vrijdag 30 juli 2021

Adama van Telos: Belichaming van de Ik Ben Aanwezigheid ~ 29 juli 2021

Adama van Telos

Belichaming van de Ik Ben Aanwezigheid

Gechanneld door: Asara – EraOfLight  26 Juli 2021

Gegroet, Geliefden.

Wij zijn zeer verheugd ons hier vandaag met jullie te verbinden, en wij sturen jullie onze grootste Liefde vanuit het hart van Telos.

Geliefde, voor een moment… stem je af op jouw fysieke lichaam.

Jouw fysieke lichaam is de tempel die een deel van jouw IK BEN Aanwezigheid herbergt.

Jouw Ascensie is de volledige belichaming van je IK BEN Aanwezigheid.

Hoe meer je je richt op het huisvesten van je IK BEN Aanwezigheid, zul je beginnen in staat te zijn te beslissen wat je aan jouw fysieke lichaam wilt geven.

Je hebt altijd de Vrije Wil om te kiezen hoe je jouw fysieke belichaming wenst te ervaren.

Jouw gedachten, woorden, gevoelens en handelingen hebben de controle over jouw ervaring.

Soms komen jouw gecreëerde ervaringen met een vertraging en dus kan het lijken alsof je geen controle hebt over je ervaringen.

Maar je hebt ze op een bepaald moment gecreëerd.

Als je wilt beginnen de leiding te nemen over jouw ervaring, begin jezelf dan af te vragen waar je jouw fysieke lichaam aan blootstelt:

Bied je het harmonieuze informatie, films en geluiden aan?

Verstrek je het met licht gevuld, voedend voedsel?

Zijn jouw gedachten liefdevol?

Weerspiegelen je woorden datgene waarvan je meer wilt hebben?

Breng je bewust de lichtenergieën naar binnen van de Hogere Rijken, van jouw IK BEN Aanwezigheid, de Opgestegen Meesters, de Engelen, de Galactische Lichtfamilies en de Telosianen?

Deze lichtenergieën kunnen je enorm helpen om de oude, derde dimensionale energieën op te ruimen en de hogere dimensionale energieën voor je Ascensie binnen te brengen.

Hier is een gemakkelijke manier om deze energieën binnen te brengen:

Wanneer je maar even de tijd hebt, breng dan gewoon jouw aandacht naar jouw IK BEN Aanwezigheid van God, door je hand op je hartcentrum te leggen.

Adem een paar keer langzaam in.

Geef nu de opdracht: “Ik roep nu de lichtenergieën op van mijn geliefde IK BEN Aanwezigheid, de Opgestegen Meesters, de Engelen, de Galactische Lichtfamilies en de Telosianen.

Stel je een helder wit Licht voor dat van boven komt, je hoofd binnengaat en je hele lichaam en aura vult.

Van daaruit, laat het zich uitbreiden in je wereld.

Blijf even bij deze energieën.

Ga dan verder met je dag.

Doe dit zo vaak als je kunt en zie hoe je leven verandert.

Wij steunen jouw overwinning in het Licht!

Welkom Thuis!

We sturen jullie allemaal zoveel liefde…

Jullie worden gedragen op de vleugels van Engelen, om de Nieuwe Aarde voort te brengen.

Weet in jullie hart, dat jullie altijd omringd zijn door jullie Engelen, Opgestegen Meesters, Gidsen, Galactische Lichtfamilies en ja, ook door jullie familie en vrienden in Telos – en dat zal altijd zo blijven.

Dierbaren, wij lopen met jullie mee op deze reis en jullie zijn bovenmate geliefd – altijd.

Ik ben jullie Broeder Adama van Telos.

Gechanneld door Asara

Vertaling: Martien / wakkeremensen.org