woensdag 30 december 2020

Ben je klaar voor 2021 om het Nieuwe Licht te aarden in/met de Aardedinsdag 29 december 2020 / Door Berry Vincenta

 
Ben je klaar voor 2021 om het Nieuwe Licht te aarden in/met de Aarde?

dinsdag 29 december 2020 / Door Berry Vincenta


Lieve lezer,

Bijna 2021.... en werd Kosmisch een diepe realisatie in jou en mij aangereikt met de grote vragen :

Hoe kijk JIJ terug op 2020?

Wat blijft er als meest belangrijke energie zichtbaar
van:
Alle voorspellingen/verhalen in allerlei vormen en maten. Alle dromen, alle nachtmerries misschien
Wat nam JIJ er van mee...of juist niet ….?

Ben je klaar voor 2021
om het Nieuwe Licht te aarden in/met de Aarde?

Of bijna en…

Is er nog schaduw, wankele basis in je door datgene
Wat nog GEZEGD/UITGESPROKEN?VERGEVEN wil worden ? en neen, we zijn nog niet Heilig maar..

Overweeg dit toch in de diepste stilte en verbinding..

En sla de Liefdesbrug naar jezelf/Zelf en de ander zodat je echt KLAAR bent voor het SAMEN in Lichtwerkzaamheid in 2021 !!

Want..

Hoe ga jij vormgeven aan Aquarius? Welk plan heb JIJ vanuit jouw goddelijke creatievermogen? Jouw Droomwereld tot realiteit brengen ??

Weet altijd van Onze aanwezigheid en stem af

Dank je wel voor jouw aanwezig Zijn in Aquarius!! ”

In Liefde en helderheid aan jou en mij gegeven !!En ik… ben in diepe dankbaarheid aan mijn Begeleiding voor alles wat me werd aangereikt afgelopen jaar wat ik door mocht geven aan de wereld en ben opnieuw in diepe dienstbaarheid voor 2021 om te ontvangen en door te geven aan jullie!

Ik wens ons allen een 

Fantastische nieuwe Wereld met andere,nieuwe uitdagingen ..... waar we hard naartoe hebben gewerkt, jij en jij en jij en ik! 

De Wereld van Licht waar we zo lang op hebben gewacht!

Laten we gaan.............

BerryVincenta

https://www.berryvincenta.com/

Dank ook aan Jenny, mijn zus en partner voor al het werk achter de schermen, vaak ongezien maar oh zo belangrijk! En aan Guido Jonkers van Want to Know voor alle inzet,werkzaamheid en plaatsing teksten, alsook wakkeremensen en al die anderen ongenoemd, Zielevrienden bedankt en tot 2021 !!

Reacties zijn welkom!