vrijdag 7 januari 2022

Ashtar: Storm-update ~ Sharon Stewart


Ashtar: Storm-update

Zet je slimme meters uit, mensen. Ze werken samen met de DEW's om jullie huizen in brand te steken. Er wordt ook gezegd dat de 5G ook helpt om deze branden te creëren. Trouwens, u kunt nog steeds internet krijgen dat geen 5G is.

James Gilliland: De social engineering en cognitieve dissonantie van de massa werden onderschat, samen met de diepte van infiltratie. Helaas zullen er enkele harde lessen nodig zijn om veel van de sociaal ontwikkelde mensen uit hun ontkenning te schudden.

De vrije wil moet worden geëerd. Dit is de reden waarom je nog steeds gruwelijke daden ziet zoals Directed Energy Weapons die worden gebruikt, branden in het midden van de winter in bevroren met sneeuw bedekte bergen, smelten van staal (wat onmogelijk is onder normale omstandigheden), een intensivering van chemtrails, psychotronica en andere acties om de ontwaakten en het ontwaken tot zwijgen te brengen. Er zijn de lockdowns, masker- en vaccinmandaten en extreme maatregelen voor bevolkingscontrole. Dit zal aanhouden totdat de mensen ontwaken, opstaan ​​en weerstand bieden. Veel te veel mensen doen nog steeds mee aan deze draconische maatregelen (gewillig of onwetend), en missen de moed en integriteit om te stoppen met meedoen. Daarom gaan de harde lessen door.

Simon Parkes meldde dat de Big Ben, de grote klokkentoren op de gebouwen van het Britse parlement, niet luidde op nieuwjaar. Dit kan vele interpretaties hebben, zelfs zodanig dat het Britse parlement niet meer in leven is. Dit zou er ook op kunnen wijzen dat het wereldwijde Britse Gemenebest dood is, want dat is het ook. De koningin is dood en haar zoon Charlie is niet geïnteresseerd in de kroon. Waarom? Omdat er geen macht meer in de kroon zit, en omdat zijn broer Andrew binnenkort veel negatieve aandacht zal vestigen op de koninklijke familie. Ik denk niet dat het toeval is dat prins William en prins Harry een meer afgeslankte levensstijl hebben gekozen, ervoor gekozen om meer te leven zoals de rest van ons dan hun ouderen. Ik geloof dat zelfs in die tijd de royals wisten dat de mal omhoog was. Niets van dit alles gebeurt als een verrassing voor hen.

Trouwens, na het vermoorden van de ongelukkige lichtwerker die in deze familie geïncarneerd was, Diana, die er duidelijk was om aan de wereld te laten zien wat er met hen aan de hand was, weet ik zeker dat de Alliantie dat niet voor de gek hield. Het weekend dat ik erachter kwam dat ze was overleden, heb ik letterlijk dagenlang gehuild. Toen ik later door iemand die wakker was werd gevraagd waarom ik zo van streek was over haar dood, zei ik dat ik het niet wist. Maar ik wist het wel. Het was niet alleen dat ze een verademing was die in hun verrotte systeem werd geïnjecteerd, ik wist op zielsniveau dat ze net een andere lichtwerker hadden vermoord. Net zoals ze 9/11 hebben gemanipuleerd, president Reagan hebben geprobeerd te vermoorden, president Kennedy hebben vermoord en hebben geprobeerd president Trump te vermoorden. Ze hebben twee van zijn klonen, de echte Trump leeft nog. Het Licht leert en past zich aan. We moeten het deze keer goed doen,

Dus, Ashtar, heb je iets te vertellen over Diana?
Ashtar: Hallo Sharon. Hallo kijkers. Wat Diana betreft, de link met de Alliance was haar lijfwacht, Trevor Reese-Jones. Diana groeide niet op met begrijpen wie ze was, het was Jones die haar schoolde. Omdat ze veel tijd samen doorbrachten, kregen ze uiteindelijk een affaire, maar ze hadden geen kinderen samen, zoals wordt gespeculeerd. Prins Harry is de zoon van Charles.

Diana was inderdaad een sterrenzaad die werd geboren in een zwarte adelsfamilie en ze was voorbestemd om koninklijk te worden door haar kennis met andere adellijke families. Haar huwelijk met Charles was gedeeltelijk gearrangeerd, maar ze was dol op hem. Natuurlijk had hij Camilla, dus het was slechts een handeling van zijn kant en iets wat hij deed uit plichtsbesef. Het koningshuis kan niet liefhebben. Hun frequentie is te laag. Om deze reden koesterden ze het idee van nieuw fokken in de familie en lieten ze hun zonen paren buiten de koninklijke keuze. Dit leidde natuurlijk tot veel problemen, te beginnen met Diana. Ze onderschatten voortdurend mensen, denkend dat ze zo'n controle over je geest hebben dat je er geen bezwaar tegen kunt hebben. Ze zijn gefascineerd door hun eigen arrogantie en denken dat alle anderen dat ook zijn.

Ik: LOL Mijn vader was dat zeker niet. Hij kon ze niet uitstaan. Ik weet dat hij mijn moeder vertelde wat er toen al aan de hand was.

Ashtar: Diana was verbonden met blanke adellijke families na haar kennismaking met Reese Jones. Ze begon te begrijpen wat ze moest doen en dat maakte haar natuurlijk nerveus.
Ik: Ja, arm ding. Wetend wat ze waren en hoe ze de mensheid zagen en die enorme leugen moesten leven, leefden ze daar samen met hen. Wauw! Wat een taak.

Ashtar: Ze werd vermoord door prins Philip Mountbatten die haar gewoon 'uit de weg' wilde hebben, en het werd gedaan in de typische maffia-stijl, gemaakt om eruit te zien als een ongeluk. Er is symboliek in de datum van haar dood.
Ik: Wat had het voor zin om daar te plaatsen?

Ashtar: Om de Britse monarchie ten val te brengen en aan iedereen in de wereld de waarheid ervan te onthullen. De Alliantie heeft velen laten leiden in de monarchieën en in de politiek die hebben geprobeerd de ogen van de mensen te openen. Diana faalde in deze taak, maar Reese Jones leeft nog en is voorlopig veilig ondergedoken. Hij zal haar verhaal aan het publiek onthullen.
Ik: Dat wordt interessant. Kan niet wachten!

Ashtar: Ja, dat zal het zijn. De zonen zijn van gemengde loyaliteit en kunnen niet worden vertrouwd om het publiek te informeren.
Simon Parkes verwacht zijn Zim-financiering, zo te zien, zeer binnenkort. Binnen de komende twee weken, zo te zien.

Ashtar, waarom heeft president Trump de dag van zijn toespraak veranderd van 6 naar 8 of 15 januari?
Ashtar: Om dezelfde reden verandert hij andere datums – het maakt het minder gemakkelijk om plannen te maken om hem te vermoorden. Hij heeft ook veel dingen veranderd, zoals weglopen van het presidentschap, mensen vertellen dat ze naar huis moeten gaan als ze naar Capitol Hill komen, en dit was om hen te beschermen tegen de geruchten die de Deep State over hen zou doen. Hij was zich bewust van de valse vlag die ze hadden verzonnen en beschermde de mensen door hen te vertellen Capitol Hill te verlaten.

Ik: Ja, ik zie dat de eerste hit die ik krijg Microsoft News is, dat ongelooflijk bevooroordeeld is tegen hem. Blijkbaar heeft Trump vorig jaar op 6 januari een opstand gesticht... ja, dat is eigenlijk grappig.
Uit Microsoft News: 'Dinsdagavond ging Trump naar zijn niet-Twitter om aan te kondigen: "In het licht van de totale vooringenomenheid en oneerlijkheid van het Unselect Committee of Democrats van 6 januari, twee mislukte Republikeinen en de Fake News Media, annuleer ik de persconferentie van 6 januari in Mar-a-Lago op donderdag.” In plaats daarvan zal hij 'veel van die belangrijke onderwerpen' bespreken die hij van plan was te bespreken tijdens de toespraak tijdens een rally die op 15 januari in Arizona wordt gehouden.'

Ik hou van de manier waarop ze hem dissen omdat hij geen Twitter-account kan hebben. Dus? Ze hebben mij er ook uit getrapt en het kan me niet schelen. Mensen moeten echt ophouden te vallen voor hun oppervlakkigheden. Ze zijn zo gemakkelijk te doorzien.
Simon Parkes meldt: “De drie grote bedrijven: de Corporation of America, de Corporation of the Vatican en de Corporation of the City of London, zijn nu allemaal dood, meldt Parkes. De klimaatconferentie in Davos gaat niet door wegens geldgebrek. Ze worden uitgehongerd van geld.”

Ik: Hoe zit het met Jeruzalem? Ik weet dat er de grote drie zijn, maar de zionisten zitten hier ook in.
Ashtar: Zij zijn de laatste die we zoeken.

Ik: Hoe halen we ze naar beneden? We hebben de religie, het geld en de militaire arm van de globalisten, wat vertegenwoordigen de zionisten?
Ashtar: De moraal... ze zijn het brein van de hele outfit. De zionisten zijn, zoals u weet, over de hele wereld verspreid. Amerika, Europa, Rusland... ze financieren de maffia-achtige operaties van de Deep State. Ja, dat zijn de bankiers. Deze bankiers wonen echter overal, niet alleen in Israël. Je zult zien dat het Midden-Oosten werkt aan een vredesverdrag, en dit geldt ook voor Israël. Er zijn veel blanke adelfamilies in het gebied die deals sluiten met de zionisten … ja, vredesakkoorden, Sharon.

Ik waarom? Waarom arresteer je ze niet gewoon?
Ashtar: Ze hebben nog steeds macht, Sharon. Ze laten weten dat er consequenties zijn, die ze kunnen goedmaken als ze worden gearresteerd. Het was belangrijk om de poppen eerst voor de poppenspelers te krijgen. De poppenspelers hebben nog steeds de leiding over veel, met name bedrijven, en de media, evenals sommige militairen.

Ik: Oké. Dus ze moeten nog steeds met hen ruilen om vrede te sluiten. Wat als ze geen vrede willen sluiten? Ik denk dat ik dat in ieder geval over hen heb gehoord.
Ashtar: Toen zetten ze een val voor zichzelf. Het zal moeilijk zijn om aan wapens en een leger te komen als de rest van de wereld tegen het idee is. Onthoud dat alle landen werken aan de naleving van GESARA. We hebben de juiste mensen aan de macht en degenen die DS zijn hebben gecapituleerd. Dit is waarom je zo'n geweldige exit ziet van bedrijven, bedrijven, televisie, films, maar de politiek ziet er in wezen hetzelfde uit als altijd: omdat ze capituleren voor ons.
Frankrijk zegt dat het een nieuwe variant heeft.
Ashtar: Uiteindelijk zal niemand opletten. Wat er zal gebeuren is, ja, helaas, je zult sterven aan de vaccins. Maar zelfs aan de vaccins zullen mensen niet meer doodgaan.

Ik: Hoe kan dat?
Ashtar: Het Licht, het hogere Licht zal al diegenen met een hogere frequentie beschermen. De vaccins zijn slecht; ze kunnen niet werken boven een bepaalde frequentie die je snel nadert. Dr. Faucci weet dit. Ook zullen mensen horen over hydroxychloraquine en andere oplossingen die zullen helpen beschermen tegen het virus.
Zie je, mensen geloven nog steeds dat er een viraal probleem is. Ze geloven dat dit het virus is waartegen ze moeten waken. Wanneer deze daadwerkelijke oplossingen meer beschikbaar komen, hetzij via de zwarte markt of via alternatieve verkopers, zullen ze zich tot deze wenden in plaats van vaccins.

Ik: Maar ze zeggen dat we niet kunnen werken tenzij we gestoken worden.
Ashtar: Dan zullen mensen stoppen met werken en andere manieren van leven vinden. Amerika stevent af op een economische ineenstorting. Zelfs Canada mist wat dingen in de supermarkten, maar de Verenigde Staten lopen ver vooruit op waar je bent. Ze hebben veel tekorten en nu niet genoeg personeel om bedrijven te bemannen. Nu de QFS operationeel is, zal dispensatie van de St Germain-fondsen hen kunnen helpen. Wanneer deze fondsen worden uitbetaald, zullen bazen die naleving van mandaten eisen, failliet gaan.

Ik: daar hou ik van!
Nieuwe Matrix-film, Matrix 4 zal je laden met etherische tags en implantaten. Raad je niet aan om dit te kijken.
Ashtar: Ze hebben veel manieren om je geest te verdoven. Je moet nu alle technologie vermoeden.
Parkes lijkt te zeggen dat we nieuwe verkiezingen kunnen verwachten, vermoedelijk Amerikaanse verkiezingen, zei hij niet binnen 3 of 4 maanden. Met het kwantumsysteem dat nu het dominante financiële systeem is met de Corporation of America die op 31 december failliet is verklaard (en de Fiat Amerikaanse dollar daardoor geen waarde meer heeft) kunnen eerlijke verkiezingen worden afgehandeld, lijkt hij te denken. Hij heeft echter opgemerkt dat de diepe staat nog steeds in leven is en wat trucjes in petto heeft, dus ik weet zeker dat ze op de een of andere manier zullen proberen de verkiezingen te winnen. Ik vermoed dat ze een kandidaat kunnen plaatsen en proberen de verkiezingsresultaten te vervalsen zoals ze deden in 2020.

Trouwens, is het iemand anders opgevallen dat de G8-landen die de wereldpolitiek domineren ook de belangrijkste landen waren die vochten in de Tweede Wereldoorlog? Ja, hoe zit dat, hè?
Er is nu een grote druk door de Deep State vanwege ons verzet. Velen verwachten vergelding voor de vooruitgang die we tot nu toe hebben geboekt, dus zorg ervoor dat u uw huizen gevuld houdt en geld bij de hand hebt.
Parkes zegt dat hij en Charlie Ward brieven hebben gekregen van YouTube, waarin staat dat hun levenslange verbod is teruggedraaid en dat ze nu weer op YouTube kunnen staan.

Ik weet niet zeker of dit echt het goede nieuws is dat Parkes denkt dat het is, want ze zullen ze nog steeds in de schaduw stellen. Ik heb slechts 7.000 volgers op mijn YouTube-account na vijf jaar daar te zijn geweest, ik verwacht dat mijn Rumble-account dat snel zal overtreffen.

Trouwens, Betty White is blijkbaar niet zo "wit" als ze wordt voorgesteld. Ze is al heel lang Hollywoodster, dus je weet wat dat betekent. Natuurlijk zijn er video's en shows met veel lofbetuigingen voor White's carrière, maar ik denk dat ze het heerlijk vinden om ons te misleiden om hun demonen te verafgoden.

**Kanaal: Sharon Stewart