maandag 16 januari 2017

ENERGIE UPDATE JANUARI 2017








♥Lieve Familie van Licht♥

De afgelopen tijd probeer ik steeds om mijn ervaringen, in woorden te vatten, maar dat is tot nu toe niet gelukt, omdat er zoveel gebeurd en dit zoveel vraagt van mijn lichaam en de concentratie minimaal is.
Maar vandaag ga ik toch een poging wagen!


Op het moment dat 2017 zijn intrede deed, kwam er ook een heleboel energie mee die me van de één op
de andere dag totaal vloerde, in ieder geval waren er zoveel verschuivingen in mijn hoofd, waardoor het leek alsof ik teveel had gedronken!

Zoals je de ervaring kan hebben dat je bed steeds langs komt, alleen vind dit dus plaats in je hoofd.
Deze ervaring is in de eerste instantie wel eng....je weet niet wat er gebeurd, maar ik voelde daarnaast
dus ook wel dat er veel gebeurde energetisch ( veel activiteit op het kruinchakra) de oren..de nek.
Het is ook iedere keer een andere sensatie die ik aan mijn hoofd ervaar.
Het is dus duidelijk de bedoeling dat ik de dingen met extra aandacht doe, genoeg rust neem, maar bovenal VERTROUWEN heb...vertrouwen in het proces.

We zijn nu ruim 2 weken verder en het is rustiger aan het worden, de verschuivingen zijn er nog wel steeds
maar minder frequent, wanneer ik dus bewuster beweeg en focus gaat het goed.

Het mooie is dat er door dit proces van alles gebeurd en ik ook allerlei inzichten krijg.
Zo voel ik dat er veel veranderd (letterlijk) in mijn hoofd, dit is natuurlijk lastiger als de bewoner er gewoon in zit ;-)   transmutatie is een precies werk en het doet bij tijd en wijle ook echt fysiek pijn!

Met mijn hoofd, zijn de tanden ook regelmatig pijnlijk, het voelt als een afdraaien, wat zenuwpijn veroorzaakt, de pijn verplaatst zich door de mond.....de botten en de tanden zijn het oudste en dichtste qua structuur en dragen veel informatie in zich (akasha) die in deze tijd ook mag worden bevrijd....zoals onder andere angst en pijn.

De energie komt ook in golven door je heen, het bouwt op en neemt weer af.....soms voelt het ook als
een druk aan mijn hoofd ( alsof je in een soort klem aan beide zijde van je hoofd zit) vooral bij de slapen,
gelukkig is het niet een constant iets ;-)
 
Ik geloof dat we uiteindelijk zelfs een andere structuur zullen hebben (vorm) van gezicht, handen, voeten..het hele lichaam veranderd van vorm.
Het is niet alleen het kristallijn Worden, maar ook worden wie je in werkelijkheid bent (waar je vandaan komt)

De ogen zijn ook mee aan het doen, soms zie je bijna niets en het volgende moment is er niets aan de hand, soms een gevoel alsof er een enorm drukgebied zit boven de ogen én hoofdpijn of eerder een gevoel van steken of druk, die daarna weer weg is.

De huid op het hoofd is erg gevoelig en jeukt soms heel erg, de huid is over het algemeen onrustig..
veel pukkels die overal verschijnen, veel warmte, prikkelingen en met name veel temperatuur schommelingen op een dag, hitte golven en later weer ijskoud ( koude handen en voeten die niet warm te krijgen zijn!)

Ook ervaar ik de wereld om me heen momenteel anders, het kost moeite om me ermee te verbinden.
Het voelt onwerkelijk allemaal, alsof het voorbij gaat zonder er echt deel van uit te maken.
Het voelt alsof ik in een soort cocon zit, die me beschermt en afsluit om dit proces te kunnen doen.
Natuurlijk vraagt dit ook veel energie, voel me vaak moe en geef hier maar gewoon aan toe!

Soms gaat de tijd ongelofelijk snel of lijkt juist langzamer te gaan ;-)

Wat opvalt is dat ik nu nog minder de aandacht vast kan houden, wanneer ik met iemand praat en er komt iets anders tussen door, dan weet ik niet meer waar we het over hadden ( kan er niet meer naar terug)
Het is net of je in een ander veld getrokken wordt, waar dat andere niet bestaat...dus multi tasken zit er niet meer in :D   Of vergeten wat je wou gaan doen en als je iets gelezen hebt, niet meer weten waar het over ging ;-)  ( dimensie!!)

Waarom ik dit vertel is, omdat het misschien anderen kan helpen die ook in dit proces zitten..of die hier vragen over hebben (heb al meer van deze transformaties meegemaakt) zodat de angst los mag worden gelaten, want het blijft toch een spannend gebeuren...het is fijn om een ander hier mee te kunnen en mogen helpen.

Dus als je vragen hebt of wilt reageren, onder dit bericht of mailen mag ook : lichtkost@gmail.com

Hartegroet, Janneke