIEUWS geboren te laten worden; massale uittocht van mensen uit hun fysieke lichamen rechtstreeks naar de laatste dag van de voorafgaande 9-jarige lange cyclus (2016); versterkte Ascentie bijverschijnselen en te reizen doorheen de Nulzone zonder ook maar iets onder je voeten anders dan een schietgebedje - en wie heeft er meer dan dat nodig, nietwaar? - en het is iets anders geweest de laatste tijd precies zoals wij wisten dat het zou zijn.

 Ik beloof dat het meer opwindend wordt voor iedereen gedurende 2017, op hoge en prachtige manieren, en in de OMG (Oh My God) soort van manieren ook bij tijden. Dit is het doodgaan van het  oude gebeuren onder het bouwen van het NIEUWE en het vindt allemaal tegelijkertijd plaats. 
Ben je niet blij dat je al dat herbedraden van het centrale zenuwstelsel al deze jaren geleden begon? 

Onze hersenen zouden nu uit onze neuzen schieten als we dat niet gedaan hadden gedurende al deze diepgaande samengeperste evolutie dat zich zeer fysiek voor ALLEN eindelijk manifesteert. Geniet van het kijken naar de massa’s die “ontwaken”, echt pisnijdig raken en zich verenigen om opzettelijk positieve verandering voor iedereen te creëren. 

Dit is Fase Twee voor de 1960ers en de Hippies Fase Eén revoluties tegen oorlogen en de patriarchale “totstandbrenging”, en de Indigo’s zijn de “Hippies” van deze fase ervan.
Het einde van December 2016, bracht een hele cluster van aardbevingen rondom de Pacific Ring met zich mee. Ik raak zelden bezorgd over grote aardbevingen omdat ik gedurende decennia herhaaldelijk dat hogere team heb zien helpen met hen. Maar, ik had een paar momenten in December 2016 waar dingen overal rondom knalden waar ik fysiek woon, letterlijk bedoel ik, en ik woon slechts een paar kilometers van de San Andreas Breuklijn af in SoCal, toen ik tijdelijk bezorgd raakte dat er gewoon een grote plaatselijke aardbeving zou kunnen zijn. 

Het zou nog steeds zo kunnen zijn hoewel dit aan het afnemen is op het moment van dit schrijven. Niettemin, is het vele jaren geleden sinds ik het potentieel zo ernstig als nu gevoeld heb voor talrijke grote aardbevingen rondom de Pacific Ring (en ook precies waar ik woon), dus het is ietwat stressvol bij tijden de laatste tijd.
Vanwege dit heb ik de USGS aardbeving website iedere paar dagen gecheckt om te zien wat, waar en wat voor omvang zij geweest zijn recentelijk. Gedurende deze tijd voelde ik dat er iets zeer NIEUWS letterlijk geboren werd/wordt via de Pacific Ring. 

Jaren geleden schreef ik over mezelf en dat ik helderziend gezien had dat er een nieuw en flink van omvang zijnd eiland geboren werd in de Grote Oceaan, ruim boven de Hawaïaanse Eilanden. Dit voelt dichterbij nu dat wij in 2017 zijn, samen met andere potentieel grote eilanden die naar de oppervlakte komen rondom het Grote Oceaan gebied. Het is niet het oude Lemuria dat naar de oppervlakte aan het komen is, maar iets NIEUWS en veel hoger van frequentie dan Lemuria van oorsprong was. Uh-oooo…

Iets anders …  nou, twee gerelateerde dingen feitelijk waar ik aan wilde herinneren om hierin op te nemen. Eentje is hoe deze hogere frequentie Lichtenergieën het water gemaakt hebben, de vloeisof in mijn fysieke lichaam en hoe het water/de vloeistoffen in mijn cellen de laatste tijd aanvoelen. In het kort zou dat geëlektrificeerd zijn, gezapt van binnenuit. Wanneer dit gebeurt voelt mijn lichaam (en velen van jullie die dit leven hebben deze rijkdom heel vaak ervaren gedurende de jaren) uitermate ontstoken door zoveel hogere frequentie Lichtenergieën die de cellen en vloeistoffen rondom iedere cel elektrocuteren om de goederen thuis te brengen zogezegd, hetgeen het verder evolueren van het DNA is

- het multidimensionale kwantum DNA. Dus, je voelt je waarschijnlijk wederom door-en-door ontstoken omdat, zoals Lauren Gorgo het zo treffend zei een paar jaar geleden, wij weer “door God Geëlektrocuteerd” werden. Dit vrolijke bijverschijnsel is gerelateerd aan de doorgaande evolutie voor ons fysieke en niet-fysieke DNA, hetgeen overstroomt in/naar het kwantum NU Moment, omdat dit allemaal multidimensionaal is en zowel binnen als buiten de fysieke werkelijkheid bestaat. Onze vonk pluggen worden “opgewaardeerd” zogezegd, dus kunnen wij grotere afstanden reizen in de veelvoudige kwantum Nu Momenten en ruimtes en blazen we geen motor, of wat anders dan ook op. Maar ik moet zeggen dat dit specifieke Ascentie gerelateerde bijverschijnsel niet erg prettig is, vanwege dat gevoel van ontstoken en opgezwollen te zijn doorheen mijn volledige lichaam en dat voor dagen of weken aan één stuk.

Het tweede deel aangaande deze zelfde kwestie is het plotselinge einde van de lange en vreselijke droogte (en hitte) dat  hier zo ernstig geweest is waar ik leef, en ook ten zeerste ergens anders in het land. Deze twee dingen, deze twee bijverschijnselen zijn, wederom gerelateerd. De ene zijn wij die erdoorheen gaan en de andere is de Aarde die erdoorheen gaat, maar het is hetzelfde ding dat er tegelijkertijd aan het plaatsvinden is, net zoals de aardbevingen en ons innerlijke schudden enzovoorts.
Ik vertelde dat kort nadat mijn beste kat vriend stierf in November 2016, acht dagen na de verkiezingsdag hier, dat de regen arriveerde, hetgeen mij liet weten dat één lange ellendige cyclus eindelijk voorbij was. 

De regen is hier sindsdien doorgegaan aan de westkust en reist dan naar het oosten dwars over de USA en wordt kouder en meer intens terwijl het gaat. Net zoals het water/de vloeistoffen in onze cellen gezapt worden door hogere frequentie Lichtenergieën die ook de DNA evolutie verder triggeren, het water in de vorm van regen en sneeuw is nu aan het toenemen om te helpen weg te spoelen wat er ook maar gereinigd en opgeruimd moet worden via dit element en belichaamt de hogere frequentie NIEUWE Lichtenergieën. 

Het gaat gemakkelijker worden om te zien en te begrijpen hoe en waar de mensen doorheen aan het gaan zijn via het Ascentieproces en diens bijverschijnselen, zo ook doet de Aarde dat en al het leven op Haar. De mensen van vroeger wisten dit en leefden vanuit dit weten, maar de huidige mensheid begint er nog maar net mee om zich bewust te herverbinden met de Aarde/Gaia, en dan ook met al het andere natuurlijk.

Om dit alles af te ronden zal ik er snel aan toevoegen, omdat ik een poosje horizontaal moet gaan, toegenomen vreemde dromen. Het horen van vreemde geluiden waarvan je niet zeker bent of zij zelfs fysiek zijn. Ik heb van tijd tot tijd piepkleine belletje horen klingelen, plus vreemde piepjes die afgaan en die klinken als de één of andere machine of alarm, ik heb echter niets van dat alles in mijn woning dus ik ben er niet zeker van wat het is dat ik hiermee hoor. Andere geluiden die ik zelfs niet kan beschrijven omdat zij niet fysiek zijn, en dus heb ik niets om hen mee te vergelijken. Vreemde tussen werelden in types van geluiden.

Er zijn ook geweest en gaat door er te zijn een heleboel zeer vreemde, onbekende gedachten en emoties. Ik heb enig spul gehad dat plotseling doorheen mijn innerlijke landschapruimte rolde dat mij schokte over hoe donker, gewelddadig en dat ronduit vreemd was. Ik ben behoorlijk bekend met mijn eigen Kelder, en dit spul komt niet daaruit vandaan! 

Ik weet ook om er een eerlijke kijk/gevoel over te nemen en het dan los te laten, aldus het verder kan gaan naar de afvalbak waar het en al het andere “afval” nu naartoe gaat. Ik hoef er niet mee te dansen, er uitgebreid tijd aan te besteden, ervan te houden, het te healen, het te ontleden of te analyseren, het slechts te her/erkennen, het te voelen en het dan te overhandigen aan de Goddelijke Bron om het opnieuw te absorberen en voor mezelf om voorwaarts te blijven gaan.

En ik ga het volgende gewoon zeggen en het spijt me voor zo intiem te worden, maar wij zouden daaraan voorbij moeten zijn op dit punt! Het urineren, het gaan te plassen specifiek ’s avonds/’s nachts is recentelijk weer veranderd en het is verbonden aan de water/vloeistoffen in onze lichamen en cellen en DNA dat allemaal die grotere evolutie triggeren op alle manieren. 

Het probleem is dat dit het soms een beetje moeilijk maakt om in de avond of ’s nachts te urineren en dat je echt een inspanning moet maken om het er allemaal uit te krijgen. Jee, waar wij allemaal doorheen gaan uit naam van de evolutie! Hoe dan ook, ik dacht dat ik dapper moest zijn en publiekelijk dit Ascentie gerelateerde bijverschijnsel toe moest geven. Als je echter bezorgd bent over dat je hard moet persen middenin de nacht om alle plas eruit te krijgen, ga dan naar een dokter. Anderszins, ben blij met te weten dat je DNA zich verder aan het ontwikkelen is.
Gelukkig NIEUW Jaar iedereen en verwacht het onverwachte om niet alleen door te gaan maar ook te verhogen. Geen vrees, gewoon grote veranderingen. 
Denise

January 5, 2017

bron/vertaling: www. denkmetjehart.blogspot.nl, Coby de Haan