zondag 25 juli 2021

Mijn meditatie van 24-7 – Volle Maan ~ Martha Krul


Mijn meditatie van 24-7 – Volle Maan

Weer word ik onmiddellijk meegenomen naar
een heerlijke energie.
Het ziet eruit als een sprookjesbos met allemaal
welwillende mensjes.
Ik voel mij al de reus met Klein Duimpje.
Ze vragen mij te gaan liggen en ze willen voor mij zorgen.

Ik vraag hen waarom ze dat willen.
Wij willen zo graag helpen zeggen ze die kleine
figuurtjes die om mij heen krioelen.
Jullie kijken veel naar jullie begeleiders vanuit het
spirituele vlak, jullie kijken voor ons gevoel eigenlijk naar
boven.

Jullie voelen je in de natuur zo thuis.
Je voelt dat daar je energie heel snel aangepast wordt.
Waarom?
Omdat wij zo hard voor jullie aan het werk zijn.
Wij zijn vanuit het elfenrijk en er wordt maar weinig
aandacht aan ons besteed.

Daar zijn wij niet verdrietig om, maar wij vinden het
zo fijn wanneer de mensen begrijpen dat de hulp niet alleen
vanuit het hogere komt, maar ook voor een deel van ons.

Wij werken hard om de energie in de natuur in stand te houden,
zodat de natuur helend blijft voor de mensen.
Wij zien dat de mensen het zwaar hebben.
Wij zijn ook heel transparant.
Wij voelen en zien veel.

Wanneer mensen contact maken met een boom en zich
verbinden met zijn energie, dan zij wij er ook.
Wij zijn verbonden met alles in de natuur.

Voel maar eens bewust hoe hoog de energie trilt in het
elfenrijk?
Voel je hoe hoog dat is?
Dan voel je ook dat het heel veel voor jullie kan doen.

Daarom hebben wij je nu meegenomen naar ons deel in
de energie.
Wij willen graag dat wij meer aansluiting krijgen met jullie.
Alles wordt transparant en jullie gaan veel meer zien.
Wij werden vaak besproken in sprookjes.
Sprookjes bestaan wel.
Tenminste dit deel van de sprookjes verhalen is echt.

Wij hebben daarom dit moment meteen aangegrepen.
Willen dat je het de mensen vertelt dat wij er altijd zijn voor hen.
Ze hoeven niet bang te zijn dat ze ons onder de voet lopen.
Wij zijn dit ons hele leven al gewend.
Wij kunnen ons vliegend verplaatsen en ons gehoor is
heel scherp.
Dus loop vrij in die natuur.
Wij zijn er ook.
Wij kunnen je geen hand geven om samen te wandelen,
maar wij kunnen je wel heel veel energie bezorgen op
onze eigen manier.

Wil je dit aan de mensen vertellen?
Er zijn mensen die ons wel zien, maar de meeste
hebben geen idee van ons werkelijke bestaan.

Dat is het mooie van de transformatie alle verbindingen
worden zichtbaar.
Wij hebben daar lang op gewacht, wetend dat het zou
komen.
Wij zijn zo dankbaar dat wij nu bewust een onderdeel
van jullie wereld mogen worden.

Wij staan altijd in verbinding met jullie.
Ga maar rustig zitten en je voelt onze aanwezigheid.
Nu weten jullie wat je voelt.
En…. Misschien kunnen jullie ons ook wel zien.
Het komt er allemaal aan.

Martha Krul