zaterdag 29 januari 2022

Mijn meditatie van gisteren 28-01 ~ Martha Krul


Mijn meditatie van gisteren 28-01

Het kan niet missen.
Ik vlieg meteen buiten de aarde en kijk
naar beneden.
Wat is er veel aan het veranderen.
De mensen die het gevoel hadden,
het gaat er niet meer van komen,
hebben hun moed weer opgepakt.
Hun trillingen gaan direct omhoog.

Dat is te zien vanuit de ruimte.
De energie op aarde is veranderd.
De energie is veel sterker aan het worden.
Er is veel meer licht te zien.


De aarde komt sterker in het licht te staan.
De verbindingen zijn sterker.
Je kan het voelen.
Wat doen deze acties van de truckers veel
voor ons.

Wij zullen voor altijd met andere ogen
naar die voor ons rijdende vrachtauto’s kijken.
Dat is zeker.

Ik voel dat er iets bij mij komt zitten.
Het is een energie die liefdevol en zachtjes
naast mij is gaan zitten.
Hij begint heel zachtjes te praten.
Wat een prachtig gezicht is dat hè wat je
daar ziet.
Wij hebben zo lang op dit moment gewacht.

De tijd is er rijp voor.
Het grootste deel van de mensen op aarde
heeft nu gevoeld dat ZIJ de kracht bezitten
om de nieuwe aarde vorm te gaan geven.

Het duister was al verslagen, maar nu gaan
jullie een stap verder.
Jullie stappen naar voren,
zodat zij naar achteren moeten.
Er is geen plek voor licht en dat donker.
Er is geen mogelijkheid om samen te gaan.
Het wordt nu licht.
De tijd van het duister is voorbij.

Toch zijn er nog mensen die dat niet kunnen
geloven.
Die nog steeds niets begrijpen van wat jullie
op aarde aan het doen zijn.
Zij denken dat ze nog “gewoon” in hun oude
leventjes voortleven.
Die zullen straks een groot deel missen
van wat er allemaal is voorgevallen.
Nooit zullen zij de intentie begrijpen van
wat er werkelijk heeft plaatsgevonden.

Zij zullen erin gaan berusten.
Zij zullen geen vaste basis vinden en het heel
moeilijk krijgen om zich aan te passen.

Dat wordt een nieuwe uitdaging voor jullie
op aarde.
Maar jullie hebben deze periode met glans
doorstaan.
Jullie zullen ook de volgende opdrachten
met gemak volbrengen.

Nu staan jullie in je kracht.
Je gaat je medestrijders herkennen.
Jullie dragen een speciaal licht in je.
Dat hoef je niet te zien.
Je zal het altijd voelen.

Wanneer er iemand in je omgeving is die
ook zo intensief heeft meegewerkt aan dit
proces, dan zal je dat voelen.

Die energie heeft een bepaalde trilling die
je heel snel zal herkennen.
Dat geeft een verbinding die je nooit meer
los zal laten.
Jullie zielen die hier doorheen gegaan zijn,
zijn voor altijd met elkaar verbonden.
Dat waren jullie eigenlijk al,
daarom zijn jullie tegelijk op aarde.

Die band is versterkt en verdiept.
Daar kan je altijd op teren.

Ik voel wat hij mij vertelt.
Het is heel bijzonder.
Hij laat mij die energie bewust worden.
Ja, die zal ik altijd herkennen.
Dank voor deze aanwijzing.
Misschien tot een volgende keer.

Martha Krul