zaterdag 5 december 2020

De Roos van Ontwaken door Moeder Maria / Gechanneld door Natalie Glasson

De Roos van Ontwaken door Moeder Maria

Gechanneld door Natalie Glasson - Originele bron: Sacred School of OmNa

Gegroet geliefde kinderen van het licht, Ik ben Moeder Maria. Ik hou de vibraties en frequenties van de Goddelijke Moeder en de Godin energieën vast welke ik over de hele wereld verspreid, en het hele Universum van de Schepper. Ik ben meer dan een moeder, ik ben een uitdrukking van het goddelijke vrouwelijke, ik heb de vele niveaus van ascensie meester gemaakt. Ik begrijp het Universum van de Schepper en kan door het Universum van de Schepper en zijn meerdere dimensies navigeren. Ik begrijp hoe het is om te bestaan op Aarde, om afscheiding en beperkingen te ervaren. Om een ontkoppeling met de Schepper te ervaren en hier doorheen te werken om toegang te krijgen tot wat echt van jouw is. De energie, de vibratie, de wijsheid, de aanwezigheid van de Schepper binnenin je, en dan de vreugde die komt als je in staat bent om een leven op Aarde te leiden dat gevuld is met de Schepper, zoals je de Schepper uitdrukt door middel van jouw wezen.

Moeder Maria's geschenk

Het geschenk dat ik vandaag met jullie wil delen staat bekend als de Roos van het Ontwaken. Het is een roos, zoals je die op de Aarde zou kunnen vinden. Het is gevuld met de trillingen van het Universum van de Schepper. Het is iets dat ik ontdekte door mijn reis door het Universum van de Schepper, een Roos die zich uitstrekt van het kosmische niveau. Het bevat de vibratie van liefde, vrijheid en exploratie, welke vorm van exploratie dan ook, of het nu binnen of buiten jezelf is, het ontdekken van dingen een nieuwe of het herinneren van de waarheid die al aanwezig is.

Ik nodig je uit om bij mij te zitten, Moeder Maria, stel je voor dat we bij elkaar zitten. Er is een kaars voor ons, tussen ons, deze kaars omvat de energie van het hele Universum van de Schepper, het straalt zijn energie uit om een bubbel te creëren die ons volledig omringt.

Ik hou in mijn handen de Roos van het Ontwaken van de kosmische trilling die liefde, vrijheid en verkenning voorstelt. Ik plaats de Roos boven de vlam, geleidelijk aan zakt hij in het centrum van de vlam.

Als je klaar bent, nodig ik je uit om een intentie te creëren door het onderzoeken van mijn vragen:

Wat wil je binnenin jouw wezen doen ontwaken?

 

Wat wens je te ontwaken binnen jouw realiteit?

 

Wat wens je te ontwaken binnen de wereld? 

Het is belangrijk om de tijd te nemen om mijn vragen te overdenken, want jouw intentie vereist dat je zuiver, accuraat en precies bent.

Als je een intentie kunt creëren die transformerend is, die elk deel van jouw wezen raakt, die elk deel van jouw werkelijkheid raakt en die elk deel van de wereld raakt, dan is het belangrijk om de tijd te nemen om na te denken over jouw intentie, die zuiver, nauwkeurig en precies moet zijn. Hoe verbazingwekkend zou dat zijn? Het is mogelijk, het zou liefde, vrijheid en exploratie binnen jouw werkelijkheid bevorderen en manifesteren. Wanneer je liefde en vrijheid belichaamt, ontdek je natuurlijk alles wat de Schepper is, zodat je de tijd kunt nemen om jouw intentie te overwegen. Stel je voor dat je jouw vele levens hebt gewacht om deze intentie van ontwaken te creëren, het is een uiterst belangrijke intentie die alles omvat.

Wanneer je jouw intentie hebt gecreëerd, kun je de Roos van het Ontwaken uit de vlam ontvangen. Plaats het in jouw hartchakra en neem de tijd om de Roos te beschouwen en zijn energie te ervaren die uitstraalt, om je bewust te zijn van zijn invloed, aanwezigheid en de genezing die begint plaats te vinden.

Je kunt de Roos van het Ontwaken gebruiken wanneer je maar wilt, je kunt het meerdere keren gebruiken. Het is belangrijk om te onthouden hoe heilig en krachtig de Roos is met de kosmische trillingen van liefde, vrijheid en ontdekking.

Er is een behoefte voor je om tijd en ruimte te laten voor de energie van het ontwaken om werkelijk te integreren in jouw wezen en realiteit. Je kunt beginnen met het opmerken van de aanwezigheid van liefde die uitgaat van jouw wezen, de aanwezigheid van vrijheid die zich integreert in jouw realiteit. Je kunt ervaren dat je zoveel meer ontdekt dan je je kunt voorstellen. Neem de tijd om dit proces volledig te integreren binnen jouw wezen. Een deel van het proces is dat je de aanwezigheid van liefde, vrijheid en ontdekking herkent.

Ik ben aanwezig, Moeder Maria, om jullie te helpen, te steunen, aan te moedigen, om jullie te allen tijde te omhelzen. Dit is mijn eenvoudige geschenk aan jullie in deze tijd van ascensie. In de aanwezigheid van liefde en vrijheid sta jezelf toe te ontwaken. Ontdek wat nodig is voor de volgende fasen van jouw ascensie, om jezelf en de wereld van dienst te zijn.

Ik hou onvoorwaardelijk van jullie, en ik dank jullie,

Ik ben Moeder Maria

Vertaling: Martien