zondag 2 januari 2022

Mijn meditatie van gisteren 01-01 ~ Martha Krul



Mijn meditatie van gisteren 01-01
Rustig ga ik naar mijn stilte.
Het nieuwe jaar is begonnen.
Het maagdelijke gevoel is al veranderd.
Zo snel veranderen de dingen om ons heen.
De dagen vliegen in sneltreinvaart voorbij.
Gordijnen open, gordijnen dicht.
De dagen lijken korter te worden in tijd.
De stilte wordt steeds dieper en gemakkelijker
te vinden.
Ik zit rustig en let op mijn ademhaling.
Dat vind ik een gemakkelijke manier om
even mijn aandacht van buiten naar binnen
te verleggen.
Adem in …. en adem uit.
Ik kijk naar de kaars die rustig brandt.
Die kaars verbindt mij met het licht.
Overal is licht, ondanks de duistere momenten
waar wij mee geconfronteerd worden.
Het licht van de kaars verbindt mij met het licht
in mijn hart.
Vandaar ga ik verder naar het licht rond de aarde.
Het grid van licht wordt zichtbaar.
De grote schare engelen die constant het grid
in stand houden laat zich ook zien.
Ik voel dat ik steeds lichter wordt.
Ik zweef in alle vrijheid om de aarde.
Ik zie veel dieper dan ik gedaan hebt.
Dat heeft te maken met de hogere trilling
waarin wij gekomen zijn.
Onze ogen zien anders dan wij gedaan hebben.
Ons gehoor is veranderd.
Onze reuk is versterkt.
Wij voelen veel intenser.
In het verleden zouden wij dat lastig hebben
gevonden, nu is het een voordeel.
Doordat je sneller dingen kan waarnemen,
voelt het veilig.
Ik ben veel sneller gewaarschuwd dat er iets
aan het veranderen is.
Ik hoor op grote afstanden.
In deze hoge trilling is het allemaal
veel gemakkelijker.
Doordat je sneller inzichten krijgt,
kan je sneller met je informatie omgaan.
Er komen grote aartsengelen bij.
Die kijken naar al die lichtwerkers
die bezig zijn met het licht op aarde.
Weer is het een emotionele ontmoeting.
Zij nemen elk moment waar om hun
intense dankbaarheid te uiten.
Wanneer wij zouden voelen wat deze
aartsengelen over willen brengen,
dan zou je spontaan in emoties uit
barsten.
ZIJ zijn ootmoedig naar ons.
Zij maken diepe buigingen.
Ze raken niet uitgepraat.
Zij zijn zo lovend over de mensen
op aarde.
Zet je hart open en voel wat zij je
willen zeggen.
Zij zijn dankbaar voor onze inzet.
Het gaat een bijzonder jaar worden.
Het wordt weer een zwaar jaar.
De engelen laten weten dat zij er altijd
voor ons zijn.
Dat zij zoveel mogelijk hun tekens zullen
geven.
Zij vragen ons, iets meer vertrouwen
te hebben.
Vertrouwen in onszelf en op onszelf.
Zij zullen er alles aan doen om ons
liefdevol te leiden.
Je hoeft het niet zelf te doen.
Je mag het samen doen.
Samen in verbinding en vertrouwen.
Het wordt geen gemakkelijk jaar,
maar wel een mooi jaar.
Straks zullen wij trots op onszelf
terug kijken en dan voelen wij de voldoening
van hetgeen wij dit jaar weer met elkaar
zullen manifesteren.
Martha Krul