zondag 30 januari 2022

Saint Germain: De Ik Ben Aanwezigheid Zal Jullie Altijd Leiden ~ 30 januari 2022 ~ James McConnell

Saint Germain: De Ik Ben Aanwezigheid Zal Jullie Altijd Leiden

Gechanneld door: James McConnell – 28 Januari 2022

Ik ben jullie Saint Germain.

Ik kom op dit geschikte moment, deze momenten waarop jullie jezelf blijven vinden, jezelf meer en meer in de hogere vibratie vinden.

Jullie doen dit allemaal. Wij kijken naar jullie. We weten van jullie hogere trillingsfrequenties. Niet de hele tijd, zeker, maar meer en meer van de tijd vinden jullie jezelf in verbondenheid met de natuur, voelen jullie de eenheid overal om je heen, ervaren jullie de liefde, het weten, het herinneren van de IK BEN Aanwezigheid in ieder van jullie. Want het is deze IK BEN-Aanwezigheid die jullie nooit op een dwaalspoor zal brengen. Ze zal jullie altijd leiden op de weg die jullie moeten gaan, van moment tot moment.

Dat is hoe jullie jezelf moeten beginnen uit te drukken van moment tot moment. Blijf niet stilstaan bij het verleden, en de herinneringen aan het verleden, en de programmering van het verleden. In plaats daarvan, vind jezelf in het moment. En ook niet alleen gericht op de toekomst. Want de toekomst zal komen. De toekomst is er al, en jullie zijn al in die toekomst. Weet dat het een proces is. Het is een overgang waar jullie doorheen gaan.

En deze overgang zal jullie in hogere trillingsfrequenties en in een hogere dimensie brengen. Maar om dat te kunnen doen, dienen jullie het verleden los te laten. Jullie dienen de zorgen los te laten. Jullie dienen de angst los te laten. Jullie dienen woede los te laten.

Dit alles mag vervangen worden door het weten van de eenheid, het weten van de IK BEN Aanwezigheid binnenin jullie. IK BEN die IK BEN. Jullie zijn dat allemaal. En het vergt alleen de voortdurende verhoging van de vibratie in jullie. Bewust, doen wanneer je de gelegenheid vindt. Wanneer dat moment zich voordoet, vind jezelf daar in die hogere vibraties.

Kom uit je dip. Kom uit de depressie. En nogmaals, kom uit de zorgen en de angst. Want ze hebben geen plaats waar je naartoe gaat of, in veel opzichten, waar je al bent. Je weet het alleen nog niet.

Je beseft nog niet volledig dat je er al bent. Nee, niet volledig geascendeerd, maar je beweegt je nu snel door dat ascensieproces. Omdat meer en meer van jullie die oudere gehechtheden loslaten, die dingen die je zouden blijven tegenhouden binnen de derde-dimensionale illusie.

En zelfs alleen al het weten dat het een derde-dimensionale illusie is, heeft je ver vooruit doen lopen op de rest, zou je kunnen zeggen. Want zoals jullie al zo vaak hebben gehoord, zijn jullie de Wegbereiders. Jullie zijn degenen die de groep leiden, de weg leiden, de weg wijzen.

Maar om dat voor jezelf te doen, moet je je ten volle realiseren dat je al ‘de weg, de waarheid en het leven’ bent. Net zoals Yeshua was. Net zoals jullie nu allemaal zijn. Weet dat je het Christusbewustzijn bent dat in ieder van jullie groeit. Groeiend van dag tot dag, van moment tot moment.

Jij bent dat Christus bewustzijn. Jullie zijn de IK BEN Aanwezigheid die in ieder van jullie tot leven komt.

En hoe meer en meer jullie je dat realiseren van moment tot moment, hoe meer jullie kunnen zeggen dat je bent aangekomen. Niet aangekomen op het eindstation, want er is geen eindstation. Er is altijd de reis. Er is altijd de reis. Maar jullie zijn allemaal op die reis om een hoogtepunt te bereiken, of een crescendo van het type, dat jullie zal helpen om voor eens en voor altijd te beseffen wie jullie werkelijk zijn.

Ik ben Saint Germain, en ik laat jullie nu achter in vrede, in liefde en eenheid, en de Violette Vlam die doorgaat met het oude uit te zuiveren, en het nieuwe te brengen. Het nieuwe en eeuwigdurende verbond, dat jullie allen zijn.

Vrede en liefde zij met jullie allen.

Ik ben Saint Germain

Kanaal: James McConnell

Bron 1 2

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org